Jawa 638
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Krt, ma ka ei tea. Simmerlingid on siiski sellised standardsed asjad (Jawa ajastul vähemalt olid), ma natuke kahtlen, kas 51 mm sai olla standardmõõt. Küllap on too uus sul ka ikka 50? Asi ka selles, et kui ikka tõesti liiga suur simmer jõuga sisse lüüa, siis kui mõlki ei lähe, koonusesse läheb ikka ja ei pea. Ma lihtsalt ei usu eriti, et sul õnnestus liiga suur simmer pessa lüüa, selliseks asjaks oleks ikka nii palju lolli jõudu vaja, et kui kasvõi pool aju alles, saaks aru, et asi valesti.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Tervist Biker rahvas !
Vaatasin netis ringi ja leidsin sellise asja nagu http://www.roker.kiev.ua/techinfo/638/dop/bsz.htm juhtmeteta süüte süsteem Jawa -le !
Eriti ei saand aru milliseid asju kasutati seal aga äkki leidub ka Eestlaste seas kes on juba sellise süüte süsteemi aretanud ja oskab rääkida kust ta materjali (vajalike asju) on saanud jne ???
Räägitakse ,et mootorrattas muutb selle süstemmiga palju stabiilsemaks ja ei pea kogu aeg süüdet paika panema !
Vaatasin netis ringi ja leidsin sellise asja nagu http://www.roker.kiev.ua/techinfo/638/dop/bsz.htm juhtmeteta süüte süsteem Jawa -le !
Eriti ei saand aru milliseid asju kasutati seal aga äkki leidub ka Eestlaste seas kes on juba sellise süüte süsteemi aretanud ja oskab rääkida kust ta materjali (vajalike asju) on saanud jne ???
Räägitakse ,et mootorrattas muutb selle süstemmiga palju stabiilsemaks ja ei pea kogu aeg süüdet paika panema !
Jutt käib siiski kontaktivabast süütest. Juhtmed on ikkagi vajalikud.DioX kirjutas:Tervist Biker rahvas !
Vaatasin netis ringi ja leidsin sellise asja nagu http://www.roker.kiev.ua/techinfo/638/dop/bsz.htm juhtmeteta süüte süsteem Jawa -le !
Eriti ei saand aru milliseid asju kasutati seal aga äkki leidub ka Eestlaste seas kes on juba sellise süüte süsteemi aretanud ja oskab rääkida kust ta materjali (vajalike asju) on saanud jne ???

suvel otsisin sellist pooli taga volga ja sigullipoodidest (skeemil on volga süütepool) kuid ei õnnestunud eestist leida. samas peaks paljudel lääne ratastel olema kahe väljundiga süütepoolid.kinkz kirjutas:halli andur ja võimendusblokk on vaz 08 kontaktivabal süütel sama, et saaks kasutada seda, aga ei tea kust sellist kahe väljundiga süütepooli saab
edit:
Motodepoost saaks ca. 400eek'ga kuid enne võiks keegi kinnitada et need valitud kommutaatori/hallianduriga sobivad.
Hall'i andur ja kommutaator kõige lihtsam hankida romulast pea suvaliselt masinalt.
Valmiskomplekt oli kloostrimetsas mälujärgi 1.5k.
Kas see lahendus mitte ei eelda kahta süütepooli? Kahte Hall'i andurit? Paranda kui eksin.INTRU kirjutas:Mis takistab kahte süütepooli panemast???
Viimati muutis zod, 25 Veebr 2007, 15:12, muudetud 2 korda kokku.
Kui vaja kahe väljundiga süütepooli, siis võid küsida motodepoo lammutusest. Seal raudselt on. Endal on 600-ne gixxef, tollel ka kahe väljundiga poolid. Olen selles 101% kindel ,et enamusel teistel lääne ratastel on veel kahe väljundiga poolid peal. Millel on kaks või enam silindreid.
D6-> minsk125-> vashood3m-> cz250-> gsx600f
Nii selline probleem ,et panin süüte paika, laadisin aku täis , proovisin käivitada ei käivitu ! Siis võtsin õhupuhasti ära ja lasin süstlaga läbi karbussi bensiini silindrisse ning läks laksust tööle aga ainult mõneks sekundiks kuni bens ära põleb ja siis enam ei taha minna käima ! milles võiks asi olla ? Kas karburaatorit vaja puhastada ? Kompressioon olemas aga segu ei imeta sisse millegipärast ?
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
99% tõenäosusega on karpa puhas.see bents mis sa süstlaga sinna lisad põleb ilusti ära aga karpa ujukikamber on ikkagi peaaegu tühi ja kütust juurde ei tule,külm mootor aga vajab rikkamat segu.eelevalt siin kirjeldasin ka karpa ringiehitust mingil määral. hetkel ise just tegin ka selle protseduuri järjekordse 638 taastamise juures.ratas käivitus oodatust paremini ja ei surnud välja ega midagi,hoolimata sellest et töötas ainult üks silinder.
kordan veelkord et 638 karpa pole just külmkäivituse suhtes õnnestunud variant
kordan veelkord et 638 karpa pole just külmkäivituse suhtes õnnestunud variant
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Otsi siit samast foorumist kodanik 3m pani selle pildi üles planeta5+jikov teemas. Põhimõte on kerge. Kunagi uurisin, ka jawa.ee kaudu kas seda saab osta. Väideti, et 638le on kõik sellised omaloomingud. 634 pidi aga see süsteem tehasest paigaldatud olema OSADEL karpadel.agent007 kirjutas:Piltide eest oleks tänulik jah!
http://img406.imageshack.us/img406/5894 ... 779zs2.jpg
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
sai siis endalgi karpa lõpuni valmis ehitatud ja mõned ülesvõtted tehtud.leidsin õnneks ka neid käigivahetusvõlle.agent007 kirjutas:Piltide eest oleks tänulik jah!
http://beta.album.ee/ranne2
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Hmm... Täitsa minu mõtte järgi on tehtud. Aga vaata kui sa sinna seda auku puurid ja mingi traadi paned, siis kui suur võib see vahe seal maksimaalselt olla traadi ja korpuse vahel. Mõtlen just seda, et kui ta sealt õhku saab kas siis see lisaõhk karpas ei hakka ise midagi korraldama seal? Noh see on ju selge, et õhukindlalt seda teha ei anna.randmevääne2 kirjutas:sai siis endalgi karpa lõpuni valmis ehitatud ja mõned ülesvõtted tehtud.leidsin õnneks ka neid käigivahetusvõlle.agent007 kirjutas:Piltide eest oleks tänulik jah!
http://beta.album.ee/ranne2
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
ise mõtlesin sama,aga mitte õhu vaid mustuse ja tolmu pärast.õhk on seal nii või teisiti sees -vaakumit ju pole ja samas on ujukikambris toru mille kaudu üleliigne bensiin välja jookseb kui kamber silmini täis saab.seega on vaba õhu juurdepääs originaalis ka olemas. ei tohiks midagi mõjuda see lisapiluagent007 kirjutas:Hmm... Täitsa minu mõtte järgi on tehtud. Aga vaata kui sa sinna seda auku puurid ja mingi traadi paned, siis kui suur võib see vahe seal maksimaalselt olla traadi ja korpuse vahel. Mõtlen just seda, et kui ta sealt õhku saab kas siis see lisaõhk karpas ei hakka ise midagi korraldama seal? Noh see on ju selge, et õhukindlalt seda teha ei anna.randmevääne2 kirjutas:sai siis endalgi karpa lõpuni valmis ehitatud ja mõned ülesvõtted tehtud.leidsin õnneks ka neid käigivahetusvõlle.agent007 kirjutas:Piltide eest oleks tänulik jah!
http://beta.album.ee/ranne2
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Okei tähh väga kasuliku info eest. Eks ma ehitan endale ka selle värgenduse ära!randmevääne2 kirjutas:ise mõtlesin sama,aga mitte õhu vaid mustuse ja tolmu pärast.õhk on seal nii või teisiti sees -vaakumit ju pole ja samas on ujukikambris toru mille kaudu üleliigne bensiin välja jookseb kui kamber silmini täis saab.seega on vaba õhu juurdepääs originaalis ka olemas. ei tohiks midagi mõjuda see lisapiluagent007 kirjutas:Hmm... Täitsa minu mõtte järgi on tehtud. Aga vaata kui sa sinna seda auku puurid ja mingi traadi paned, siis kui suur võib see vahe seal maksimaalselt olla traadi ja korpuse vahel. Mõtlen just seda, et kui ta sealt õhku saab kas siis see lisaõhk karpas ei hakka ise midagi korraldama seal? Noh see on ju selge, et õhukindlalt seda teha ei anna.randmevääne2 kirjutas:sai siis endalgi karpa lõpuni valmis ehitatud ja mõned ülesvõtted tehtud.leidsin õnneks ka neid käigivahetusvõlle.agent007 kirjutas:Piltide eest oleks tänulik jah!
http://beta.album.ee/ranne2

Niih suured tänud piltide eest !! Ehitasin siis eile sama asja ka endale ja täitsa norm tuli välja ning sain Jawa laksust tööle !!! Aga kahjuks töötab ainult üks vasak silinder siis vaatasin süüte asja uuesti ja selline küsimus, et kui mootor töötab kas peab tekkima säde vasara ja alasi vahel ? sest mul seal ühel tekkib säde teisel ei tee midagi !!
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
et jutt vist nendest süütekontaktidest.seal ei tohi sädet olla,puhasta kontaktid ära.on ka suht loogiline tegelt et kui säde kuskil mujal on siis ta küünlas kindlasti puudub.kunagi jamasin vana jawaga ,aga tuli välja et kondekas oli läbi.DioX kirjutas:Niih suured tänud piltide eest !! Ehitasin siis eile sama asja ka endale ja täitsa norm tuli välja ning sain Jawa laksust tööle !!! Aga kahjuks töötab ainult üks vasak silinder siis vaatasin süüte asja uuesti ja selline küsimus, et kui mootor töötab kas peab tekkima säde vasara ja alasi vahel ? sest mul seal ühel tekkib säde teisel ei tee midagi !!

-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
säde kontaktide vahel viitab tõesti perses kondekale. Kumb sädeleb? parema või vasaku silindri oma?DioX kirjutas:Aga kahjuks töötab ainult üks vasak silinder siis vaatasin süüte asja uuesti ja selline küsimus, et kui mootor töötab kas peab tekkima säde vasara ja alasi vahel ? sest mul seal ühel tekkib säde teisel ei tee midagi !!
Oli vist sedasi et ülemine on vasakpoolne ning alumine parempoolne.
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
üldjuhul ei tohiks sädeleda(PS: väike s. on seal alati) aga kui mootor käib normaalselt siis pole probleemi.kui ikka teisele poole midagi ei tule siis tasub kinlasti hakata juhtme haaval otsima.vaatad kuhu tuleb vool,kuhu mitte.nii otse ei oska öelda kus viga on.kui vaja võta el.skeem ette ja tee asi endale täiesti selgeks.DioX kirjutas:Sädeleb siis alumine kontakt ! Ülemises pole üldse sädet nii kontaktide vahel kui ka küünlas !!! Kas siis need süüte kontaktid ei tohi sädeleda ? Minu arust just peaks sädelema !! Kuna see kontakt kus sädeleb on on vasakpoolse silidri oma ja seal on säde olemas ja töötab täesti !!!
Rahvas ma siin 1 lehekülg tagasi küsisin selle kontakti vaba süsteemi kohta ! Et selline küs kas on mingit vahet nedel 2 väljundiga süütepoolidel ? Nt venemaal pannakse GAZ 3110 pool aga meil Eestis ei leidu sellist ,et siin saaks siis osta mõne Yamaha,suzuki, kawasaki süütepooli aga muutub kah midagi selles suhtes ,et kas hakkab töötama süsteem ka nende sport mootorratast süütepooliga ?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.