Mootori õli väljalaske mutter ajab läbi
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Vaadake härrased - keeruline asi tegelikult imelihtne, karteripõhjas asuv polt on harilikult M12x1,25 või 1,5 mis on arvestades "emase poole" materjali ju ilmselgelt ajuvaba kuna neid polte võiks keerata tavajuhul ja samasse materjali vabalt vahemikus 25-50 ja ka palju rohkema Nm-ga. Seda enam loob petliku pildi jõuvarudest ja jõududest poldipea mis on tavapäraselt VK14-17 või SK8-10.
Tegelikult tuleb keeramisel arvesse võtta nõrgim lüli milleks on Al. (või selle submaterjalid) mis annab pingutusjõududeks selliste avamõõtude/keermesammude puhul jämedalt 12-21Nm (kerge, sujuv käetõmme). Korra aastas õlivahetajatele vask või Al. tihend, motosportlastele (õlivahetus 500km järel) kindlasti Al. pasta ja soovitavalt tinatihend. Viimast soovitaks ka lekke puhul mis teemaks aga vaid juhul kui keermed veel rikkumata. Kui mitte (ehk üle keeratud) siis järgmine mõõt puurida, keermestada ning uus polt koos tihendiga.
Ps! toruteibid, takud jms. värk käib mujale kategooriasse - motonduses on konkreetselt selleks ettenähtud tööriistad, võtted ja materjalid. Kaherattaliste kondinsioonis zorronõuanded pole teretulnud ja ka vaidlusteks siinkohal pole ruumi. Ei pea põhjendamagi.
Tegelikult tuleb keeramisel arvesse võtta nõrgim lüli milleks on Al. (või selle submaterjalid) mis annab pingutusjõududeks selliste avamõõtude/keermesammude puhul jämedalt 12-21Nm (kerge, sujuv käetõmme). Korra aastas õlivahetajatele vask või Al. tihend, motosportlastele (õlivahetus 500km järel) kindlasti Al. pasta ja soovitavalt tinatihend. Viimast soovitaks ka lekke puhul mis teemaks aga vaid juhul kui keermed veel rikkumata. Kui mitte (ehk üle keeratud) siis järgmine mõõt puurida, keermestada ning uus polt koos tihendiga.
Ps! toruteibid, takud jms. värk käib mujale kategooriasse - motonduses on konkreetselt selleks ettenähtud tööriistad, võtted ja materjalid. Kaherattaliste kondinsioonis zorronõuanded pole teretulnud ja ka vaidlusteks siinkohal pole ruumi. Ei pea põhjendamagi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.