võimsus kadunud


Microgrupp
Postitusi: 145
Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Microgrupp »

Kas soovid äkki ise tulla ja stangliga üle mõõta uued, normaal(toa)temperatuuril olevad, detailid. Saad oma küsimusele siis konkreetse ja praktikal põhineva vastuse, mitte siinse arutelu

Kuidas mõõtsid lõtku 0,3-0,5? Kas lihtsalt lõtkutades edasi-tagasi? Oled sa kindel oma mõõtmistulemuste objektiivsuses? Näiteks paigaldades uute silindrisse uue kolvirõnga ja vaadates seejärel "targanäoga" vastu valgust rõngapilu tundub see suisa millimeetrine (pakkumised kõrvalseisjailt olid vahemikus 0,6-1,0mm) olevat, lehtkaliiber aga näitab 0,15 või 0,2. Kui samasse silindrisse paigaldada uus kolb, siis tundub ka see hullult loksuvalt, aga ometigi asjad töötavad. Ja kõik need asjad on uued ja tehase poolt antud mõõtmetega.
Muideks, jutt ei käi ainult riiulilt võetud tagavaraosadest, vaid seoses ühe jupi puudumisega riiulil võtsime ükskord lahti tutika pilli peal olnud mootori. Enne osandamist kontrollisime mootori korrasolekut ja seejärel silindrigrupp laiali. Ja sealt said ka need mõõtmised tehtud kuna ka omal jäi pisike kahtluseuss hinge nende uute osade lõtkude pärast.

Veelkord, räägime millimeetrite keeles, ja see "nii suurt loksu ei tohi küll olla" jääb kahjuks väga ebamääraseks.


Ma loodan et eespool olev jutt aitab lihtsalt kaasa kiiremale vea leidmisele, sest päris nüri on peale uue kolvigrupi soetamist ja profülaktilist vahetust hakata uuesti tegelikku põhjust otsima. Lihtsalt pärast mõõmisi selgub kas on uut kolbi ja/või silindrit ja/või rõngaid (kõik on riiulil ja tellimiseks aega ei lähe) vaja...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”