load
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ma ei tea kas see just raudreegel on, aga kuskil räägiti küll sellest. Et soovitatav on sidurit vahele lasta ?!?!XT125X kirjutas:On see tõsi?Cheehad kirjutas:lugesin et käike ei tohi alla lappida ilma vahesidurita
Targemad oskavad rääkida

Ja kas keegi Kuressaares on lube teinud. Kui on siis võiksite nati rääkida

tytarlaps kirjutas:Karupoisile:
Tartus on ikka vähe odavam kui Tallinnas ... samas maidea millisest linnast antud teema algataja pärit onHinnakiri kehtib alates 01.09.2005 a. ning kursuste sisse on arvestatud 16 tundi med. koolitust (hind sisaldab käibemaksu)
Eksamisõidu auto on kooli poolt ja selle kasutamise eest eraldi maksma ei pea. Samuti on koolieksamid tasuta. Riigilõiv tuleb tasuda vastavalt seadusele õpilasel endal riiklikule eksamile pääsemiseks.
Kategooriad Teooria (EEK) Sõit (sõidutund/EEK) Kokku (EEK) Märkused
A (A1) _____ 600 _______ 270 _____________ 3500 20 õppesõidukorda + ARK eksam, 40 õppetundi teooriat
A (25+) ____ 600 _______ 350 _____________ 4300 20 õppesõidukorda + ARK eksam, 40 õppetundi teooriat
Sa siiski ajasid paar asjakest sassi.suure paduvihmaga küll, kuid üleminekueksam tehtud nagu nalja
nüüd täis-A olemas ja muudkui sõitma

Hinnakirjas on ju selgelt, et ARK eksamid ja 40 tundi teooriat (nagu algaja juht võtma peab), on lisatasuga..

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ta peab silmas ilmselt seda teemat:piret kirjutas:oot, ei saa aru...milles see küsimus siis hetkel seisneb? et kas peab käikude vahetamiseks sidurit kasutama? see on tõesti imestamisväärne jah... või on juttu vaheGAASIST?
või olen mina loll?
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ht=#145251
Küsimus siis mitte käiguvahetusest ilma sidurita, vaid minnes ntx neljandalt esimesele, kas iga käigu kohta peab ka korraks siduri ühendama.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ad&t=12409henri150 kirjutas:kui juba lubadest juttu on siis ma ei hakka uut teemat tegema... 1 kysimus on et kas Zid pilot 4t mopeedilubadest piisab? ja kui ei siis mis lube vaja on ja kui vana nendeks peab olema.... ärge vihastage kui nati loll kysimus on
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Mopeed on see mille mootori kubatuur ei ületa 50 kuupsentimeetrit ja kiirus ei ole suure mui 50 km/h. Kui mingi näitaja nendest on suurem siis ei ole see enam mopeed ja siis tulen teha juba mootorratta juhiload ehk A1 load ja peale selle tuleb võtta mopeed arvele ja teha ülevaatus ja kindlustus.henri150 kirjutas:ark-s on mingi selline jutt et tippkiirus ei tohi ületada 45 kmh zid ju ületabkas siis a katekooria lube vaja või mis lube vaja on
-
Teema algataja
Vabandust kui vale infi andsin, sest pole viimasel ajal seadustega kursis aga mõned aastad tagasi oli veel nii.bezdomn6i kirjutas:nuh seadust lugedes on ikka 45 km/h see piir, mida masin tootjaseades ületada ei tohi...KUMM kirjutas:Mopeed on see mille mootori kubatuur ei ületa 50 kuupsentimeetrit ja kiirus ei ole suure mui 50 km/h. ...
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Ise olen just selle ees, et pean A1 load tegema aga siiani ei saa sellest autokooli süsteemist aru. Kas asi on nii ,et valin sobiva autokooli, siis esimesed tunnid on teooria tunnid, kus räägitakse põhiasju. Seejärel minnakse autokooli territooriumile mootorrattaga sõittu harjutama, kui tuleb piisavalt hästi välja seejärel minnakse linna sõitma? on mul õigus.
Samas ma küsiks, et mis autokoole te soovitaksite mustamäe piirkonnas, mis on kvaliteetsed?
Kursus küll aga + 500.- esmaabikoolitus + 1140.- riigilõiv + arstitõend (vist) 100.- + vajadusel lisasõidud.taros kirjutas:Tartus on olemas kool(Viva Liiklus) kus maksab kursus 3500kr, et saab ka odavamalt kui 5-6kilo.
Ikka tuleb 5-6K ära ja sellega peaks siiski arvestama, hinnad suurt ei erine kooliti +/- 500.- või isegi vähem tuleb vahe. Ilmselt on tähtsamaid argumente kui hind kooli valikul. (Viva kohta ei oska head ega halba kosta, kokkupuude puudub).
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
nüüd pandaks et kallutad ALGAJA juhti kihutamaTarts kirjutas:Vahi! Kas tõesti lindpriist sai aus linnakodanikNüüd võime uuesti rääkida joonele panemisest - ennem oleks muidu süüks pandud, et kallutasin lubadeta isiku mootorsõidukit juhtima ja kiirust ületama
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja
lynxitar kirjutas:Rõõm teatada, et ka minul õnnestus eile eksam edukalt läbida. Tänud eksamineerija Ilmar Rongale ja muidugi sõiduõpetajatele Alole ja Tarmole Selge Autokoolist:)
Ise ka hetkel Selges A sõiduõigust välja teenimas. ARK-i Ronga kohta olen Toivo, Alo ja Tarmo suust üsna ühekülgset "#¤#¤¤#¤#¤#¤¤¤**!!!!!" juttu siiani kuulnud :D. Tore kuulda, et ta kellegi vahelduseks läbi ka laseb :)
Mida ta sul platsil teha lasi ja kas hädaldas ka?
Selline karmi ütlemisega mees aga samas vist oleneb palju ka ta hetketujust. Kindlasti võta eksamile minekul LOAD kaasa (muidu küsitakse, kas load on ära võetud:P).
Ja tema jaoks peab kindlasti harjutama tõusult esipiduriga minekut. Platsil õpetatakse tagapiduriga rohkem. Meile ta niimoodi ütleski: Täna siis teeme sedasi, et sõidame tõusu keskele ja siis mõlemad jalad maha ja läheme esipiduriga) Mul ju see probleem, et jalad vaevu maha ulatuvad ja küsisin, et kas võin ikka toetada ühe jala rauale. Ei lubanud ja nii ma seal siis veits ebakindlalt ukerdasingi aga hakkama sain.
Veel lasi teha kaheksat kaks korda, siis põiget, slaalomit ja äkkpidurdust. Äkkpidurduse puhul ütles, et tuleb 50ga sõita ark-i seina suunas. Ma ei usu, et teist keegi sellega sinna sõita tahab aga 40ga saab üldiselt hakkama. Ma sain seda teha 3 korda enne kui rahule jäi. Esimesel korral oli kiirus liiga väike, teisel läksin veidi üle peatumisjoone ja kolmas kord siis rahuldas. Enne lubatud joont ei tohi ka pidurdama hakata, seda vaatab ta kindlalt ja laseb uuesti teha. Muud asjad tulid mul enamvähem kenasti välja.
Linnasõidu puhul peab kindlasti vaatama, et ei sõidaks põhjendamatult aeglaselt. Linnast väljas tuleb ikka 90-ga kui märk teisiti ei näita. Meeldib talle lasta kõik ringid läbi sõita: alates ränist kuni ilmatsalu ringini välja. seal vahel ju linnast väljasõit ka ja seal 70-ga sõita ning veel linnaväline ilmatsalu ring. Mina sain ka munakivitänavat ja jakobi mäe alt vasakpööret mäkke ning mäeotsas tagasipööret ning kuna olime kahekesi siis tegi ta õuealal parkimise ja minu sõit seal lõppeski.
Samas kuna mul puudus igasugune kogemus teiste eksamineerijatega siis mulle jäi küll täitsa ok mulje. Siis kui teine poiss sõitis siis isegi autos mõne naljakillu sai visatud.
Lihtsalt ei tohi eelarvamustel lasta võitu saada ning jääda ise rahulikuks ja usun, et pole hullu midagi.
Igatahes edu kõigile eksami sooritamisel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.