Kawasaki AR125 käivitub alles 6000rpm peal

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
cthen

Kawasaki AR125 käivitub alles 6000rpm peal

Lugemata postitus Postitas cthen »

Lükates saab suure vaevaga tööle, vändast pole lootustki. Oskab keegi aitata?

Madalatel pööretel sureb välja.
Kasutaja avatar

ott6
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Mai 2005, 14:24

Lugemata postitus Postitas ott6 »

Äkki võtab lisaõhku kusagilt.!?
Võrr - Delta - Honda Dio - Yamaha Aerox - Cz - Honda CR250 - Yamaha Kodiak 450
Kasutaja avatar

Taku
Postitusi: 313
Liitunud: 28 Juul 2005, 23:56
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Taku »

kuidas kompressioon on? ega masin hiljuti kokku pole jooksnud? Mootor võib hõre olla ja sellepärast surebki välja :)

Teema algataja
cthen

Lugemata postitus Postitas cthen »

Taku kirjutas:
kuidas kompressioon on? ega masin hiljuti kokku pole jooksnud? Mootor võib hõre olla ja sellepärast surebki välja :)
Kompressioon on, ei ole hõre, uued rõngad peal.

Õhku ei tohiks saada.
Süüde?
Kasutaja avatar

ott6
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Mai 2005, 14:24

Lugemata postitus Postitas ott6 »

Kahtlen et süüde, aga krt seda teab.Karpa oled ära puhastanud?
Võrr - Delta - Honda Dio - Yamaha Aerox - Cz - Honda CR250 - Yamaha Kodiak 450
Kasutaja avatar

Taku
Postitusi: 313
Liitunud: 28 Juul 2005, 23:56
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Taku »

hmm, panid just uued rõngad? mul oli sama lugu, kui talvel seisis, lõpuks puhastasin küünla ära, valasin veits õli silindrisse ja l2ks väikse lükkamise peale ning töötab siiani :)
Kasutaja avatar

Dimitri
Postitusi: 184
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:53
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Dimitri »

mul just tekkis sama probleem, ainult et käima läks umbes 3,4 tuhande juures... süüte probleem ehk säde oli liiga nõrk, uputas ära väikestel pööretes, tuli välja, et geneka üks mähis sai vigastusi.. :?
Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R

Teema algataja
cthen

Lugemata postitus Postitas cthen »

Hetkel on mul süüde sellisel hetkel kui kolb hakkab alla tagasi minema (u 3mm läinud). Hiline?
Karpa puhas.

To taku.
Samamoodi et läks ain kõrgetel pööretel tööle? Nüüd läheb ilusti vänadst?Eks ma panen ka tiba õli silindrise ja vaatab mis saab.

To Dimitri.
Mul säde OK. Eks ma proovi homme süüde vähe varasemaks panna, ei tea mis asendis see peab olema. Pole varem kokku puutunud. Jah mul uputab ka ära.

iff
Postitusi: 87
Liitunud: 01 Juul 2005, 16:12
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas iff »

kindlalt süüde hiline süüte hetk peab olema enne kolve jõudmist ülemisse surnud seisu aga kuipalju sellel konkreetsel masinal ei tea siin manuaal abiks aga tundejärgi prooviks mina nii 1 - 1-5 mm enne ü.s.s.

Teema algataja
cthen

Lugemata postitus Postitas cthen »

iff kirjutas:
kindlalt süüde hiline süüte hetk peab olema enne kolve jõudmist ülemisse surnud seisu aga kuipalju sellel konkreetsel masinal ei tea siin manuaal abiks aga tundejärgi prooviks mina nii 1 - 1-5 mm enne ü.s.s.
Manuaali kahjuks pole, netist kah ei ole leidnud. Homme kohe proovin.
Tänud kõigile, ma magama.

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

cthen kirjutas:
Hetkel on mul süüde sellisel hetkel kui kolb hakkab alla tagasi minema (u 3mm läinud). Hiline?
Väike märkus igaks juhuks - enne süüte näppimist tee kindlaks kumba pidi väntvõll ringi käib - kas tagarattaga samapidi või vastupidi. See sõltub ülekande ehitusest.

Juhul kui süüde tegelikult ka asub üle surnudseisu, siis peaks tagurpidi lüktes lopsti käivitma kui miskit kontrolli vahel pole.

Teema algataja
cthen

Lugemata postitus Postitas cthen »

grahv kirjutas:
cthen kirjutas:
Hetkel on mul süüde sellisel hetkel kui kolb hakkab alla tagasi minema (u 3mm läinud). Hiline?
Väike märkus igaks juhuks - enne süüte näppimist tee kindlaks kumba pidi väntvõll ringi käib - kas tagarattaga samapidi või vastupidi. See sõltub ülekande ehitusest.

Juhul kui süüde tegelikult ka asub üle surnudseisu, siis peaks tagurpidi lüktes lopsti käivitma kui miskit kontrolli vahel pole.
Samapidi käib, eks ma võin ju tagurpidi proovida
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”