Esiamordi simmeri ja õli vahetus
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ei usu, et torude pinnavigastus (kui see lausa näkku ei karga) nii kiire simmeri pidamise kaotuse kaasa toob. Minu rattal on amorditorudel roostekahjustused pinnakattes silmaga näha. Lihvisin teravad servad maha, aga süvendite vastu ei saa. Eks ma arvestan, et simmerite vahetus saab olema keskmisest tihedam (suurem kulumine sellises kohas). Aga kärab siiamaani ilusti (sülitan üle vasaku õla).
Pigem on seal ikkagi mingi põhimõtteline viga: vale paigaldus, tõesti liiga palju õli, liiga kõrge õhurõhk amordis (minu omal nt käib, ventiili kaudu), midagi purunenud?
Ütled, et esiots vajub alla. Miks? Kui amort tuksis, hakkab ta hüppama, aga miks alla vajub? Vedru on ju see, mis määrab kõrguse. Amort on tegelikult vaid võnkesummuti. Äkki vedru katki? Kui ise ei taha amorti lahti teha, pista vähemalt nina juurde, kui tehakse - sinu ratas, sinu elu ja sinu raha! Vaata ikka ise järele, mis seal sees on.
Pigem on seal ikkagi mingi põhimõtteline viga: vale paigaldus, tõesti liiga palju õli, liiga kõrge õhurõhk amordis (minu omal nt käib, ventiili kaudu), midagi purunenud?
Ütled, et esiots vajub alla. Miks? Kui amort tuksis, hakkab ta hüppama, aga miks alla vajub? Vedru on ju see, mis määrab kõrguse. Amort on tegelikult vaid võnkesummuti. Äkki vedru katki? Kui ise ei taha amorti lahti teha, pista vähemalt nina juurde, kui tehakse - sinu ratas, sinu elu ja sinu raha! Vaata ikka ise järele, mis seal sees on.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.