UUDNE MOTOVÕISTLUS TALLINN OPEN SUPERMOTO

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Einoh tore on. See, et inimene on 17 aastat sõitnud on, ei tähenda, et tema ees kõik lömitama peaks kõrvad lidus.

Jah, mina vaatan ka tagasi sõidu ajal. Aga see ei tähenda, et ma peaks kiirema kartuses pidevalt taha vahtima ja ootama, et keegi must mööda sõidaks. Kui on ohtlik koht ja ma pole endas kindel, siis lihtsalt ei sõida mööda. Ja kui üritan ja ei lähe hästi, siis minul küll ei tule pähe aeglasemat meest süüdistama hakata. See, et edik külje maha pani, oli puhtalt tema enda valearvestus. Läks kitsas mahapöördes väliskurvist krabama ja masin läks alt. Kas prahise rajaosa või kandma hakanud jalaraua tõttu, ei saanud ma aru, kuid jalaraud kandis juba täiega.
Mikk ilmselt ei teadnudki, et keegi kannas on. Puhas võistlusolukord.
Mööda sõidetakse ikka seal, kus oskused lubavad. Vähemalt nii olen mina aru saanud motodistsipliinist.
Kukkumiskohast 50 meetrit allpool oli ju hüpe, kus Edik oleks vabalt Mikust mööda saanud. Hüppepikkused olid vähemalt 40% vahega.

Ega püsti sai Edik küll profile kohaselt. Kukkumisega ei kaotanud üle paari sekundi. Kohakaotusest rääkimata.

Küüraka jutt käis ego kohta, kui sa veel aru ei saanud.

Jah, esikoha järgi tuleb esimene ja teine ja siis veel umbes 20 kohta. Et siis peale esimese lähenemist on kõvade meeste arvates õige kohe viimastel boksi keerata?

Mis sul endal teise sõidu lõpus juhtus trampliinil? Põrutas maandumisel ära?

WR kirjutas:
Miks ajada nii lolli juttu siin sellest intsidendist...a la oma klass ja küürakat parandab ainult haud jne...kõik kes kohal nägid et rada oli nii kitsas et ka mees kes ringi peale on 7 sekundit kiirem ei leia seal väga möödumiskohta...sirgel oskab ju igaüks pilli lahti keerata aga kui kurvis ideaal trajektori laius on 50cm ja raja laius üldse kurvis on 2m siis mitte ei pressi kuskilt mööda...ega enne seda ei mõista kui ise kellegist vaja ringiga mööduda (sellega ei teki probleemi ei raplas ega mujal ringrajal vaid just sellisel ürituseks kohandatud rajal) aga ega mellal sellist probleemi ei teki nii et sealt poolt miskit targemat kuulata pole lootustki....mitte et ma õigustaks seda lõugamist mis seal toimus aga mingit ila ei ole mõtet kaa ajada...mäletan ise väga hästi kuidas algusaegadel jälgisin ka seljataga toimuvat just sellepärast et kui ringiga tuljad tulevad laseks nemad valutult mööda ja sõidaks oma sõitu edasi (ja seda ila et ei näinud ja ei pannud tähele ei ole mõtet ajada...seal muud ei olnudki kui tagasipöörded ja kus näha veel paremini et keegi kiire tagant tuleb kui mitte tagasipööretel?
PS. Ei tasuks ka unustada et kui esikoht on ringiga möödunud siis tulevad kohe kohe ka teine ja kolmas jne. koht ;)
Võistlus ise oli minu meelest super...rada meeldis väga ja ka punt oli väga korralik kokku aetud nii et kannatas täitsa veereda seal...miinus mudugi raja laius millest ka see eilne probleem seal aga sellega miskit teha ei oleks olnud...ka esimene hüpe oleks võinud olla paar 5 meetrit pikem oleks vähe lõbusam olnud ja ehk poleks mul siis teine sõit kaa nii läinud nagu see läks :(
Kokkuvõttes 5 ++
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

WR kirjutas:
Vaevalt Ets KOHE karjuma tuli sinna...lõugamiseks läks siis kui "kõiketeadja" mella oma lolli juttu hakkas ajama ja karjus Ets ka mella mitte Miku peale (eemalt paistis nii...ise kohe seal kõrval ei olnud).kui ikka sõidad kohale kus saad ringiga siis tee kõik et lasta mööda kiiremad kellele tähtis iga punkt...vaevalt kedagi see tapab kui ta saab selle möödalaskmise tagajärjel ise 18 mitte 17 koha kuna koos ringiga möödamineja lasi kogemata ka oma konkurendi mööda...vähemalt mind ei ole see tapnud.
Tegelt see sõnavahetus oli minu viga. Ei pannud tähele, et Ets oli miku kõrval, kui mikuga norisin, et Etsi kraavi ajas. Selle peale oli säraküünal.

Aga mikk ei olnud selles intsidendis küll süüdi. Ja minuarust sõitis ta väga hästi.

Muide, jaht punktide peale ei käi mitte ainult esimese viie seas j aka teistele on iga punkt VÄGA oluline. Arvad, et ma olen väga lõbus, kui ringiga mahajääjad pool ringi liiklust takistavad ja konkurent tagant lähemale tuleb. Mul küll ei teki hetkekski mõtet, et nad peaksid KINDLASTI kaugele eemale trajektoorilt tämbama.
Kasutaja avatar

WR
Postitusi: 164
Liitunud: 04 Veebr 2005, 10:53
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas WR »

Boksi pole vaja kellelgi keerat lihtsalt rohkem tähelepanelikkust ja ei muud.
Pole ma veel enne näinud et keegi nii kallutab et jalaraua peale võtab kandma...jalarauad pole ju sm pillidel jäigad ;)
Mis aga minusse puutub siis jah teises sõidus otsisin mis ma otsisin seda möödumiskohta ja läksingi proovima möödumist sel samal esimesel hüppel aga kuna hüpe jäi vähe lühikeseks siis maandusin juba tasasele maale ja kurjam kehakaal vist liiga suur aga parem jalaraud murdus ära ja tuli ainult vasaku jalarauaga hakkama saada...hea et niigi läks sama hüpe ju enamus kiirabi tööst tekitaski :(
SM

0tt
Postitusi: 151
Liitunud: 19 Apr 2004, 17:42

Lugemata postitus Postitas 0tt »

Omamoodi vaatamisväärsus oli üleval, viimases kurvis, üks lipumees. Kui keegi külje maha pani, siis jooksis edasi-tagasi, vahtis ringi ning lõpuks otsustas lippu lehvitada hoopis peale õnnetuskohta.

joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

WR kirjutas:
Boksi pole vaja kellelgi keerat lihtsalt rohkem tähelepanelikkust ja ei muud.
Pole ma veel enne näinud et keegi nii kallutab et jalaraua peale võtab kandma...jalarauad pole ju sm pillidel jäigad ;)
Mis aga minusse puutub siis jah teises sõidus otsisin mis ma otsisin seda möödumiskohta ja läksingi proovima möödumist sel samal esimesel hüppel aga kuna hüpe jäi vähe lühikeseks siis maandusin juba tasasele maale ja kurjam kehakaal vist liiga suur aga parem jalaraud murdus ära ja tuli ainult vasaku jalarauaga hakkama saada...hea et niigi läks sama hüpe ju enamus kiirabi tööst tekitaski :(
Ärme ole nüüd üks - teise vastu pahased enam. Mis tehtud see tehtud!
Lihtsalt üheks suureks puuduseks oli rajal sinisest lipust!
Kasutaja avatar

WR
Postitusi: 164
Liitunud: 04 Veebr 2005, 10:53
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas WR »

On veel paju muid lippe aga vaevalt pooled sõitjad nende tähendusest midagi aimavad ;)
SM

joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

WR kirjutas:
On veel paju muid lippe aga vaevalt pooled sõitjad nende tähendusest midagi aimavad ;)
Niimoodi see juhtubki, ei näe , ei ole lippe ega sa lippudest aru!
Tõesti kui sa võistled ja eriti veel mitte kaua seda teinud ei ole siis on sõidu ajal selline närv sees, et sa ei kuule ega näe peale enda ees oleva raja, tsikkli hääle ja ka lippude midagi. Ma arvan, et oli ikka natuke vale panna segamini sõitma Open ja Hobby!( see oli ka üheks põhjuseks selle insitendi juures ;). Ma ei õigusta selle vaidlemise juures kedagi aga lihtsalt on ennemgi olnud juhtumeid, kus Edik tuleb peale sõitu kätte jalgadega vehkima, et miks sa nii tegid ja miks sa nii ei teinud! Me oleme kõik surelikud ja eksime vahete vahel , kes vähem või kes rohkem!
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

joosep77 kirjutas:
... lihtsalt on ennemgi olnud juhtumeid, kus Edik tuleb peale sõitu kätte jalgadega vehkima, et miks sa nii tegid ja miks sa nii ei teinud...
See on küll kummaline. Minu arusaamist mööda on rada kõigile sama ja igaüks on rajal iseenda eest väljas. Aga kui "kõva" sõitja "vähemkõvast" kuidagimoodi mööda ei pääse, noh siis ta ei ole ju nii kõva sõitja. Või saan ma millestki valesti aru?

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

hannes kirjutas:
joosep77 kirjutas:
... lihtsalt on ennemgi olnud juhtumeid, kus Edik tuleb peale sõitu kätte jalgadega vehkima, et miks sa nii tegid ja miks sa nii ei teinud...
See on küll kummaline. Minu arusaamist mööda on rada kõigile sama ja igaüks on rajal iseenda eest väljas. Aga kui "kõva" sõitja "vähemkõvast" kuidagimoodi mööda ei pääse, noh siis ta ei ole ju nii kõva sõitja. Või saan ma millestki valesti aru?
Noh eks muidugi saan ma esimese koha vendadest aru kui ikka üks läheb mööda siis tuleb arvestada , et võivad ka järgmised tulla!
Kuna aga Ets oli esimene ja Mikk tõesti ei näinud siis sellist peale sõitu õiendamist ei ole ka mõtet ülesse võtta , ole sa nii hea sõitja kui oled ;)
Aga räägime nüüd parem juba supermoto headest külgedst ja matame selle mööda saamise teema maha :!: :!: :!: :!:
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Sai ka põgusalt üritust külastatud, üldiselt meeldis, laulukaare alt oli päris suur osa rajast nähtav ja seal oli ka ohutu.. Turvalisusele peaks tõesti korraldajad tulevikus rohkem rõhku panema ja "meeskond" jopega kodanikud vähe konkreetsemad olema. Läksin just ise kaare alla hetkel kui käis vestlus turva ja naisterahva vahel, ilmselt lapsevankri rajapiirde alla jätmise teemal(inimestel seal olla ei lubatud). Vanker tühjalt(õnneks) sinna jäigi, -mõned ringid sõitu ja kokku pakitud see vanker saigi kui kaks sõitjad teineteise külge takerdusid ja läbi rajapiirde lendasid.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

asdf123
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Juun 2005, 01:34

Lugemata postitus Postitas asdf123 »

Sõita oli (Y) Keegi oskab visata veel adresi kust pilte näeb?
CPI Arn 125cc -> GasGas SM 125cc -> GasGas SM 450cc :)

joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

yhuubert kirjutas:
Mingi hunnik Supermoto fotosid varsti üleval http://nagi.ee/photos/jk/sets/17127/
Pilte saab siis sellel leheküljel näha;)
Suured tänud fotograafile, kes minustki kolm pilti on teinud ja üldse pildid on väga hästi tabatud!

asdf123
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Juun 2005, 01:34

Lugemata postitus Postitas asdf123 »

joosep77 kirjutas:
yhuubert kirjutas:
Mingi hunnik Supermoto fotosid varsti üleval http://nagi.ee/photos/jk/sets/17127/
Pilte saab siis sellel leheküljel näha;)
Suured tänud fotograafile, kes minustki kolm pilti on teinud ja üldse pildid on väga hästi tabatud!
Aga ma mõtlesin ka peale nende ;)
CPI Arn 125cc -> GasGas SM 125cc -> GasGas SM 450cc :)
Kasutaja avatar

WR
Postitusi: 164
Liitunud: 04 Veebr 2005, 10:53
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas WR »

Rajal on kõik võrdsed sellele üldse vastu ei vaidle, aga see rada seal oli selleks ürituseks kohandatud ja kes kohal võis vabat veenduda et kui oled isegi mõni sekund ringi peale kiirem siis mööda seal väga ei lähe kui eesolija viga just ei tee...on olnud võistlusi kus enne sõitu olen isegi välja arvutanud trenni aegade põhjal kui kiiresti esimesed ringiga järgi jõuavad ja seda sõitudes arvestanud nii et rohkem tähelepanu ei muud ;)
SM
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Aga miks lasti mõlemad klassid ühel ajal rajale?Segamini...
Absurd
Challenge the Adventure.Ride The World

asdf123
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Juun 2005, 01:34

Lugemata postitus Postitas asdf123 »

Aga nõustun selle möödalaskmise koha pealt, et see on võistlus ja isegi kui esimene viimasele järgi jõuab siis peab see esimene ka suutma mööda minna. Mitte, et viimane peaks hakkama külgedel tõmbuma.

Raplas näeb uuesti.
CPI Arn 125cc -> GasGas SM 125cc -> GasGas SM 450cc :)

joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

WR kirjutas:
Rajal on kõik võrdsed sellele üldse vastu ei vaidle, aga see rada seal oli selleks ürituseks kohandatud ja kes kohal võis vabat veenduda et kui oled isegi mõni sekund ringi peale kiirem siis mööda seal väga ei lähe kui eesolija viga just ei tee...on olnud võistlusi kus enne sõitu olen isegi välja arvutanud trenni aegade põhjal kui kiiresti esimesed ringiga järgi jõuavad ja seda sõitudes arvestanud nii et rohkem tähelepanu ei muud ;)
Selles osas olen ma täiesti päri ja ei vaidle vastu ! Aga noh see on teine - kord meile kõigile õpetuseks ja kuna ka Mikk kukkus siis ma kujutan ette , et nendest aegadest ta enam ei mõelnud!
Ütleme nii , et see rada ei olnud mõeldud võidusõitjatele vaid pealtvaatajatele, mida rohkem show`d ja actionit seda parem ja seda oli seal ikka päris kõvasti!
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

asdf123 kirjutas:
Aga nõustun selle möödalaskmise koha pealt, et see on võistlus ja isegi kui esimene viimasele järgi jõuab siis peab see esimene ka suutma mööda minna. Mitte, et viimane peaks hakkama külgedel tõmbuma.

Raplas näeb uuesti.
Äkää,ma küll nõus ei ole,Se on ju elementaarne viisakus,kui kiirem tuleb tagat ja siis viimasele kohale sõitja laseb mööda,miks on vaja kiirmal aeg ära s***a? Vaja ju ainult väike kõrvale põks ja asi korras.Hoiame ikka ikka võistluse ausa ja teravana. :wink:
Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

TARGUTAJATELE TERVIST

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Ma ei saa aru mella mida Sa seletad. Tead mis juhtub nendega tavaliselt, kes topivad oma nina teiste asjadesse??? Neile tahetakse tagasi teha. Konkreetse teemaga seoses oli lugu selline, et Kiirem hakkas aeglasemast mööda minema, mida eessõitja, ehk siis teisisõnu mikk heina üritas ka arvestada, paraku on aga nii, et kui kipud mööda laskma, teed seda valesti, mistõttu Mikk üritaski etsile teed anda ja ise ideaaltrajektoorilt kõrvale sõita ehk siis antud olukorras sõitis ta väljapoole täpselt etsile ratta ette, mis tähendab antud olukorras seda, et keeras etsile ette. Peale sõitu ei olnud ets isegi mitte pahane, vaid üritas poissi verbaalselt ja rahulikult õpetada, et sõitku teine oma sõitu, küll nemad leiavad selle möödumiskoha (kiiremad).

Kuna olin ka ise rajal ja mikk põhjustas ka mulle suhtkoht othlikku olukorra, kuna läbisin nii trenni, kui ka esimese sõidu jupsiva esipiduriga, Arvan et tean. Siinkohal loevadki kogemused.

Siinkohal mella tahangi öelda sulle, et möödalaskmine pole pahategu, kui oskad kohta valida. Antud olukordades valisid sina selleks olukorraks sirge, mikk aga pidurdusmaa. Mis on teatud mõttes ohtlilk.

Mis puutub aga konkreetselt Sinu käitumisse, siis tänaksin mina jumalat Mella, et verbaalne suhtlemine ei muutunud täna Sinu pidevale targutamisele käsikähmluseks ja hilisemale "rajapeal tagasitegemiseks" nii et Sulle lihtne soovitus, kui Sa ei tea millega tegu on ära topi oma nina TEISTE asjadesse.

Üritus ise oli aga pea et õnnestunud. Kui korraldajad ainult oleks ainult suutnud mõelda sellele, et kõik rahvas ei taha äkki viibida seal kus nende koht mõeldud oli. Ehk teisisõnu laulukaare all ja ronivad ilmselgelt ohtlikusse kohta on olukord tõsine. Jõudu jaksu, ja edasijõudmist LEGENDAARNE OÜ'le eesotsas Tommi ja Arumäega.

Mella, Sulle aga üks lause. SÕIDA AGA ÄRA MÖLISE

joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

KUULGE KUTTID RAHUNEME NÜÜD MAHA JA LASEME AURU VÄLJA :!:
Mis tehetud see tehtud ja ega enam erilist parandamist võimalust ei ole :?
Mina kui väga algaja sõitja õppisin sellest palju ma ma arvan , et ma pole ainuke. Ei tasu olla pahane ei Miku, Etsi ega Mella peale! Kõigil meil on oma kaitse refleks lihtsalt see oleneb kellel, mis moodi see väljendub.

Edu kõigile ja väga hea , et Ets ikka võidu koju tõi :)

Joosep
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 370 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ok mul on hoopis teistlaadi küsimus.
kuidas see ATM quad sinna rajale sai ja miks keegi midagi ette ei võtnud? ta sõitis samal ajal, kui teised võistlesid. see ei ole küll minuarust normaalne. sama hästi oleks ma võinud oma rattaga supermoto võistlusel osaleda.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

KoVaL73 kirjutas:
Mikk üritaski etsile teed anda ja ise ideaaltrajektoorilt kõrvale sõita ehk siis antud olukorras sõitis ta väljapoole täpselt etsile ratta ette, mis tähendab antud olukorras seda, et keeras etsile ette.
Ma olin selle kukkumise ajal samas kurvis pealt vaatamas. Siis täpselt pidurdusmaal. Mina küll aru ei saanud, et seal keegi kellelegi teed oleks andnud. Tegelikult ma ei saa aru, kuidas selle konkreetse kohapeal on teed võimalik anda. juhtus see just ümber posti keeramise kohas ja mikk oli juba keeranud sellele esimese hüppe peale minevale kitsale rajale. Selle koha peal on ratas diagonaalis tee suhtes (pööramise lõpp) ja ma küll aru ei saa, kuskohast peale muru veel mööda saab, kui tee on 2 tsiklilenksu laiune ;) Või ma ei tea, kuidas profid sinna auku sõidavad :D
KoVaL73 kirjutas:
Kuna olin ka ise rajal ja mikk põhjustas ka mulle suhtkoht othlikku olukorra, kuna läbisin nii trenni, kui ka esimese sõidu jupsiva esipiduriga, Arvan et tean. Siinkohal loevadki kogemused.
Et mida siis? et mikk põhjustas sulle ohtliku olukorra, kuna sul pidur jupsis ? Ära täna rohkem peale võta :D

Mis möödalaskmisse puutub, siis ma nagu ei näinud eriti põhjust kedagi tagant oodata ;) Seetõttu jäi su vihje tiba segaseks.
KoVaL73 kirjutas:
Mis puutub aga konkreetselt Sinu käitumisse, siis tänaksin mina jumalat Mella, et verbaalne suhtlemine ei muutunud täna Sinu pidevale targutamisele käsikähmluseks ja hilisemale "rajapeal tagasitegemiseks" nii et Sulle lihtne soovitus, kui Sa ei tea millega tegu on ära topi oma nina TEISTE asjadesse.
Maitea, võibolla kõvadel meestel on kombeks platsil kakelda, kui muidu hakkama ei saa. Või ajada oma möödapanekuid nende kaela, kes ennast kaitsta ei oska. ;)

joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

Piipz kirjutas:
ok mul on hoopis teistlaadi küsimus.
kuidas see ATM quad sinna rajale sai ja miks keegi midagi ette ei võtnud? ta sõitis samal ajal, kui teised võistlesid. see ei ole küll minuarust normaalne. sama hästi oleks ma võinud oma rattaga supermoto võistlusel osaleda.
Ei teagi kuidas see asi sinna sai aga igal juhul suhteliselt koom oli see ja teiseks see üritus oli ju teglikult pooledi rahva meelellahutuseks ;)
Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Näed ma räägin??

Sa ei jäta oma Targutamist?

Olid seal kurvis möödasõitmise hetkel. Ja kas on see tõsi, et Ets talle just seal kurvis järgi jõudis, mitte aga stardisirgel??

Põhimõtteliselt sellest ohtlikust olukorrast, mille peale sina ütlesid, et ära rohkem peale võta. Tulin mina sinna samasse kurvi, mikk oli ees, hakkasin arvestama, et kui nüüd läheb mikk natuke väljapoole, libistan tast kõva slaidiga seestpoolt mööda, kui ei lähe, libistan ennast välja ja sõidan väljatulles kohe seest natuke naglamalt mööda, vb pean tema antud olukorras mururibale ajama. Juhtus aga see, et mikk märkas mind nii hilja, et ta läks just sis mind märganud kui ma olin vallinud varjandi väljastpoolt pidurdamiseks ja slaidisin tugevalt oma käikude ja tagapiduri tehnoloogiaga ning mikk lihtsalt kogemata keeras natuke peale mulle. Sitta kah ikka juhtub.


Aga mella tavaliselt põhjustavad kakluse just need tüübid, kes oma nina teiste asjadesse topivad. Ja Sinust oli kohe eriti mehelik peale oma nina teiste asjadesse toppimisest seda kõike pugejalikult Tiidule kaebama minna. MELLA ole hea, võta peale ja saa meheks üks kord.
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Plahh..., lahe möla käib. Klattige ikka silmast silma, virtuaalne laksimine jätab hapu maitse. Võistlussituatsioonis tekkiv emotsioon on täiesti normaalne. Mõni sõidab, mõni targutab, mõni targutab aga sõidab ka. Samas, kui mõni kõvatab boksides, tibiga rahva seas, aga rajal ei midagi. Igasuguseid variante on olemas. Koos sõitmas on neid ikka tore vaadata.
Kes mett teeb, see mett sööb!

K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

ossa perse rsk. sellise jutupeale ei julgegi smi söitma tulla.

neid tegijaid on igal pool . käivad ja vehivad j akui söit on siis keeravad midagi persse. omadest kogemustest- MMM il mingi vend trügis stardikoridoris, et lase mind ette lase mind ette. löpuks sai ennast kuhugi küljepeale ette ja kui start anti siis viskas tal tsikli käest ja risti läbi rahva teiselepoole äärde ja esimeses kurvis külg maas.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 370 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

joosep77 kirjutas:
Ei teagi kuidas see asi sinna sai aga igal juhul suhteliselt koom oli see ja teiseks see üritus oli ju teglikult pooledi rahva meelellahutuseks ;)
ei vaidle vastu, et koom oli, kuna sõitis pidevalt ainult kahel külgmisel rattal. aga kuidas seda lubada sai, oli mõistmatu.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Aplodeerin Kovali jutule. Täiesti aus ja õige jutt. Selline nagu elu ise.
Mella aga kasuta palun oma intelligentsi muude asjade jaoks momendil, võid vabalt selle väikse tüliõuna alla neelata, praegu veel ei mürgita, kui kaua jätkad siis küll.

See et algajad "ette keeravad" tahtes head on tavaline. Lihtsalt SM tase on momendil veel nii ebaühtlane, midagi pole teha. Lipumehed tegelikult oleks abiks, eriti kitsal rajal ning samuti oleks vajalik seoses äkilise motospordi populaarsusega jällegi litsentsi omandamisel sooritada eksam nagu vanasti, kus pidid vastama küsimustele lippude jms. osas nagu vanasti veneajal kohati oli.
Klubid veel sellisel tasemel ei toimi , et vanad õpetaksid noori sest vanu eriti pole tihtipeale.
Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Tüliõun alla neelatud. Teema lõpetatud targema mehe osavõtul


Pikk kirjutas:
Plahh..., lahe möla käib. Klattige ikka silmast silma, virtuaalne laksimine jätab hapu maitse. Võistlussituatsioonis tekkiv emotsioon on täiesti normaalne. Mõni sõidab, mõni targutab, mõni targutab aga sõidab ka. Samas, kui mõni kõvatab boksides, tibiga rahva seas, aga rajal ei midagi. Igasuguseid variante on olemas. Koos sõitmas on neid ikka tore vaadata.
Kas see oli vihje minule we???
racerx kirjutas:
Aplodeerin Kovali jutule. Täiesti aus ja õige jutt. Selline nagu elu ise.
Mella aga kasuta palun oma intelligentsi muude asjade jaoks momendil, võid vabalt selle väikse tüliõuna alla neelata, praegu veel ei mürgita, kui kaua jätkad siis küll.

See et algajad "ette keeravad" tahtes head on tavaline. Lihtsalt SM tase on momendil veel nii ebaühtlane, midagi pole teha. Lipumehed tegelikult oleks abiks, eriti kitsal rajal ning samuti oleks vajalik seoses äkilise motospordi populaarsusega jällegi litsentsi omandamisel sooritada eksam nagu vanasti, kus pidid vastama küsimustele lippude jms. osas nagu vanasti veneajal kohati oli.
Klubid veel sellisel tasemel ei toimi , et vanad õpetaksid noori sest vanu eriti pole tihtipeale.

0tt
Postitusi: 151
Liitunud: 19 Apr 2004, 17:42

Lugemata postitus Postitas 0tt »

see värk toimus meist mõne meetri kaugusel, aga minumeelest mingit kokkupuudet või mis iganes seal küll polnd, Ets hakkas ise suht kahtlaselt seal vahelt läbi trügima. See oli lihtsalt meie tähelepanek kellega seal olime, mis ei pruugi aga õige olla:)
Üritus ise oli mõnus :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”