Alternatiiv rollerile?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


n2utsu

Lugemata postitus Postitas n2utsu »

Hästi kukuvad siis tolle ZID-iga, et katki ei lähe. Mul tuli suvel 2kuud Zid Pilot 2T-iga sõita. Minu käes ta küll vastu ei pidanud, kuigi ma ei kukkunud ühtegi korda, ei hüpanud , ei sõitnud puusse vms. Ma lihtsalt sõitsin, aga koguaeg oli mingi jant selle masinaga, küll oli karburaatori nõel ebatihe, siis oli jama esiamortidega, siis hakkas sidur libisema, neid vigu mis olid võibki loetlema jääda.. .Vahepeal ei tahtnud tööle minna, vahel ei tahtnud tööle jääda jne. Minu sõidustiili tõttu sellised masinad terveks parakui ei jää seepärast jään kvaliteetsemate tootjate juurde.
Ma arvan siiski et need masinad on nendele kes viitsivad masinaid hooldada ja sõidustiil ei lõhu masinaid. Mina nende hulka ei kuulu ja mul on vaja masinat mis ei laguneks minu sõidustiili juures ja ei vaja hooaja käigus rohkemat kui bensiini sisse valamist. Läheks ilmast hoolimata tööle jne.
Üheks selliseks masinaks oli mul Honda Wallaroo, mis ei vajanud mitte mingit hooldust hooajal.

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

Timmo kirjutas:
burner kirjutas:
Üks sõber ostis tutika freedo, retsis seda mingi aasta aega ja nüüd ei saa 5000 ga ka maha müüa.
burner kirjutas:
sealse Zid pilotiga sõidavad igasugused oskamatud vennad, hüppavad, sõidavad vastu puud, kukuvad jne, seda 3 korda nädalas ja 2 või 3 tundi järjest.
No ime pole ka miks ju ? :?
:wack:
Jäi vist natuke arusaamatuks, et seda Zidi retsitakse kordades rohkem?

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

kusjuures pole kuulnud isegi kõlakaid, et kellegil Zid julmalt laguneks.
Kasutaja avatar

pahadeplaneet
Postitusi: 432
Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas pahadeplaneet »

Aga ikka süda ei anna rahu mis vanuses on siis tabu rolleriga sõita :roll: :?:
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

pahadeplaneet kirjutas:
Aga ikka süda ei anna rahu mis vanuses on siis tabu rolleriga sõita :roll: :?:
Ealisi piiranguid ülevalt poolt ju pole, küll aga nö alt poolt.
Millest siis selline südamevalu ja küsimus? - kas tõesti aastaid vähem, kui lubatud 14?
-

motodude

Lugemata postitus Postitas motodude »

Mis te sellisest arvate?: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

või http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kuna asjale antakse isegi 5000km garantiid, siis ei saa ju väga hull olla? Samas välimus on kordi parem kui taburetil :roll:

Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

Täpselt 2 samad asja olid väljas Põlvas ühes poes.Algul vaatasin ikka,et nromaalne 125cc masin. Ei pöörand tähelepanu ei sildile,ega kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]. Uurisin kõrval olevat atv. ja kui lõpuks avatastasin, et wtf võrr, siis oli küll kahtlane.
Nagu, Väga suur masin, näeb välja täirsa nromaalne asi ,aga ajh.

motodude

Lugemata postitus Postitas motodude »

Robskar kirjutas:
Nagu, Väga suur masin, näeb välja täirsa nromaalne asi ,aga ajh.
No see ongi minujaoks pluss, pealegi kui sõidan 50ccm võrriga, siis nagunii seaduslikult ja 45 km/h ei ületaks. Ühesõnaga pole see suurus määravaks(et jätaks ostmata, ikka parem) ja ei oota ka paremat minekut :) Sest tore ju , kui võrr ka suur ja "päris" välja näeb :wink:

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

motodude kirjutas:
Mis te sellisest arvate?: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

või http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kuna asjale antakse isegi 5000km garantiid, siis ei saa ju väga hull olla? Samas välimus on kordi parem kui taburetil :roll:
Kellegil kogemust ka nendega?
karta on et ikkagi hiinas toodetud (?) ja tõenäoliselt laguneb korralikult...
Ja 4t, 2kw mootor ei lähe nagu sellise edeva välimusega kokku :roll:
minu arvates :wink:

KrossiHimuline
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
Tsikkel: -

Lugemata postitus Postitas KrossiHimuline »

motodude kirjutas:
Mis te sellisest arvate?: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

või http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kuna asjale antakse isegi 5000km garantiid, siis ei saa ju väga hull olla? Samas välimus on kordi parem kui taburetil :roll:
Aga kaal on päris suur nimelt 120kg... Aga samas ahvatlevad 16'' :)

Ma julgeks isegi soovitada..
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Kuna asi on bike välimuse ja juhitavusega, siis ehk võimalikud kasutajad teda ei retsi niipalju, kui sama mootoriga korssi- ja enduuro imitatisioone. Asi ju puhtalt asfaldipill.
Eks Hiina 4T mopeedide maaletoojad tea muidugi paremini, aga tundub, et mootoritega on neil siiski suht vähe probleeme. Rohkem ikka veermikuga ja muu raamikülge kinnituvaga.
Talvel oli see linkidelolev ratas müügil Tartu Autoringis. Käisin ka teda mitmed korrad seal uudistamas ja silitamas. Välimuselt igati "täiskasvanud" ratas, ainult gondlivahe on hirmus tühi. Aga linnavahel sõitvale 14-15 aastasele oleks see päris uhke ja edev lelu küll! Neli käiku, käiguindikaator, elektristarter... kui kolm aastat tagasi oleks selline asi müügil olnud, siis oleksin ta ostnud kindlasti. Tol ajal aga ostsin RG-80, ja hoolimata sellest, et tolle ratta veerandsajanditagune disain jääb sellele moodsa välimusega hiinakale "pika puuga" alla - siiski täna enam ainult ilu- ja edevusepärast ma seda ratast küll ei ostaks. Tsiklite sama kaalu ja mõõtmete juures jääb 50cc, 4T ja 2kW ikka hullult 80cc, 2T 7kW-le alla.
Kahtlustan, et pärast võimalike piirajate eemaldamist jääb tippkiirus sellel rattal kusagile 80km/h peale. Samas ega pikalt täisgaasiga ikka ei lase ka - lõhud mootorit. Nii, et võimalik keskmine maanteekiirus oleks tulevikus ehk umbes 60-70 km/h. Kuna ratas on raske, siis erksast kohaltvõtust võid ainult unistada. Aaga noh - kui sõitja ise on kergematsorti kuju, siis ehk isegi õnnestub. Samas on tsikkel täiesti kahekohaline, nii et kui amordid vedrud on ehtsad, siis saab ka sõbra(nna)le tasast lustisõittu teha.
Selle ratta kasutaja peab arvestama ka ümbritsevate inimeste (kaasliiklejate!) stamp-arusaamu bike-meestest. On ju baigisõitjad teiste sõitjatega võrreldes liikluses keskmisest äkilisemad ja kiiremad ja loomulikult ka lubatud kiirusi tunduvalt sagedamini ületavamad. Kui see baigikujuline 4T "võrr" osutub tõepoolest uimaseks ja aeglaseks, siis võib see reaalses liikluses lausa ohtlikuks osutuda. Samade dünaamiliste- ja kiirusomaduste juures on iga teine silmnähtavalt mopeedivälimusega sõiduriist liikluses kaasliiklejatele mõistetavam, ettearvatavam ja ohutum. Arvestama peab ka tihedamat politsei huviorbiiti sattumist. Seda siis registreerimisnumbrita bike'i ja maanteel kahtlaselt aeglase sõidu pärast.
Kindlasti soetab see baigivälimusega võrr ohtralt juurde ka õnnelikke moskvichi- ja datsuniomanikke, kes saavad veel kaua aega oma õllekakaaslastele jutustada, kuidas nad ikka oma kahekümneaastavanuse panniga "moodsale sportbaigile" maanteel ära tegid...
-
Viimati muutis Mix, 13 Mär 2007, 17:30, muudetud 2 korda kokku.

-antz-

Lugemata postitus Postitas -antz- »

Pilt

see suht normaalne :D[/url]

cacoya

kallis kurat

Lugemata postitus Postitas cacoya »

48 800 kr on minuarust 50 ccm "paigi" jaoks ikka kole palju. A noh vähemalt näeb hea välja :wink:

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

Rolleril on paremad kiirus omadused kui 50 mopeedil, aga ei ole täpselt uurind võibolla kui kah sumpsid ja mõned hammakad ära vahetada siis hakkab liikuma..
Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

RUNNER kirjutas:
Rolleril on paremad kiirus omadused kui 50 mopeedil, aga ei ole täpselt uurind võibolla kui kah sumpsid ja mõned hammakad ära vahetada siis hakkab liikuma..
50 mopeed on just paremate kiirusomadustega kui roller. Kiirenduses võivad nad jah võrdsed olla, kuid tippkiiruses läheb 50 mopeed kindlasti eest ära.(omad kogemused) Mina räägin originaalkorras masinatest, milledel on ainult piirajad eemaldatud. Eks palju sõltub juhist kah.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

RUNNER kirjutas:
Rolleril on paremad kiirus omadused kui 50 mopeedil, aga ei ole täpselt uurind võibolla kui kah sumpsid ja mõned hammakad ära vahetada siis hakkab liikuma..
:wack:
Ja millest sa seda oletad?
oled üldse sõitnud mõne korraliku mopeediga või võrdled näiteks:gilera runnerit deltaga?

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

streetr6cer kirjutas:
RUNNER kirjutas:
Rolleril on paremad kiirus omadused kui 50 mopeedil, aga ei ole täpselt uurind võibolla kui kah sumpsid ja mõned hammakad ära vahetada siis hakkab liikuma..
50 mopeed on just paremate kiirusomadustega kui roller. Kiirenduses võivad nad jah võrdsed olla, kuid tippkiiruses läheb 50 mopeed kindlasti eest ära.(omad kogemused) Mina räägin originaalkorras masinatest, milledel on ainult piirajad eemaldatud. Eks palju sõltub juhist kah.
kusjuures kiirenduses on just mopeed palju etem, tänu sellele et ta on manuaalkäikudega ja siduriga, millega saab mängida ja libistada.

krstjn

Lugemata postitus Postitas krstjn »

mitte kindlast. kuna rolleril on automaat sidur on selles suhtes parem. aga olneb ka sellest et kas on tuunitud voi mitte.ise oman näitex yamaha tzr 50 ja kui kiirendada rolleriga siis läheb roller nati eest ära kyll aga tippkiiruses pole vastast. :D

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

burner kirjutas:
streetr6cer kirjutas:
RUNNER kirjutas:
Rolleril on paremad kiirus omadused kui 50 mopeedil, aga ei ole täpselt uurind võibolla kui kah sumpsid ja mõned hammakad ära vahetada siis hakkab liikuma..
50 mopeed on just paremate kiirusomadustega kui roller. Kiirenduses võivad nad jah võrdsed olla, kuid tippkiiruses läheb 50 mopeed kindlasti eest ära.(omad kogemused) Mina räägin originaalkorras masinatest, milledel on ainult piirajad eemaldatud. Eks palju sõltub juhist kah.
kusjuures kiirenduses on just mopeed palju etem, tänu sellele et ta on manuaalkäikudega ja siduriga, millega saab mängida ja libistada.
Ehk põhjendad miks liigub masin millel peab pidevalt pöördeid tõstma selleks, et oleks sujuv kiirendus parema kiirendusega kui see masin millel on pöörded koguaeg seal kus on mootoril kõige rohkem jõudu? Kogu käikude mõte on ju see, et jõudu saaks kasutada mootori kõige efektiivsemas pöörete vahemikus, variaator teeb seda lihtsalt sinu eest ja palju sujuvamalt (nagu oleks sul lugematu arv käike, ja neid vahetatakse ilma igasuguse käiguvahetamiseks kuluva ajata.)

Kunagi 90ndate alguse poole üks vormel 1 tiim ju ka ehitas variaator ülekandega auto,(Benetton vist) mis küll ära keelati ennem kui see auto ühtegi sõitu jõudis teha. Aga on teada seda, et see auto oli oluliselt kiirem, enda eelkäijast.

Variaatori miinuseks on suurem takistus, sellest ka väiksem lõppkiirus, kiirenduseks on variaator arvatavasti siiamaani parim ülekande muutmise viis.
Viimati muutis Kämbu, 25 Mär 2007, 05:14, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Nad arvestavad kiirendust 0 kuni maxkiiruseni häälestatud variaatoriga. Kui teha kiirendus kus näiteks 0kuni 45km/h ja vastaseks panna selleks häälestatud varjaatoriga masin siis varjaator + väiksem ratas (väiksem inertsmass) oleks võitja roller. Siduri libistamise energia läheb ja soojuseks.
Analoogi võiks tuua Civic typ R aut`iga millega sammupidamiseks pidi manual Jaguar kummi kärsatama.
Aga ei saa sugugi vastu vaielda suurema ratta sõidumugavusele meie teedel.
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Eks need rollerid rohkem naiste taburetid on, poistele sobivad mopeedid ikka rohkem.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”