keti vahetus
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
keti vahetus
Tarvis vahetada 1000 cm³ tsikli kett. Oskab keegi anda nõu selle kodustes tingimustes kokkuneetimise kohta?
-
Teema algataja
...ei tea kellegi tehnilist tausta a pean tunnistama, et mina sain sellega küll kenasti kodustes tingimustes hakkama ja rattaks oli Suuzu GSF 1200.
keti peksin lahti suht suvalisest kohast kruvikeeraja ja haamriga (see atraktsioon maksab sulle kruvikeeraja) ja uue keti soetasin Motodepoost ja sealt laenati lahkelt ka abinõu, millega sai selle suht kerge vaevaga "kinni neetida". Ühesõnaga 20 min sebimist ja määrib käed ära....
...eks igaüks otsustab ise.
keti peksin lahti suht suvalisest kohast kruvikeeraja ja haamriga (see atraktsioon maksab sulle kruvikeeraja) ja uue keti soetasin Motodepoost ja sealt laenati lahkelt ka abinõu, millega sai selle suht kerge vaevaga "kinni neetida". Ühesõnaga 20 min sebimist ja määrib käed ära....

...eks igaüks otsustab ise.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
StreetMoto näiteks saadab igapäevaselt kauba mööde Eestit laiali. Alates 1000 EEK ostust ei lisandu ka transakulu. Aga kauplemiseks on ES või mail.
Teemasse ka veidi - ketilukke on erinevaid. On neid, mis käivad kokku klõpsuga (reeglina krossikad ja endukad 520 möödus ketiga). Bikeketti ei soovita kindlasti klõpsuga kokku panna, sest klõpslukud ei ole suurematel kiirustel turvalised. Needitavaid lukke võib olla kas haamriga toksides lukustatavaid või ketineetijaga kokkupressitavaid. Igatahes DID on nii Eestis kui enamikes EU riikides komplekteeritud ketineetijaga pressitava neetlukuga. Klõpslukud on vaid krossikettidel.
Muide, kuna samas mõõdus ketid on läinud aasta-aastalt materjali omadustelt tugevamaks ja mitmetele sportratastele pannakse kaalu kokkuhoiu mõttes juba tehasest külge 520 mõõdus kett, siis komplekteeritakse ka 520 ketid juba neetlukuga varasema klõpsluku asemel. See ei tee muidugi headmeelt endukaomanikele, kes siiani said lihtsalt paigaldatava klõpslukuga läbi aga ka neil on tunne turvalisem
Teemasse ka veidi - ketilukke on erinevaid. On neid, mis käivad kokku klõpsuga (reeglina krossikad ja endukad 520 möödus ketiga). Bikeketti ei soovita kindlasti klõpsuga kokku panna, sest klõpslukud ei ole suurematel kiirustel turvalised. Needitavaid lukke võib olla kas haamriga toksides lukustatavaid või ketineetijaga kokkupressitavaid. Igatahes DID on nii Eestis kui enamikes EU riikides komplekteeritud ketineetijaga pressitava neetlukuga. Klõpslukud on vaid krossikettidel.
Muide, kuna samas mõõdus ketid on läinud aasta-aastalt materjali omadustelt tugevamaks ja mitmetele sportratastele pannakse kaalu kokkuhoiu mõttes juba tehasest külge 520 mõõdus kett, siis komplekteeritakse ka 520 ketid juba neetlukuga varasema klõpsluku asemel. See ei tee muidugi headmeelt endukaomanikele, kes siiani said lihtsalt paigaldatava klõpslukuga läbi aga ka neil on tunne turvalisem

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja
Ise soetasin ketineetimis ja -lahtivõtmis abivahendi. On universaalne ja hästi kasutatav. Algul oli veidi nuputamist, aga sai hakkama. Lisan ka lingi valikutest, ise võtsin plastkohvris. Läks vist mingi 1200.- kokku ja ca. nädalaga Eestis. Muidugi O-rõngastega ketil peavad olema abiplekid kaasas ketiga, mis ei lase O-rõngaid kokku pressida, vaid jätavad õige vahe.
http://search.ebay.co.uk/search/search. ... p=1&fsoo=1
Edu.
http://search.ebay.co.uk/search/search. ... p=1&fsoo=1
Edu.
Stark
väheke tehnilist mõtlemist ja pusimist ja saab edukalt koduste vahenditega hakkama. ja pole siiani minul midagi ära lagunenud.
klamberlukk läks aga ykskord baigil lahti kyll ja kett pooleks, aga suht õnnelikult, ise ja tsikkel jäid korda. niiet ikka neetige. ma lihtsalt ratast soetades ei osanud kahtlustada, et keegi mitteneeditava ketiluku on pannud.
viimesed korrad pole ma ka spets lukku kasutanud, vaid ketil lihtsalt yhe lyli seest pulga välja tagunud. siis kett peale ja pulk samasse aukku tagasi ja neetida yle.
ahjaa. kes ei taha kruvikat ohverdada, see võib keti poolekssaamisel kasutada ketaslõikurit. ja ka lahtineetimisel on torn palju asjalikum abivahend kui kruvikas.
klamberlukk läks aga ykskord baigil lahti kyll ja kett pooleks, aga suht õnnelikult, ise ja tsikkel jäid korda. niiet ikka neetige. ma lihtsalt ratast soetades ei osanud kahtlustada, et keegi mitteneeditava ketiluku on pannud.
viimesed korrad pole ma ka spets lukku kasutanud, vaid ketil lihtsalt yhe lyli seest pulga välja tagunud. siis kett peale ja pulk samasse aukku tagasi ja neetida yle.
ahjaa. kes ei taha kruvikat ohverdada, see võib keti poolekssaamisel kasutada ketaslõikurit. ja ka lahtineetimisel on torn palju asjalikum abivahend kui kruvikas.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Ketivahetus käib esiteks käsikäes kas hammakate vahetusega (nagu ütleb manual) või meie mõistes kokkuhoidlikult "hammakate hooldusega" (mille käigus taastatakse veopoolne hambaprofiil). Uus kett käib külge nii nagu mudelipõhise keti paigaldamise juhises kirjas. Neetimine on võimalik ka omamata selleks ettenähtud tööriistu ja see on ka vaikimisi heaks kiidetud kuid selleks on vajalik vastav OSKUS. Õige valik oleks soetada toiminguks ettenähtud instrumendid koos juhisega või pöörduda spetsialisti poole. Ise võid muidugi leida mitmeid alternatiive kuid need ei pruugi olla paremad kui mis ette nähtud. Tänavaratta kett kaalub ca. 2,5kg ja kui see "kokkuhoiupoliitikast" tulenevast purunedes viib kaasa tüki su ratta genekast siis on see su oma asi... kui tagasõitja (auto-, mootorrattaliikleja või kaasreisija) kehast tüki siis tegelevad edasi asjaga juba teised organid.
Motospordis lubatud vaid tootjatehase- ja vastavalt homologeeritule, kõik teised ketiühenduse lahendused keelatud, tavaliikluses kehtestatud printsipiaalselt samalaadsed nõuded samuti kuid tehnoülevaatus pole selles osas vist küll kuigi tähelepanelik. Loodetavasti arenevad.
Motospordis lubatud vaid tootjatehase- ja vastavalt homologeeritule, kõik teised ketiühenduse lahendused keelatud, tavaliikluses kehtestatud printsipiaalselt samalaadsed nõuded samuti kuid tehnoülevaatus pole selles osas vist küll kuigi tähelepanelik. Loodetavasti arenevad.
-
Teema algataja
Teema kokkuvõtteks.
Nüüd kett tänu Suzumen´ abile korraliku tööriistaga ära vahetatud ja endal kindel tunne homme Lõuna-Eesti tuurile minna. Kogu protseduuri kõrvalt vaadates aga ei julgeks küll kellelegi soovitada sama asja kahe haamriga toksides ette võtta.
Aga suured tänud kõigile vastajatele ning eriti Suzumen´le lahke ja asjatundliku abi eest.
Nüüd kett tänu Suzumen´ abile korraliku tööriistaga ära vahetatud ja endal kindel tunne homme Lõuna-Eesti tuurile minna. Kogu protseduuri kõrvalt vaadates aga ei julgeks küll kellelegi soovitada sama asja kahe haamriga toksides ette võtta.
Aga suured tänud kõigile vastajatele ning eriti Suzumen´le lahke ja asjatundliku abi eest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.