Esiamordi simmeri ja õli vahetus

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

kõrtsmikumolu kirjutas:
Äkki oli õli liiga palju sees? Mul lõi sellepärast tihendi pahupidi. See pole mingi probleem uuesti õigesti sisse tagasi panna, kui muidugi tükki välja pole murdnud.
Kahtlane. Üks ju peab ilusti. Äkki see remondimees siiski ei ole 100% pädev ja vahetas tihendi kriimulisest torust hoolimata? Ma lasin ka just omal teisel rattal amordihoolduse ette võtta, kuna üks esiamortidest hakkas leemedama ja remondimees ei pannudki uuesti kokku vaid võttis asja "rajalt maha" kuna torul olid tööpiirkonnas pinnavigastused. Ja õieti tegi - ükski simmer ei pea kratsitud pinna peal vastu. Sellepärast tahtsingi teada, kas jooksis kohe peale remonti läbi või natuke aega pidas ja siis hakkas läbi jooksma. Mulle ei löö suurt rohkem variante pähe kui liiga palju õli või rikutud tööpind tihendatavas osas. Vale viskoosusega õli võib äkki ka nii dramaatiliselt mõjuda ? See peaks pigem amordi tööd mõjutama..
Suzuki GSX 750 Inazuma

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”