Jahutusvedelik...
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Jahutusvedelik...
Tere raffas,
Andke palun andeks "maskeerunud blondile" tema küsimus, aga tahaksin teada, kas mootorratta radikasse võib panna sama jahutusvedelikku mis autosse või on nendele oma spetsiaalne vedelik olemas?
Tänan väga vastajaid,
Andke palun andeks "maskeerunud blondile" tema küsimus, aga tahaksin teada, kas mootorratta radikasse võib panna sama jahutusvedelikku mis autosse või on nendele oma spetsiaalne vedelik olemas?
Tänan väga vastajaid,

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Väga soovitav on kasutada silikaadi vaba jahutusvedelikku. Veepumba tihendid peavad tunduvalt kauem vastu. Nt Polar kaubamärki kandev vedelik on laialt saada ja kaugelt ära tuntav oma oranzi värvi järgi.
Kuigi selline vedselik kannab nö longlife nime ja pakendil silt lubab seda kasutada 5aastat, soovitaks siiski tunduvalt tihedamini vahetada.
Sama polar teeb ka nö tavalisi vedelikke, aga silikaadi vaba siiski oleks pikemas vinnas parim valik. PS. silikaadi vaba vedelikku poleks hea segada nö tavalisega, kuna omadused kaovad.
Küsimus kas sama mis autole, siis jah..eks need kankud ikka igal pool autodele pigem mõeldud, niiet ses osas sama
Kk
Kuigi selline vedselik kannab nö longlife nime ja pakendil silt lubab seda kasutada 5aastat, soovitaks siiski tunduvalt tihedamini vahetada.
Sama polar teeb ka nö tavalisi vedelikke, aga silikaadi vaba siiski oleks pikemas vinnas parim valik. PS. silikaadi vaba vedelikku poleks hea segada nö tavalisega, kuna omadused kaovad.
Küsimus kas sama mis autole, siis jah..eks need kankud ikka igal pool autodele pigem mõeldud, niiet ses osas sama
Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Mhmm ... see on midagi uutkalle kirjutas:PS. silikaadi vaba vedelikku poleks hea segada nö tavalisega, kuna omadused kaovad.
Kk

EDIT: Deem, kiirlugemise meetodid ei toimi korralikult. Kalle ei rääkinud ju lahjendamisest vaid segamisest

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 09 Apr 2007, 17:58, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Siinkohal pidasin silmas, et ei valaks peale tavalist (rohelist või sinist) vedelikku, kui lisada vaja nt. Minu teada mingeid reaktsioone ei peaks tekkima, aga siis tuuakse silikaadid jälle mängu ja roosa vedeliku mõte kaob.
Kontsentraadist teed 50:50 segu ikka veega. (puhas kontsentraat ise justkui kehv jahutaja) Kõige parem oleks akuvesi, et vee karedust tekitavad ühendid ei tekitaks katlakivi. (akuvee karedus peaks olema 0 lähedane)
Kuigi tootja lubab vist segada ka kraaniveega. Ise olen sedagud akuveega, sest olen näinud kui palju võib karedast veest (ka juba madalate, kuni 30kraadi C temperatuuride juures) katlakivi eralduda (mitte mootoritega seoses)
Kk
Kontsentraadist teed 50:50 segu ikka veega. (puhas kontsentraat ise justkui kehv jahutaja) Kõige parem oleks akuvesi, et vee karedust tekitavad ühendid ei tekitaks katlakivi. (akuvee karedus peaks olema 0 lähedane)
Kuigi tootja lubab vist segada ka kraaniveega. Ise olen sedagud akuveega, sest olen näinud kui palju võib karedast veest (ka juba madalate, kuni 30kraadi C temperatuuride juures) katlakivi eralduda (mitte mootoritega seoses)
Kk
Viimati muutis kalle, 09 Apr 2007, 18:11, muudetud 2 korda kokku.
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Meie peres oleme autode radikatesse "segu" valmistamiseks vihmavett kasutanud... Peaks kah olema peaaegu destilleritud looduslikul teel. Kas on kellegi argumente miks mitte seda teha? Asjal on ka loodusäästlik element juures: vee destileerimiseks tööstuslikult kasutatakse ju energiat.
Vedelikjahutusega tsikkel on alles esimene ja kuna sinna seda jahutusvedelikku läheb suhteliselt vähe siis vb mõte osta päris valmis segu.

Vedelikjahutusega tsikkel on alles esimene ja kuna sinna seda jahutusvedelikku läheb suhteliselt vähe siis vb mõte osta päris valmis segu.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Vihmavesi on tegelt hea pehme jah, sest karedus tekib (põhja)vette just läbi maapinna vajudes, kui nö toorvesi haarab kaasa erinevaid ühendeid. Tänu pinnaste erinevusele ongi mõnel pool väga kare ja mõnel pool pehme vesi.
Maal saunas ju igati vahva vihmavett kasutada ja enamasti kogutakse seda puhtasse nõusse. Sel juhul ei tohiks ju erilist probleemi olla..samas maksab akuvesi piisavalt vähe.
Kk
Maal saunas ju igati vahva vihmavett kasutada ja enamasti kogutakse seda puhtasse nõusse. Sel juhul ei tohiks ju erilist probleemi olla..samas maksab akuvesi piisavalt vähe.
Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
Teema algataja
Re utiliseerimine
Vii ohtlike jäätmete kogumispunkti. Neid tasuta kohti kuhu seda viia peaks olema hulgi igal pool. Mingit muud keskonnasõbralikku lahendust ma ei näe.
Muidugi võib alati arendada teemat, et kas loodus suudab selle koguse ümber töödelda või mitte, kuid see oleks üsna "out" diskussioon.
Muidugi võib alati arendada teemat, et kas loodus suudab selle koguse ümber töödelda või mitte, kuid see oleks üsna "out" diskussioon.
K1200S
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8869
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Mina viisin umbes 60L õli ja muud säänest vedelikku Lukoili tanklasse:
http://www.tallinn.ee/est/g2796/
Ma juba mõtlesin, et pean selleks kolm tanklat läbi sõitma tänu piirangule, kuid õnneks andis töötaja mulle lihtsalt võtme ja sain autost õli ümber tõsta. Ju see piirang on seatud mingite firmade jaoks, kes kõike oma vana õli sinna ei viiks. Mul aga oli mitme aastaga koguenud jääk.
http://www.tallinn.ee/est/g2796/
Ma juba mõtlesin, et pean selleks kolm tanklat läbi sõitma tänu piirangule, kuid õnneks andis töötaja mulle lihtsalt võtme ja sain autost õli ümber tõsta. Ju see piirang on seatud mingite firmade jaoks, kes kõike oma vana õli sinna ei viiks. Mul aga oli mitme aastaga koguenud jääk.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.