Kawasaki AR125 käivitub alles 6000rpm peal
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Kawasaki AR125 käivitub alles 6000rpm peal
Lükates saab suure vaevaga tööle, vändast pole lootustki. Oskab keegi aitata?
Madalatel pööretel sureb välja.
Madalatel pööretel sureb välja.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Hetkel on mul süüde sellisel hetkel kui kolb hakkab alla tagasi minema (u 3mm läinud). Hiline?
Karpa puhas.
To taku.
Samamoodi et läks ain kõrgetel pööretel tööle? Nüüd läheb ilusti vänadst?Eks ma panen ka tiba õli silindrise ja vaatab mis saab.
To Dimitri.
Mul säde OK. Eks ma proovi homme süüde vähe varasemaks panna, ei tea mis asendis see peab olema. Pole varem kokku puutunud. Jah mul uputab ka ära.
Karpa puhas.
To taku.
Samamoodi et läks ain kõrgetel pööretel tööle? Nüüd läheb ilusti vänadst?Eks ma panen ka tiba õli silindrise ja vaatab mis saab.
To Dimitri.
Mul säde OK. Eks ma proovi homme süüde vähe varasemaks panna, ei tea mis asendis see peab olema. Pole varem kokku puutunud. Jah mul uputab ka ära.
-
Teema algataja
Manuaali kahjuks pole, netist kah ei ole leidnud. Homme kohe proovin.iff kirjutas:kindlalt süüde hiline süüte hetk peab olema enne kolve jõudmist ülemisse surnud seisu aga kuipalju sellel konkreetsel masinal ei tea siin manuaal abiks aga tundejärgi prooviks mina nii 1 - 1-5 mm enne ü.s.s.
Tänud kõigile, ma magama.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Väike märkus igaks juhuks - enne süüte näppimist tee kindlaks kumba pidi väntvõll ringi käib - kas tagarattaga samapidi või vastupidi. See sõltub ülekande ehitusest.cthen kirjutas:Hetkel on mul süüde sellisel hetkel kui kolb hakkab alla tagasi minema (u 3mm läinud). Hiline?
Juhul kui süüde tegelikult ka asub üle surnudseisu, siis peaks tagurpidi lüktes lopsti käivitma kui miskit kontrolli vahel pole.
-
Teema algataja
Samapidi käib, eks ma võin ju tagurpidi proovidagrahv kirjutas:Väike märkus igaks juhuks - enne süüte näppimist tee kindlaks kumba pidi väntvõll ringi käib - kas tagarattaga samapidi või vastupidi. See sõltub ülekande ehitusest.cthen kirjutas:Hetkel on mul süüde sellisel hetkel kui kolb hakkab alla tagasi minema (u 3mm läinud). Hiline?
Juhul kui süüde tegelikult ka asub üle surnudseisu, siis peaks tagurpidi lüktes lopsti käivitma kui miskit kontrolli vahel pole.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.