kes huvituvad bike trikkidest!!!!!!
siduri peab jah kiirelt ja vastava gaasiga lahti laskma, sest füüsikaseaduste kohaselt 0 kiiruse juures kõige suurem hõõrdejõud, kui ratas juba ringi käib on hõõrdejõud palju väiksem.:LiveToRide:. kirjutas:Kasutaks veel juhust kuni teema aktuaalne on. Nimelt tahaks teada pisut burnoutimise kohta. Kui sidurit suhteliselt aeglaselt päästa ja gaasi nii parajalt anda siis hakkab esimest ratast edasi lükkama, mitte ei hakka tagumine ringi käima. Kas selleks, et asi normaalselt välja tuleks peaks rohkem gaasi andma ja sidurit pisut järsemini päästma? Oleks hea kui keegi viitsiks pisut seletada
take the corner, join the crash
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.