UUDNE MOTOVÕISTLUS TALLINN OPEN SUPERMOTO
Ma olin selle kukkumise ajal samas kurvis pealt vaatamas. Siis täpselt pidurdusmaal. Mina küll aru ei saanud, et seal keegi kellelegi teed oleks andnud. Tegelikult ma ei saa aru, kuidas selle konkreetse kohapeal on teed võimalik anda. juhtus see just ümber posti keeramise kohas ja mikk oli juba keeranud sellele esimese hüppe peale minevale kitsale rajale. Selle koha peal on ratas diagonaalis tee suhtes (pööramise lõpp) ja ma küll aru ei saa, kuskohast peale muru veel mööda saab, kui tee on 2 tsiklilenksu laiuneKoVaL73 kirjutas:Mikk üritaski etsile teed anda ja ise ideaaltrajektoorilt kõrvale sõita ehk siis antud olukorras sõitis ta väljapoole täpselt etsile ratta ette, mis tähendab antud olukorras seda, et keeras etsile ette.


Et mida siis? et mikk põhjustas sulle ohtliku olukorra, kuna sul pidur jupsis ? Ära täna rohkem peale võtaKoVaL73 kirjutas:Kuna olin ka ise rajal ja mikk põhjustas ka mulle suhtkoht othlikku olukorra, kuna läbisin nii trenni, kui ka esimese sõidu jupsiva esipiduriga, Arvan et tean. Siinkohal loevadki kogemused.

Mis möödalaskmisse puutub, siis ma nagu ei näinud eriti põhjust kedagi tagant oodata

Maitea, võibolla kõvadel meestel on kombeks platsil kakelda, kui muidu hakkama ei saa. Või ajada oma möödapanekuid nende kaela, kes ennast kaitsta ei oska.KoVaL73 kirjutas:Mis puutub aga konkreetselt Sinu käitumisse, siis tänaksin mina jumalat Mella, et verbaalne suhtlemine ei muutunud täna Sinu pidevale targutamisele käsikähmluseks ja hilisemale "rajapeal tagasitegemiseks" nii et Sulle lihtne soovitus, kui Sa ei tea millega tegu on ära topi oma nina TEISTE asjadesse.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.