KTM lc4 õlivahetus
kas mudel on 620 supercomp või EGS?
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=57107
(lingi all on natuke uuem mudel aga poltide asukohad ja filtrid on samad)
lc4 620 EGS-l alates 95a. on kaks õlifiltrit, mootori ees suur filter, tagapiduri hoova all väike õlifilter, karteri põhjas metallvõrguga filter ja megnetiga kuivenduspolt mitte ajada segi õli möödalaskmisklapi poldiga) .
mootor soojaks
kartripõhja kuivendupolt lahti ja õli vanni
raami ülemises osas asuv polt lahti et õli ka raamist välja pääseks
suure filti kohal asuv polt lahti, õli vanni
suur filter lahti
väike filter lahti (pidurihoob fikseerida nipukaga alumisse asendisse et ei segaks)
metallvõrguga filter lahti.
puhastada tagasipandavad poldid ja metallvõrguga filter (magnetpoldi puhul on metallipuru täiesti normaalne nähe)
paigaldada uued filtrid, karteripõhja poldid, suure filtri kohal asuv polt
ülemine raamiõhutuspolt panna paika aga kinni mitte keerata
valada mootorisse 1,5l õli
käivitada mootor
lasta mootor töödata kuni raamiõhutuspoldi vahelt hakkab õli välja tulema (et läbu vähem oleks võib poldi asemele aretada korgi läbipaistva voolikuga)
seisata mootor, keerata õhutuspolt kinni
valada sisse ülejäänud õli ca 0,7l kokku seega 2,2l õli
soovitav oleks suvel 15w40 talvel 10w40 täissünt märgsiduriga mootorrataõli
kontrollida õlitaset vardal
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=57107
(lingi all on natuke uuem mudel aga poltide asukohad ja filtrid on samad)
lc4 620 EGS-l alates 95a. on kaks õlifiltrit, mootori ees suur filter, tagapiduri hoova all väike õlifilter, karteri põhjas metallvõrguga filter ja megnetiga kuivenduspolt mitte ajada segi õli möödalaskmisklapi poldiga) .
mootor soojaks
kartripõhja kuivendupolt lahti ja õli vanni
raami ülemises osas asuv polt lahti et õli ka raamist välja pääseks
suure filti kohal asuv polt lahti, õli vanni
suur filter lahti
väike filter lahti (pidurihoob fikseerida nipukaga alumisse asendisse et ei segaks)
metallvõrguga filter lahti.
puhastada tagasipandavad poldid ja metallvõrguga filter (magnetpoldi puhul on metallipuru täiesti normaalne nähe)
paigaldada uued filtrid, karteripõhja poldid, suure filtri kohal asuv polt
ülemine raamiõhutuspolt panna paika aga kinni mitte keerata
valada mootorisse 1,5l õli
käivitada mootor
lasta mootor töödata kuni raamiõhutuspoldi vahelt hakkab õli välja tulema (et läbu vähem oleks võib poldi asemele aretada korgi läbipaistva voolikuga)
seisata mootor, keerata õhutuspolt kinni
valada sisse ülejäänud õli ca 0,7l kokku seega 2,2l õli
soovitav oleks suvel 15w40 talvel 10w40 täissünt märgsiduriga mootorrataõli
kontrollida õlitaset vardal
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.