Eesti Riikliku Autoregistrikeskuse (ARK) eksamineerijad

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: Eesti Riikliku Autoregistrikeskuse (ARK) eksamineerijad

Lugemata postitus Postitas madone »

ishijupp kirjutas:
motobike kirjutas:
Mul on A-kategooria juba olemas (kuni 25 KW)- seega ainult linnasõidu oli vaja teha. Tulen eksamile kokkulepitud ajal (oodates ennem 5 nädalat), loomulikult oma tsikliga, millel on 37 KW
No aga mida sa ootasid- juba enne eksamineerijatega kohtumist olid sul miinuspunktid kirjas lubatust võimsama tsikliga sõidu eest.
No tere tere :D ja kui ilmud kohale tsikliga millel vähem kui 37 kw siis hakatakse peedistama, et see ei ole piisavalt puhta "A" vääriline...

Vaata minumeelest on poogen pooleks see sõitmine ilma lubadeta, lubatust võimsamaga või nõrgemaga võivõi vapsee teeks eksamit jalgrattaga?

Tegelikult on asi selles, et kogu see A1 A2 A asi lonkab täiega!

Kui ikka inimene kellel pole sõidukogemust muu tsikliga kui õppesõidu ratas ning peale vigurite sooritamist võib istuda otse tonnase 120+ kw paugu selga siis on midagi räigelt P*****!

Ja inimene, kes 16-ndast eluaastast käib läbi A1, A2 ning lõpuks jõuab A-ni ning siis hakatakse keppima, et tulid kohale võimsama rattaga - palun süttige :idea: :D (Kujutage ette, et keegi hakkaks näiteks Velti peedistama, et näed tulid võimsama tsikliga ja mul on nüüd õigus sind läbi kukutada - hullult kift onju)

Isiklikult pole mul nende lubade saamisega ARK-s probleeme veel seni olnud ja kõik olen ära teinud kuid kogu selle AAAAAAA kati tsirkuse vastu on mul küll räme põlastus!


Avaliku "saladuskatte" all võin öelda, et alates esimeste lubade saamise ajast (A1) ei ole ma ühegi rattaga sõitnud mis oleks päriselt kah vastanud sellele, mis on kirjas paberil.

ARK ju ise annab välja tehnilisi passe mis on kohati täiesti idiootsed ja ei vasta mitte mingil moel sellele mis tehase näitajad ettenäevad alustades kaalust ning lõpetades kw! :!: :!:


See mis oli kunagi jawa ja kavross ei ole tänapäeva honda ning kaewusaki, 125-ne jawa mis on ehk vaevalt 8 kw kui sedagi, EI KANNATA VÕRRELDA 125-se aprilia või honda bikega mis on juba ISE production bikena põhimõtteliselt üle 11 kw ning vajab A2 lube, tänapäeva 125-ne pill on pisikese järeleaitamisega 25+ kw -i võimeline ning arendab pea 200-seid kiiruseid täiesti muretult.


Kurat see on siis... tehnika areneb ja käes on juba 2007 aasta, ARK istub ikka oma LE-ga 90-ndates.

Ah aitab küll...
Viimati muutis madone, 07 Juun 2007, 14:38, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”