keti vahetus

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Ketivahetus käib esiteks käsikäes kas hammakate vahetusega (nagu ütleb manual) või meie mõistes kokkuhoidlikult "hammakate hooldusega" (mille käigus taastatakse veopoolne hambaprofiil). Uus kett käib külge nii nagu mudelipõhise keti paigaldamise juhises kirjas. Neetimine on võimalik ka omamata selleks ettenähtud tööriistu ja see on ka vaikimisi heaks kiidetud kuid selleks on vajalik vastav OSKUS. Õige valik oleks soetada toiminguks ettenähtud instrumendid koos juhisega või pöörduda spetsialisti poole. Ise võid muidugi leida mitmeid alternatiive kuid need ei pruugi olla paremad kui mis ette nähtud. Tänavaratta kett kaalub ca. 2,5kg ja kui see "kokkuhoiupoliitikast" tulenevast purunedes viib kaasa tüki su ratta genekast siis on see su oma asi... kui tagasõitja (auto-, mootorrattaliikleja või kaasreisija) kehast tüki siis tegelevad edasi asjaga juba teised organid.
Motospordis lubatud vaid tootjatehase- ja vastavalt homologeeritule, kõik teised ketiühenduse lahendused keelatud, tavaliikluses kehtestatud printsipiaalselt samalaadsed nõuded samuti kuid tehnoülevaatus pole selles osas vist küll kuigi tähelepanelik. Loodetavasti arenevad.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”