Jawa


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.

Oleks hea teada, miks mootor kinni jooksis? Kas oled pannud vale mõõduga kolvid, oli segu liiga lahja ja andsid kõvasti piitsa või unustasid bensule õli lisada? Vale õli segus on ka üks kinnijooksmise põhjus.
Kinnijooksnud kolb on reeglina pehmeltöeldes pe...s. Kui kolb jookseb kinni, sulab mingi kiht kolvi alumiiniumist hülsi seinale kinni ja rebib kolvile räiged jooned peale, kiiludes tavaliselt ka rõngad kinni. Vähene(vale) õli tapab samuti kepsu ülemist laagrit(puksi), ja alumist laagrit samuti, kuna jäävad ka need määrdenälga.
Kui tahad muretult sõita, pead ikkagi silindrid maha võtma, alumiiniumi hülsilt eemaldama (vanasti tegin seda happega ja pärast lihvisin hülsi kergelt üle), uued kolvid õigete rõngastega sisse .
Kinnijooksmise põhjus tuleb aga siiski ka teada saada, et mitte jälle rehapeale astuda, sest praegu likvideerid ainult tagajärge!
Aga jõudu tööle!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”