Jawa
Moderaator: Moded
Jawa
Tere,küsimus siis,et kui olen peale kokkujooksu saanud kolvid taas liikuma,kas võib taas sõita samade kolbidega?millised probleemid võivad tekkida...........?
kokkujooksmisel ja KINNIJOOKSMISEL on vahe sees - kui kinni jookseb(ülekuumeneb) siis selline veemeetod aitab, kuid on VÄGA räige. Kokkujooksmise all mõeldakse tavaliselt ikka mõne detaili purunemist/kinnsulamist.....Cyberdyne kirjutas:Krt vanal heal ajal, peale kokkujooksmist, võeti kraavist vett ja löödi silku peale, ning vänta ja edasi.
................
tõmbas kinni
Minul ka oli lugu selle kinni tõmbamisega või kinni jooksmisega:
IZ ile panin bensu sisse vähem õli, et tsikkel vähem suitseks. Ei suitsenud sõites jah, aga ca 40 km ja siis oli jokk!
/ mis täpselt juhtus ei mäleta/
siim
IZ ile panin bensu sisse vähem õli, et tsikkel vähem suitseks. Ei suitsenud sõites jah, aga ca 40 km ja siis oli jokk!
/ mis täpselt juhtus ei mäleta/
siim
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Re: Jawa
võta ikka silindrid maha ja vaata mis välimusega kolb/kolvid on.Kui rõngaste vahel on sulanud alum. vms. tükke,metallipuru,peaks selle eemaldama.Midagi konkreetset on raske öelda pead ise olukorda hindamaMarukoer kirjutas:Tere,küsimus siis,et kui olen peale kokkujooksu saanud kolvid taas liikuma,kas võib taas sõita samade kolbidega?millised probleemid võivad tekkida...........?
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Oleks hea teada, miks mootor kinni jooksis? Kas oled pannud vale mõõduga kolvid, oli segu liiga lahja ja andsid kõvasti piitsa või unustasid bensule õli lisada? Vale õli segus on ka üks kinnijooksmise põhjus.
Kinnijooksnud kolb on reeglina pehmeltöeldes pe...s. Kui kolb jookseb kinni, sulab mingi kiht kolvi alumiiniumist hülsi seinale kinni ja rebib kolvile räiged jooned peale, kiiludes tavaliselt ka rõngad kinni. Vähene(vale) õli tapab samuti kepsu ülemist laagrit(puksi), ja alumist laagrit samuti, kuna jäävad ka need määrdenälga.
Kui tahad muretult sõita, pead ikkagi silindrid maha võtma, alumiiniumi hülsilt eemaldama (vanasti tegin seda happega ja pärast lihvisin hülsi kergelt üle), uued kolvid õigete rõngastega sisse .
Kinnijooksmise põhjus tuleb aga siiski ka teada saada, et mitte jälle rehapeale astuda, sest praegu likvideerid ainult tagajärge!
Aga jõudu tööle!
Oleks hea teada, miks mootor kinni jooksis? Kas oled pannud vale mõõduga kolvid, oli segu liiga lahja ja andsid kõvasti piitsa või unustasid bensule õli lisada? Vale õli segus on ka üks kinnijooksmise põhjus.
Kinnijooksnud kolb on reeglina pehmeltöeldes pe...s. Kui kolb jookseb kinni, sulab mingi kiht kolvi alumiiniumist hülsi seinale kinni ja rebib kolvile räiged jooned peale, kiiludes tavaliselt ka rõngad kinni. Vähene(vale) õli tapab samuti kepsu ülemist laagrit(puksi), ja alumist laagrit samuti, kuna jäävad ka need määrdenälga.
Kui tahad muretult sõita, pead ikkagi silindrid maha võtma, alumiiniumi hülsilt eemaldama (vanasti tegin seda happega ja pärast lihvisin hülsi kergelt üle), uued kolvid õigete rõngastega sisse .
Kinnijooksmise põhjus tuleb aga siiski ka teada saada, et mitte jälle rehapeale astuda, sest praegu likvideerid ainult tagajärge!
Aga jõudu tööle!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Vaata, et õhupuhasti liiga hõre ei ole, see ajab segu liiga lahjaks ja kooksebki kinni.
Enda jaffil on sellist asja korduvalt ette tulnud, häda pole suurt midagi olnud peale jahtumist, lihtsalt segu peab sutsu rikkam olema, õli liialt lisamine ei aita kokkujooksmise vastu.
Õhupuhasti tihedus on seega ülitähtis!
Enda jaffil on sellist asja korduvalt ette tulnud, häda pole suurt midagi olnud peale jahtumist, lihtsalt segu peab sutsu rikkam olema, õli liialt lisamine ei aita kokkujooksmise vastu.
Õhupuhasti tihedus on seega ülitähtis!
Jarko
Jawa 350
Jawa 350
arvan
Arvan, et see väntvõll sul iseenesest küll käima ei hakka!
Ma ei oska midagi soovitada, aga kui lahti võtaksid? Või laseks kellelgi seda teha, vaevalt et sina ise seda viitsid?
siim
Ma ei oska midagi soovitada, aga kui lahti võtaksid? Või laseks kellelgi seda teha, vaevalt et sina ise seda viitsid?
siim
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mida siin arutada. Kui ikka nii kinni on, et ringi ei käi, on mootoris raudselt kahjustused ja siin pole midagi arutadagi - lahtilammutamisest sa ei pääse. Tee see ära, siis näed ise, mis vaja välja vahetada.
Ja üks asi veel - enne kinnijooksmist Jawa mootor alati "ütleb" ja kui oskad seda kuulda, päästab kiire sidurilahutus ja seismajäämine. Jahtub maha ja sõidad edasi. Korduvalt olnud, kolbide pealt on näha, et juhtus, aga sisulisi kahjustusi ei ole. Selline kuulamine on muidugi ilmselt võimalik vaid Jawa suure klaasi taga - seal hea tuulevaikus, tee või suitsu. Ja ainus müra ongi mootori hääl. Ilma klaasita ilmselt tuulemüra segab.
Ja üks asi veel - enne kinnijooksmist Jawa mootor alati "ütleb" ja kui oskad seda kuulda, päästab kiire sidurilahutus ja seismajäämine. Jahtub maha ja sõidad edasi. Korduvalt olnud, kolbide pealt on näha, et juhtus, aga sisulisi kahjustusi ei ole. Selline kuulamine on muidugi ilmselt võimalik vaid Jawa suure klaasi taga - seal hea tuulevaikus, tee või suitsu. Ja ainus müra ongi mootori hääl. Ilma klaasita ilmselt tuulemüra segab.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Jawa.
Kui sel mootoril kolvid pigistada said ja silindri seinad alumiiniumiga on, siis korralikku mootorit Sa ilma silindrite happega pesemist ei saa, sest seal olev alumiiniumi kiht hakkab kuumuses nagu kleepuv liim töötama.
Kahetaktilise mootori korral ei tohiks kütteseguga kitsi olla ja sõidu ajal peaks laskma mootoril ka "hingata" st. mitte pidevalt täie paaruga sõitma.
Kahetaktilise mootori korral ei tohiks kütteseguga kitsi olla ja sõidu ajal peaks laskma mootoril ka "hingata" st. mitte pidevalt täie paaruga sõitma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.