Hälvik-autojuhid

Kasutaja avatar

jami
Postitusi: 107
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:24

Lugemata postitus Postitas jami »

Ükspäev mõtlesin sihukese mõtte välja: liiklemine on nagu seks.
Eks igaüks meist tahaks olla meister-seksija. Ent me pole seda enamasti mitte. Paljud usuvad oma oskused mõlemas vallas olevat piisavad pretendeerimaks kaasliiklejate (seksijate) heakskiidu. Kas see ka nii on tuleb ehk edaspidisest välja.

Lahkaks pisut oma esmapilgul volilt võetud võrdluse erinevaid tahke.
Liiklejad nagu ka seksijad jagunevad mitmetesse kategooriatesse: on selliseid, kes mõtlevad vaid isiklikule rahuldusele, ehk siis kasutavad hetkevõimalusi eriti egoistlikult ära, arvestamata "kaasliiklejaid". Neid tavatsetakse liikluses nimetada "süstijateks" - kus vaba koha leiavad, sinna torkavad. Harilikult liiguvad nad "tillipikendustel". Ent juhtub ka selliseid, kellel justnagu polekski seda klassikalises mõistes "tillipikendust" (ekvivalendiks tavatsetakse siinkohal pidada kolmetähelist automarki), vaid näiteks nõelub ta sulle tuldpurskava 06-ga nina alla. Neid tahaks ma nimetada lihtsalt noorusest kogenematuks "liiklejaks". Nad käituvad filmide, ajakirjade ja naabripoiste suitsevate suude õpetuste järgi, millel ju "tavaliiklusega" mingit pistmist pole. Eks me ju kõik ole püüdnud "olla kõiges parim".

Siit edasi liikudes tahaks kirjeldada nn "ideaalliiklejat":
reeglina on ta "kaua liigelnud", tal on olnud kasutada kaugelt rohkem kui üks "liiklusvahend". Kui mitte, siis vähemalt tunneb ta seda seda ühte läbi ja lõhki, et tagada talle optimaalne "liiklemine". Selle kategooria alla kuulub siiski üks alamliik. Vanasti polnud võimalik ühest küljest majanduslikult ja teisest eetiline omada rohkesti "liiklusvahendeid". Seetõttu kohtab tänavatel hallipäiseid dzentlmene oma 412. roolis, kes reeglina hoiavad "partnerit" hoolega, ent mingitel ootamatutel momentidel turgatab noorpõlv KIM-10 roolis meelde ja sumpast vikerkaare paiskudes "põletavad" peateele ette näiteks 140km/h "liiklevale" R1-le.

Olen tähele pannud, et "liikluses" on peaasi olla teineteisele kasulik. Kui märkad "kaasliiklejate" vajadusi ja rahuldad need, võid alati kindel olla, et hetke pärast saad tänuavalduse. Teine asi on nn ülesõitmine. On selliseid "liiklejaid" kes sinu parimaid soove enda huvides ära kasutavad ja su hiljem pika ninaga jätavad, ehk jälle ei anna oma soovidest, näiteks suunatulega, üldse märku ja vajuvad sust üle, ilma sind märkamatagi.

Eelnvatest postidest võis lugeda "liiklemise" pinnast. Kui on hea asfalttee, siis läheb "liiklemine" justkui "siidi sees". Kui kuskil pinnatakse teed siis "liikleks" nagu kõrrepõllul. Õige "liikleja" leiab ka kõrrepõllul optimaalsed "liiklusvõtted", sest ta armastab "liiklust"!!! Ta liikleb seal tõesti aeglasemalt kui siidivennad, aga ta kasutab liiklusvahendit "kaasliiklejate" suhtes õigesti.

Mis ma lõpuks öelda tahaks on see, et hea "liikleja" ei "liikle" ainult endale, vaid ta rõõmustab kõiki oma "kaasliiklejaid" tähelepanu ja osavõtlikusega. Samuti loob hea liikleja ka väikese ja lahja "liiklusvahendiga" sujuva ning kõigile meeldiva "liiklusõhkkonna"




Aprillis Pegasuses!!!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”