Karpadega mure!
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 26
- Liitunud: 08 Apr 2006, 19:10
- Tsikkel: 2004a.cbr600rr /2002a.gsxr1000
- Asukoht: Tallinn
Karpadega mure!
Tere oleks abi vaja tsikkel turtsub ja partsub (küünlad vahetatud) ning pöörded kõiguvad(sai pandud talle k&n koonus filtrid kuna vana läks garaazist kaduma)kas oleks spetsi kes tegeleb nende timmimisega ja palju see lõbu maksab(Honda cbr1000f 1989a)
-
Teema algataja - Postitusi: 26
- Liitunud: 08 Apr 2006, 19:10
- Tsikkel: 2004a.cbr600rr /2002a.gsxr1000
- Asukoht: Tallinn
TO:tööloom
see mis sa kribasid on muidugi tore aga see pole jutukas kus teemast mööda kildu käija rebimas.teemakohane abi olex teretulnud olnud.
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Kuule sm. Lõpeta kõigepealt kool, tee load ja siis lõksi!
P.S. Vaata p 3. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=591
P.S. Vaata p 3. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=591
Õigekirjaoskus massidesse!
-
Teema algataja - Postitusi: 26
- Liitunud: 08 Apr 2006, 19:10
- Tsikkel: 2004a.cbr600rr /2002a.gsxr1000
- Asukoht: Tallinn
mehed teil on õigus !
ma ikka igavene idikas et oma probleemiga siia pöördusin ,enam nii ei tee!!!ägedad bikerid on ikke Eestis.a vahet pole uurin mujalt ,tänud et end avasite
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
Re: mehed teil on õigus !
tige_torm kirjutas:ma ikka igavene idikas et oma probleemiga siia pöördusin ,enam nii ei tee!!!ägedad bikerid on ikke Eestis.a vahet pole uurin mujalt ,tänud et end avasite
Aga võtta muidu sellise kohaga ühendust MOTOREM.EE Nemad aitavad sind aga alles peale jaanipäeva. Seal hullemad järjekorrad ise olen ka ootel selles firmas. Motoremi mobla nr 5204415 ja lahti on 10.00 kuni 18.00 E-R ja asub tallinnas tähetorni 21
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
53300612
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
Re: mehed teil on õigus !
tige_torm kirjutas:ma ikka igavene idikas et oma probleemiga siia pöördusin ,enam nii ei tee!!!ägedad bikerid on ikke Eestis.a vahet pole uurin mujalt ,tänud et end avasite
Aga võtta muidu sellise kohaga ühendust MOTOREM.EE Nemad aitavad sind aga alles peale jaanipäeva. Seal hullemad järjekorrad ise olen ka ootel selles firmas. Motoremi mobla nr 5204415 ja lahti on 10.00 kuni 18.00 E-R ja asub tallinnas tähetorni 21
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
53300612
jõudu pusimisega
kui sa karpade ja koonuste vahele vahetorusid ei paigaldanud,siis sa sulgesid koonusfiltri kummiosaga karburaatori ühed tähtsad avaused kinni
sul oleks vaja koonused natukene kaugemale karpidest viia-nii 15mm aitab
paigalda vahe tükid voolikust millele teed metallrõngad sisse ja asi ants
ainult sellisel juhul vaja tõsta paak kõrgemale muidu ei mahu filtrid alla ära
sõbral sama asi tehtud ja toimib
kui sa karpade ja koonuste vahele vahetorusid ei paigaldanud,siis sa sulgesid koonusfiltri kummiosaga karburaatori ühed tähtsad avaused kinni
sul oleks vaja koonused natukene kaugemale karpidest viia-nii 15mm aitab
paigalda vahe tükid voolikust millele teed metallrõngad sisse ja asi ants
ainult sellisel juhul vaja tõsta paak kõrgemale muidu ei mahu filtrid alla ära
sõbral sama asi tehtud ja toimib
ma küsiks küllaltki smasse auku küsimuse:
milles probleem võib olla see, et ütleme esimese ja teise käiguga sõites just.. ühtlase gaasiga(ranne täiesti paigal), pöördeid võib olla mingi 4000 kandis, masin hakkab nö. nõkutama.
peas käib läbi, et kas õhufilter võib sellist asja põhjustada(mul originaal ja puhastasin selle ära ka) või bensufilter( see on mu rattale eelmise omaniku poolt pandud suurem kui originaal, mingi teise mootorsõiduki oma ilmselt), kas selle erinevus mootori yhtlast tööd võib rikkuda. ja kolmandana mõtlen et kas kyynalde vanus võib seda põhjustada?
kes on sarnast probleemi omanud suunake veidi:)
milles probleem võib olla see, et ütleme esimese ja teise käiguga sõites just.. ühtlase gaasiga(ranne täiesti paigal), pöördeid võib olla mingi 4000 kandis, masin hakkab nö. nõkutama.
peas käib läbi, et kas õhufilter võib sellist asja põhjustada(mul originaal ja puhastasin selle ära ka) või bensufilter( see on mu rattale eelmise omaniku poolt pandud suurem kui originaal, mingi teise mootorsõiduki oma ilmselt), kas selle erinevus mootori yhtlast tööd võib rikkuda. ja kolmandana mõtlen et kas kyynalde vanus võib seda põhjustada?
kes on sarnast probleemi omanud suunake veidi:)
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
[quote="junks"]ma küsiks küllaltki smasse auku küsimuse:
milles probleem võib olla see, et ütleme esimese ja teise käiguga sõites just.. ühtlase gaasiga(ranne täiesti paigal), pöördeid võib olla mingi 4000 kandis, masin hakkab nö. nõkutama.
peas käib läbi, et kas õhufilter võib sellist asja põhjustada(mul originaal ja puhastasin selle ära ka) või bensufilter( see on mu rattale eelmise omaniku poolt pandud suurem kui originaal, mingi teise mootorsõiduki oma ilmselt), kas selle erinevus mootori yhtlast tööd võib rikkuda. ja kolmandana mõtlen et kas kyynalde vanus võib seda põhjustada?
kes on sarnast probleemi omanud suunake veidi:)[/quom
mul oli gixxseril sama jama. vahetasin küünlad ära, panin uue pena filtri ja puhastasin õhufiltri ära, ja motoremmis lasin karbad ära süngroniseerida ja asi oli timm, Vaheta küünlad ära ja lase karbad sünkronnida
milles probleem võib olla see, et ütleme esimese ja teise käiguga sõites just.. ühtlase gaasiga(ranne täiesti paigal), pöördeid võib olla mingi 4000 kandis, masin hakkab nö. nõkutama.
peas käib läbi, et kas õhufilter võib sellist asja põhjustada(mul originaal ja puhastasin selle ära ka) või bensufilter( see on mu rattale eelmise omaniku poolt pandud suurem kui originaal, mingi teise mootorsõiduki oma ilmselt), kas selle erinevus mootori yhtlast tööd võib rikkuda. ja kolmandana mõtlen et kas kyynalde vanus võib seda põhjustada?
kes on sarnast probleemi omanud suunake veidi:)[/quom
mul oli gixxseril sama jama. vahetasin küünlad ära, panin uue pena filtri ja puhastasin õhufiltri ära, ja motoremmis lasin karbad ära süngroniseerida ja asi oli timm, Vaheta küünlad ära ja lase karbad sünkronnida
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
53300612
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.