Krossienduuro soetamine
Kindlasti saab sellega ka krossirajal sõita ja ka väiksemaid hüppeid teha, aga sellega asi piirdubki. Kihutama ja krossitsiklitega sama tempot sa temaga ei hoia, kuid ilmselt polegi see sulle oluline, kui tahad ka maanteel sõita. Kaal ja vedrustuse seaded panevad selle juba paika.
Kuid sportliku enduuro suhtes mõistlik valikuvõimalus. Samuti tasuks sul kaeda WR ja LC4 seerjaid, kuid kahtlemata tead sa seda juba isegi.
Ja mis krossiratta hooldustesse puutub, siis see pole nii kohutav kui räägitakse. Mingid tondijutud, et vahetad 20 tunni tagant kolbi ja aastas 2 korda klappe, unusta kohe ära. Kui teed põhilisi hooldusi nagu õlivahetus, ketipuhastamine/määrimine, õhufiltri pesemine määrimine ja muidugi üleüldine pesemine peale sõite regulaarselt, siis peab ka krossiratas väga hästi vastu. Eriti kui arvestada, et enamus meist on sellised pühapäevasõdalased, kes ei võta tsiklist viimast.
Kuid sportliku enduuro suhtes mõistlik valikuvõimalus. Samuti tasuks sul kaeda WR ja LC4 seerjaid, kuid kahtlemata tead sa seda juba isegi.
Ja mis krossiratta hooldustesse puutub, siis see pole nii kohutav kui räägitakse. Mingid tondijutud, et vahetad 20 tunni tagant kolbi ja aastas 2 korda klappe, unusta kohe ära. Kui teed põhilisi hooldusi nagu õlivahetus, ketipuhastamine/määrimine, õhufiltri pesemine määrimine ja muidugi üleüldine pesemine peale sõite regulaarselt, siis peab ka krossiratas väga hästi vastu. Eriti kui arvestada, et enamus meist on sellised pühapäevasõdalased, kes ei võta tsiklist viimast.
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.