võimsus kadunud
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
võimsus kadunud
Qingqi, lõppkiirus 70 km/h. Ja nüüd liigub vaid 45-50, mäest üles 25-ga. Kuhu kadus jõud ja kiirus? Imeb end nii aeglaselt 45 peale, et sellega liiklusesse ei lähe lolli mängima.
Karpa puhastatud, õhu-bensufilter ok, küünal ok, läbisõit 3200.
Probleemi algus - 60-70 km/h hakkas jõnksutama kergelt, ei läind ühtlaselt edasi; siis liikus vaid 60 max, ja nüüd siis lõplikult 45-50.
Help!
Karpa puhastatud, õhu-bensufilter ok, küünal ok, läbisõit 3200.
Probleemi algus - 60-70 km/h hakkas jõnksutama kergelt, ei läind ühtlaselt edasi; siis liikus vaid 60 max, ja nüüd siis lõplikult 45-50.
Help!
-
Teema algataja
Siis ära võta sõna siin ! See ei saa mõjutada nii. Jah neil pidavatki see viga olemas ,et kipub hõredaks minema. Sõbral sama asi. Ei taha korralikult käima kah enam minna jne. Siis mõõtsime kompresiooni ja näe imet. Juhtus vist ksukil 3700 pealt.makuke kirjutas:samas võib variaatoris rihm vms kulunud olla. Ise ei jaga seda rolleri variaatorit eriti
-
Teema algataja
Üks anomaalia, mis veel on sõiduga seotud, ka vahetult enne seda jura - sõidad kiirelt, võtad enne kurvi gaasi maha ja uuesti peale keerates powerit taha ei tule; jääd seisma, annad gaasi, hästi kergelt tahab liikuma hakata, kuid powerit ikka taha ei tule. Siis tuleb mingi aeg oodata ja proovida, kuni power taha tuleb ja saab taas liikuma.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Kui kaua ootasid? Võimalik, et mootor sai jahtuda ootamise ajal ja tekkisid jälle klapivahed. Muidugi on kompressioon läinud kui klapid lahti jäävad ebapiisavate klapivahede tõttu. Mootori töötades kuluvad klapid rohkem pesadesse sisse ja seetõttu vähenevad klapivahed.gerry111 kirjutas:Siis tuleb mingi aeg oodata ja proovida, kuni power taha tuleb ja saab taas liikuma.
Sellise läbisõidu pealt ei tohiks ükski mootor veel hõredaks kulunud olla.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Räägiks nende loksuva kolvi ja silindri kohta nüüd millimeetrite keeles. Silindri diameeter? Ovaalsus? Kolvi diameeter ülevalt rõngaste juurest? Kolvi diameeter alumisest osast? Rõngapilud? NB! Need kolvimõõdud ei pruugi olla samad sest põlemiskambrile lähemal on paisumisvaru suurem. Kõik need mõõdud lubatud tolerantsiga on ka netist leitavad.
..139... tüüp mootorile on nii silinder, kolb, rõngad jmt riiulil olemas kui vaja on, ka uus komplekt loksub, paisumisvaru on sellise asja nimi...
Klapivahede "pidavat hiinakatel suhttihti paigast minema" kohta on minul küll teine kogemus...
..139... tüüp mootorile on nii silinder, kolb, rõngad jmt riiulil olemas kui vaja on, ka uus komplekt loksub, paisumisvaru on sellise asja nimi...
Klapivahede "pidavat hiinakatel suhttihti paigast minema" kohta on minul küll teine kogemus...
Meie koduleht: http://www.microgrupp.ee
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Kas soovid äkki ise tulla ja stangliga üle mõõta uued, normaal(toa)temperatuuril olevad, detailid. Saad oma küsimusele siis konkreetse ja praktikal põhineva vastuse, mitte siinse arutelu
Kuidas mõõtsid lõtku 0,3-0,5? Kas lihtsalt lõtkutades edasi-tagasi? Oled sa kindel oma mõõtmistulemuste objektiivsuses? Näiteks paigaldades uute silindrisse uue kolvirõnga ja vaadates seejärel "targanäoga" vastu valgust rõngapilu tundub see suisa millimeetrine (pakkumised kõrvalseisjailt olid vahemikus 0,6-1,0mm) olevat, lehtkaliiber aga näitab 0,15 või 0,2. Kui samasse silindrisse paigaldada uus kolb, siis tundub ka see hullult loksuvalt, aga ometigi asjad töötavad. Ja kõik need asjad on uued ja tehase poolt antud mõõtmetega.
Muideks, jutt ei käi ainult riiulilt võetud tagavaraosadest, vaid seoses ühe jupi puudumisega riiulil võtsime ükskord lahti tutika pilli peal olnud mootori. Enne osandamist kontrollisime mootori korrasolekut ja seejärel silindrigrupp laiali. Ja sealt said ka need mõõtmised tehtud kuna ka omal jäi pisike kahtluseuss hinge nende uute osade lõtkude pärast.
Veelkord, räägime millimeetrite keeles, ja see "nii suurt loksu ei tohi küll olla" jääb kahjuks väga ebamääraseks.
Ma loodan et eespool olev jutt aitab lihtsalt kaasa kiiremale vea leidmisele, sest päris nüri on peale uue kolvigrupi soetamist ja profülaktilist vahetust hakata uuesti tegelikku põhjust otsima. Lihtsalt pärast mõõmisi selgub kas on uut kolbi ja/või silindrit ja/või rõngaid (kõik on riiulil ja tellimiseks aega ei lähe) vaja...
Kuidas mõõtsid lõtku 0,3-0,5? Kas lihtsalt lõtkutades edasi-tagasi? Oled sa kindel oma mõõtmistulemuste objektiivsuses? Näiteks paigaldades uute silindrisse uue kolvirõnga ja vaadates seejärel "targanäoga" vastu valgust rõngapilu tundub see suisa millimeetrine (pakkumised kõrvalseisjailt olid vahemikus 0,6-1,0mm) olevat, lehtkaliiber aga näitab 0,15 või 0,2. Kui samasse silindrisse paigaldada uus kolb, siis tundub ka see hullult loksuvalt, aga ometigi asjad töötavad. Ja kõik need asjad on uued ja tehase poolt antud mõõtmetega.
Muideks, jutt ei käi ainult riiulilt võetud tagavaraosadest, vaid seoses ühe jupi puudumisega riiulil võtsime ükskord lahti tutika pilli peal olnud mootori. Enne osandamist kontrollisime mootori korrasolekut ja seejärel silindrigrupp laiali. Ja sealt said ka need mõõtmised tehtud kuna ka omal jäi pisike kahtluseuss hinge nende uute osade lõtkude pärast.
Veelkord, räägime millimeetrite keeles, ja see "nii suurt loksu ei tohi küll olla" jääb kahjuks väga ebamääraseks.
Ma loodan et eespool olev jutt aitab lihtsalt kaasa kiiremale vea leidmisele, sest päris nüri on peale uue kolvigrupi soetamist ja profülaktilist vahetust hakata uuesti tegelikku põhjust otsima. Lihtsalt pärast mõõmisi selgub kas on uut kolbi ja/või silindrit ja/või rõngaid (kõik on riiulil ja tellimiseks aega ei lähe) vaja...
Meie koduleht: http://www.microgrupp.ee
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Krt loen ja mõtlen, et kolbe ja silindrit nüüd küll ei mõõdeta stangeli või nihiku või supleriga (heal lapsel mitu nime). Täpsus natuke liiga väike.
Selliste täpsuste juures peaks ikka kasutama mikromeetrit. Äärmisel juhul elektron(digitaalset)-nihikut (täpsusega kaks kohta peale koma). Silindri sisemõõdu mõõtmiseks aga indikaatorkella.
Eesti keeles on kõige õigem sõna NIHIK või NIHKKALIIBER. Supler oli sepa tööriist. Stangel on aga nihiku venekeelne nimetus. Lihtsalt infoks, et kõik räägiksid ühest ja samast asjast. Hinnakem eesti keelt pisut.
Mõõtetehnika tund teile kiirkorras.
Selliste täpsuste juures peaks ikka kasutama mikromeetrit. Äärmisel juhul elektron(digitaalset)-nihikut (täpsusega kaks kohta peale koma). Silindri sisemõõdu mõõtmiseks aga indikaatorkella.
Eesti keeles on kõige õigem sõna NIHIK või NIHKKALIIBER. Supler oli sepa tööriist. Stangel on aga nihiku venekeelne nimetus. Lihtsalt infoks, et kõik räägiksid ühest ja samast asjast. Hinnakem eesti keelt pisut.
Mõõtetehnika tund teile kiirkorras.
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Otse loomulikult on selle tööriista eestikeelseks nimeks NIHIK või NIHKKALIIBER. Heal lapsel mitu nime, aga ega see asja olematuks tee...davidsoniharald kirjutas:Krt loen ja mõtlen, et kolbe ja silindrit nüüd küll ei mõõdeta stangeli või nihiku või supleriga (heal lapsel mitu nime). Täpsus natuke liiga väike.
Selliste täpsuste juures peaks ikka kasutama mikromeetrit. Äärmisel juhul elektron(digitaalset)-nihikut (täpsusega kaks kohta peale koma). Silindri sisemõõdu mõõtmiseks aga indikaatorkella.
Eesti keeles on kõige õigem sõna NIHIK või NIHKKALIIBER. Supler oli sepa tööriist. Stangel on aga nihiku venekeelne nimetus. Lihtsalt infoks, et kõik räägiksid ühest ja samast asjast. Hinnakem eesti keelt pisut.
Mõõtetehnika tund teile kiirkorras.
Kui tootja andmetel on kolvi läbimõõduks ..139... mootoril antud 38,75-38,95, siis kasutades ka täiesti tavalist mehaanilist nihikut, mille mõõtetäpsus on 0,1mm, on võimalik tuvastada kas antud mõõdetav detail nn "läheb sordi alla" või enam mitte, või et on tõesti tarvis kasutada täiendavalt täpsemaid mõõteriistu probleemsete mõõtude korral. Näiteks toon siin ühe 6-ni langenud surveastmega ja sellest johtunud "lahjaks" jäänud mootori mõõtetulemused- (mõõtmiseks kasutatud tavalist nihikut ja lehtkaliibreid) kolb, diameeter ülal ühtpidi 38,5(5) (polnud õieti ei 38,5 ega 38,6) , teistpidi 38,7(5), ovaalsus 0,2mm, alumine serv mahub mõlematpidi tootja lubatud mõõtudesse. Rõngad- tootja lubatud pilu max 0,2- lehtkaliiber näitas surverõngail 0,3 ja 0,4 , õlirõngas 0,6. Silinder- puhtalt tootja mõõtudes ja ilma otseste kulumisjälgedeta.
Tahan selle jutuga öelda seda, et esmaseks defekteerimiseks võib täiesti piisata ka tavalisest nihikust, selleks ei pea kohe hakkama iga poiske mikromeetrit otsima, aga loomulikult, kui on võimalusi, kasutage mikromeetrit ja kogenud inimese abi. Näiteks eespool räägitud 0,3-0,5mm lõtk on ju isegi nihikuga mõõdetav suurus ja ma üldse ei imesta, kui peale mõõtmist kribatakse siia juurde, et "tegelikuks lõtkuks osutus 0,2mm, lihtsalt silmaga tundus suurem...." (tootja "soovitus vahetada" kui lõtk ületab 0,25mm).
Meie koduleht: http://www.microgrupp.ee
-
Teema algataja
Ärge imestage midagi, et hõre on. Jah, kõik oleneb sõidustiilist... ma jään ikkagi selle juurde, et kõike, mis on arvestatud aastaid kestma, on võimalik ära lõhkuda ka paari päevaga. seda enam et mootoreid. Seal mängib ju ka see rolli, kui suur kaal on peal, kas sissesõit sai õigesti tehtud, kui palju lastakse masina päewa esimesel käima panemisel mootoril soojeneda. Soovitan maha võtta silinder, kui ise ei julge, siis lase teha kogemustega inimesel. Kui silinder ei ole enam sile, kolb loksub külgedele ja selle peal on sooned või on kusagil sinine (ehk siis kuuma saanud, mis 4-taktilise mootori puhul ei ole nii tõenäoline kui 2-taktilise puhul), siis ei jää muud midagi, kui osta remondikomplekt... ma sain enda oma eelmine suvi 1200.- kätte. Selles suhtes, et kui emal-isal on šveitsi pangas hoiused, siis võid ka teenindusse viia. Seal võetakse aga suht mõttetlult pappi. kolvi ja silindri vahetus ei ole absoluutselt raske
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.