Kas Viljandis on olemas tasuline valvega parkla?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Kas Viljandis on olemas tasuline valvega parkla?
Ning teemast eraldi kohe: kas keegi on teinud Viljandis A-kati linnasõitu ning kui on, siis millist marsruuti pidi see sõit võiks toimuda? Ning kas on seal mõni "ekstramõnus" koht, kuhu eksaminaator vedada võib?
Küsin, kuna pole kunagi Viljandis käinud...
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Kas Viljandis ...
A-kat eksamil olen osalenud 13 aasta jooksul päris palju kordi ainult et eksamineerjana,kohti on seal häid, palju mägessid näit. Kõrgemäe tn. jne, kuidas praegused kõrgelt koolitatud eksamineerijad eksamitrassi valivad, on iseküsimus. Soovitan Sind mitte pabistada ja rattast üle olla, siis ei viitsi Sind keegi ka kaua piinata. Tark tegu oleks võõras linnas 1-2 sõidutundi võtta mõnelt asjalikult autokoolilt, nemad on sel teemal kõige kompententsemad. Head põrumist.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
mõni aasta tagasi kannatas isegi maja ees hoida, ilma, et oleks pidanud võtmed eest võtma
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Head põrumist!
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
mul läks väga lihtsalt.
näiteks pihlaka tänavale tahavad viia, sest seal väga järsk tõus ja ei näe tulevaid autosi... see on seal kui minna tartu poole mööda jakobsoni tänavat ja siis läheb mägi alla ja kui tee hakkab veitsa paremale keerama siis läheb tänav vasakule ülesse.
kuna nüüd on kõrgemägi siis võidakse ka sinna viia.
paljudel tänavatel muutunud veitsa kiirusepiirangud. maanteele sind vaevalt viib, muidu seal pärnu poole minnes on yx viadukti alune ristmik raske-stoppmärgiga keda keegi ei pane tähele.
rohkem nagu ei oska öelda...
head põrumist ja naelad kummi!
-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Proovisin ka linnas liigelda - tundub, et ühe vea sopsasin sisse küll- selle teatri juures oleva ringliikluse läbisin mööda neid kive lausa, kuna nad asfaldiga suht samas toonis on. Homme hommiku poole proovin soovitatud trassi veel läbi sõita autoga.
Aitähh veelkord vastajatele!

-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Sain eksami tehtud Viljandis, hea rahulik eksaminaator oli ka

Tänud kõigile kes pöialt hoidsid ning naelu rehvi sisse

Kawasaki Tengai
Izh Planeta Sport
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Kas Viljandis
Näiteks 80-ndate alguses käis üks slaavipäritoluga, muide Teise Maailmasõja veteran, mees Tallinnas teooriaeksamil vist 16 korda enne kui läbi sai teooriaga, kuid pärast mitmekümnendaid läbikukkumisi sõiduga võeti tema sõidueksamit vastu 3liikmelise komisjoniga, sest ta oli juba kaebuse esitanud eksamineerjate kohta siseministrile, ja siis Lastekodu tänavalt kaubamajani jõudes ( ülesandeks oli juhil iseseisvalt sõita Lastekodust - Balti jaama)hakkas tolleaegne Tallinna Autoinspektsiooni ülem "jumalakeeli" paluma, et laske mind autost välja, mina sellise "kaskadööriga" edasi ei sõida (tema tavaliselt eksamisõiduga ei tegelenud ja nn. kartusetunne oli komisjoni liikmetel erinev, ees juhi kõrval istus eksamineerija, kes oli sellises situatsioonis karastatum ja ei olnud veel nn klahvidele vajutanud). Ma rohkem ei jõua kirjutada eks jutustades võib rohkem heietada huvitavaid juhtumeid.
Küsiks, et kui põhjalikult ARKis ratast enne eksamit uuritakse? Mul 16. juunil samuti Viljandis sõidueksam. Ratta ostsin hiljuti ning on Eestis arvel ja eelmise omaniku käes ülevaatuse läbinud. Siiski avastasin mõned päevad tagasi, et esitule klaas on vasakpoolse liikluse jaoks mõeldud. Ma kardan, et ei saa nii ruttu uut klaasi kätte. Lisaks on ka spidomeeter mil/h skaalaga ning km/h puudub hoopis. Kas võib sellest eksamil probleem tekkida, sest ARKs hoiatati, et kõik peab korras olema, muidu jutule ei võeta. Nii palju kui ma tehnonõudeid lugesin, siis ainult mil/h skaalaga spidomeeter ei ole eestis lubatud ning see, et "valepidine" tuli on vastuvõetamatu, on nagunii selge. Oleks tobe ka Tallinnast ratas Viljandisse organiseerida ja avastada, et eksamit teha ei saagi.Yerba kirjutas:Tere taas.
Sain eksami tehtud Viljandis, hea rahulik eksaminaator oli ka![]()
Tänud kõigile kes pöialt hoidsid ning naelu rehvi sisse
Samas küsiks, kas on juhuslikult kellelgi üle 1994 aasta Ducati Monsterile sobivat tuleklaasi (koos või ilma reflektorita) ning võib-olla ka km/h skaalaga spidomeetrit?
-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Tänan vastuse eest. Üritan anda parima, et see esitule klaas selleks ajaks vahetatud saaks ning kui ei õnnestu, siis jään lootma ARKi inimeste mõistvale suhtumisele.Yerba kirjutas:See suur, et vaadati kas tuled töötavad (suuna, esi, tagumine, piduri). Ja et rehvil oleks muster ka peal. Aga seda, mismoodi ja kas Sul spidomeeter töötab, seda ei vaadatud. Ja see pole mu teada ka ARKi asi. Võin eksida ju, aga mu ameerikamaa masinal olid näidud ka miilides ja kedagi see ei seganud ei ülevaatusel ega ka ARKis.
Kas jäi Viljandist eksami ajal meelde mõnda keerulist kohta, mis erilist tähelepanu nõuab? Ma olen samuti Viljandis ainult paar korda käinud (nii palju kui ARKi paberimajanduse ja teooriaeksami jaoks vaja).
-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Erilisi olukordi ei tekitatud mu meelest. Alguses läksime kohe maantee peale, kus oli mu meelest 70 piirang. Igatahes lasin seal vaikselt 70ga. Linnas oli peamine rõhk ühesuunalistel teedel liiklemisel, tähelepanu kulus küll iga nurga peal märkide uurimisega. Linnas sees sõitsin 40ga igal pool. Hiljem selgus, et see oli väga hea. Nimelt jätsin kahe silma vahele ühe 30 kiirusepiirangu. 40ga seal alas sõitmist ei loetud surmapatuks. Tähelepanu küll juhiti sellele veale. Samas ma ei tea, kas ka siis oleks eksam sooritatud olnud, kui ma 30 alas oleks 50ga sõitnud.
Mina soovitaks - linnas sees sõida 40ga ja jälgi pingsalt ühesuunalisi teid. Vasakpöörded paremast sõidureast sellistel ühesuunalistel teedel lõpetavad eksami läbikukkumisega (minu meelest). Ja jälgi sellistel teedel, kus reas ees sõitvad autod paiknevad ning kuidas nemad keeravad-pööravad-liiklevad.
Nii et, minu märksõnad õpetuseks kaasa:
- 40 linnas
- Ühesuunalised teed
- Jalakäijad (ülekäiguradu on iga 100m takka)
Nael rehvi ning suhkur bensiinipaaki

Yerba
-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Bikeri kokkutulekul astu ligi ja puhu sõna juttu

mina tegin Viljandis sõidueksami, tulin Pärnust autokooli tsikliga hommikul kella üheksaks, alates K-Nõmmest 110km/h, kuna kiskus kiireks , oma sõiduõpetaja tegi õppeautoga ees tempot, mina kella ju ei saanud vaadata. Tundus, et kohaliku ARK-i juhataja võttis eksamit vastu, väga sümpaatne ja rahulik mees oli. Mäletan, et teemärgistusjooned kipuvad Viljandis kole kulunud olema (jälgi jalgrattateed tähistavat pidevjoont Reinu tee või Hariduse tn, mida ma ka kohe ei märganud). "Mägedesse" ei viida seal ka B-kati eksami tegijaid, rääkimata ratturitest. Ühe rumalusega sain hakkama, kui 50kh/h läbisin Tallinna maanteel kesklinna poole sõites Uue tn ristmiku, kus põles roheline foorituli, ja sama hooga lähenesin Jacobsoni ristmikule, kus hakkas roheline vilkuma ja ma "noore kollasega" ületasin ristmiku, kiire piduritule signaal tagasõitjale, ent jõudsin kiirelt kalkuleerida, et praegu pidurdamine lõpeks halvasti... Paljukest neid foore seal Viljandis on, ja mina nüüd niimoodi, oleksin pidanud eeldama, et mis saab siis, kui ma ei jõua. Pärast minu õpetaja, kes kogu eksamisõidu saateautos kaasa tegi, ütles, et oleksin ma olnud Viljandi inimene, oleks mind kollasega ristmikule sisenemise eest läbi kukutatud... Hiljem sõidu lõppedes ja seda analüüsides ma ise muidugi ka tunnistasin oma apsakat, ega öelnud, et ma ju jõudsin... Sõitsin ka rõhutatult aeglaselt ja püüdlikult, ju see jättis ka mulje, et läbi kukutada ei ole põhjust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.