Mure STC B08 rolleriga
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Mure STC B08 rolleriga
Roller on ligi aasta vana ja sõidetud 1100 km , muret teeb selline asi nagu taga variaator või sidur ( ei ole nendes asjades eriti teadlik), viga on selles et kohalt ära minnes krigiseb jubedalt , kui lahti võtta ja ära puhastada siis on mõni aeg vait ja hakkab see jama otsast peale , olen käinud ka garantiis ja seal vahetati jupp välja , mõni aeg oli vait ja hakkas uesti krigisema. panen ka pildi kui mu jutt jäi segaseks ja ei saada aru millest jutt käib

Kas keegi oskab öelda kas seda on võimalik välja vahetada mõne teise firma oma vastu. [/img]
Kas keegi oskab öelda kas seda on võimalik välja vahetada mõne teise firma oma vastu. [/img]
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Mida seal puhastad, et mõnda aega vait on? Mis nimelt sul seal garantiikorras välja vahetati? Sidur? Taldrikute laager(id)? Siduritrummel? Taldrikud? Rihm? Sidur on tollel neljataktilisel 107mm ja suht levinud ka paljudel rolleritel.
Viimati muutis Kirs, 22 Mär 2007, 17:42, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Krigiseb ainult siis kui vedu taha tuleb ja hakkad koha pealt ära minema , kui juba kiirus üleval on siis on kõik korras , rihma viga ei ole ,rihm sai kah vahetatud . Olen võtnud siduri lahti ja selle trummli pealt ära, puhastand need klotsid ära mis on trummli all ja siis on mõni aeg jälle hea ja vaikne sõita. mõne aja pärast hakkab krigin uuesti pihta ,algul on vaiksem ja läheb järjest kõvemaks.
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Ühe pilliga oli küll probleem selline, et klient kurtis "kiginat" siduri rakendumisel. Kui haakumine oli toimunud, siis "kigin" lõppes. Probleemiks oligi "kigin", tehniliselt etteheiteid polnud. Tuvastasime, et sidurikatetele on tekkinud õhuke metalne kiht. Kui see peene liivapaberiga eemaldada, siis "kigin" kadus. Kui ta teine kord tuli, siis sai sidur vahetatud nn kõigetäiega- taldrikud koos laagri ja vedruga, ja sidur sealsamas küljes. Minu mäletamist mööda läks ka siduritrummel vahetusse aga võimalik, et mäletan valesti..
Tõenäoliselt käib jutt samast pillist, sest meelde on jäänud väide, et samas külas olevat veel üks samasugune pill. Samas pean märkima, et sama tüüpi siduritega teistel isenditel (nii rollerid, kui ka ATV-d) probleemi pole tõstatatud, ka selle "samaküla" pilliga pole mul kokkupuudet olnud. Pealekauba kasutavad seda sidurit väga paljud Hiina rolleri-ATV tootjad. Kui sellel pillil tõesti jäi vahetamata trummel ise, siis võib proovida ka see ümber lüüa, äkki tõesti on material just sellel isendil pehmeke trehvanud? Järgmine lahendusvariant on vahetada sidurikatted. Konkreetsel isendil olid juba tehasest peal jäigemate sidurivedrudega komplekt, tänu millele toimus haakumine kõrgematel pööretel ehk siis pill oli tavalisest parema kiirendusega. Seda arvasime ka peamiseks põhjuseks miks sidurikatted "määrduvad". Peale "tavalise" (spare parts koplekti millest enne juttu oli) paigaldamist, kiirendusvõime langes ja roller kadus ka minu vaateväljast
Teema ei ole reduktoris.
Tõenäoliselt käib jutt samast pillist, sest meelde on jäänud väide, et samas külas olevat veel üks samasugune pill. Samas pean märkima, et sama tüüpi siduritega teistel isenditel (nii rollerid, kui ka ATV-d) probleemi pole tõstatatud, ka selle "samaküla" pilliga pole mul kokkupuudet olnud. Pealekauba kasutavad seda sidurit väga paljud Hiina rolleri-ATV tootjad. Kui sellel pillil tõesti jäi vahetamata trummel ise, siis võib proovida ka see ümber lüüa, äkki tõesti on material just sellel isendil pehmeke trehvanud? Järgmine lahendusvariant on vahetada sidurikatted. Konkreetsel isendil olid juba tehasest peal jäigemate sidurivedrudega komplekt, tänu millele toimus haakumine kõrgematel pööretel ehk siis pill oli tavalisest parema kiirendusega. Seda arvasime ka peamiseks põhjuseks miks sidurikatted "määrduvad". Peale "tavalise" (spare parts koplekti millest enne juttu oli) paigaldamist, kiirendusvõime langes ja roller kadus ka minu vaateväljast
Teema ei ole reduktoris.
Meie koduleht: http://www.microgrupp.ee
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Andsin täna päeval uue (tutika) trumli ja nüüdseks see juba küljes nagu omanik siin kirjutab. Vanal trumlil oli siduri tööpind ilusti poleeritud, mingisugustest rantidest polnud märkigi, ka sidurivedrudega paistis kõik joones olevat. Katetel aga ilus "metalne" kiht. Kui nüüd ka kigisema peaks hakkama, siis jääb ikka siduriklotsi katte material.
Meie koduleht: http://www.microgrupp.ee
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Nüüd siis uus sidur küljes. Aga nüüd siis uus probleem. Siduriga olid kaasas punased ja sinised vedrud,proovisin algul siniseid- kiirendus väga nõrk ,kui liikuma saad kõrgetel pööretel siis minek hea. Panin punased vedrud läks kiirendus veitsa paremaks , aga ikka kehv. Siduri peal sai vedrusi natuke järgi anda , läks paremaks aga ei ole nii hea kui enne oli kohalt ära minek . Mis värvi vedrusi kasutada , et kohalt minek paremaks läheb. Kas valged vedrud on kõige pehmemad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.