Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
sama lugu on sebradega - möödasõitu sebral teha ei tohi, küll aga reastuda.errorcode12 kirjutas:Mulle meenuvad ka sõiduõpetaja hoiatussõnad, meil Eestis võid ristmikul rida vahetada aga vaata et seda Soomes ei tee.
samas soomes seda ka mitte.
peatus sebra ees sinivalge patrull, mina ford transitiga tema taga, meist möödus vasakpöörde rea kaudu audi, laps rattaga õnneks ei jäänud alla.
kõik fanaarikud ja värvid kimasid audile järele - nii ilus oli vaadata.
ja põdramaal on selline pisike asi, et pööret tehes mitme realisele teele ei tohi vabalt rida valida, vaid peab alati esimesse ritta keerama kui muidugi märgid teisiti ei näita.
meil tohib mistahes rea valida kui märgid teisiti ei näita.
noh ja meie paragrahv 135 on elutotakas, umbes, et kõrvalteelt peateele lähenedes ei tohi möödasõitu alustada, aga noh leidub meil selliseidki

Aga mulle meeldib.
Sedaviisi siis, et sain politseist mingi paberi kätte, millega esmaspäeval kindlustusse lähen. Eks siis paistab, kuidas sealt edasi kulgeb. Kummaline oli see, et enne mulle paberit ei tahetud anda, kui kaassõitja seletuskirja said. Viisin siis kaasreisja ka Rahumäele seletuskirja kirjutama.scryth kirjutas:Eks sa siis käi ära ja anna meilegi teada, kuidas asi laabub.XT kirjutas:Aga praegusel hetkel veel faktid puuduvad. Politsei vaid mainis, et autojuhi seletuskiri on neil olemas...
Tsikli tõin ka Loo parklast ära. Nüüd sain teist alles lähedalt rahulikult vaadata. On vaeseke ikka päris katki küll.
Kas kellelgi on kogemusi - kas enne kui ma tsikli remonti viin peaks, seda ka kuskile kahjukäsitlusse näitama viima või mis?
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
...aga mille alusel sa siis muidu kindlustusest raha küsid...ja kui pulju??XT kirjutas:Sedaviisi siis, et sain politseist mingi paberi kätte, millega esmaspäeval kindlustusse lähen. Eks siis paistab, kuidas sealt edasi kulgeb. Kummaline oli see, et enne mulle paberit ei tahetud anda, kui kaassõitja seletuskirja said. Viisin siis kaasreisja ka Rahumäele seletuskirja kirjutama.scryth kirjutas:Eks sa siis käi ära ja anna meilegi teada, kuidas asi laabub.XT kirjutas:Aga praegusel hetkel veel faktid puuduvad. Politsei vaid mainis, et autojuhi seletuskiri on neil olemas...
Tsikli tõin ka Loo parklast ära. Nüüd sain teist alles lähedalt rahulikult vaadata. On vaeseke ikka päris katki küll.
Kas kellelgi on kogemusi - kas enne kui ma tsikli remonti viin peaks, seda ka kuskile kahjukäsitlusse näitama viima või mis?
terv.
Alar
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
See kivi on tegelikult eelkõige juhi kapsaaeda. Peaks endale selgeks tegema, et ilma kaitseriietuseta sõit on sama debiilne kui ilma kiivrita sõit.Intruder kirjutas:Tjah...peaks mainima, et XT seljataga olnud tüdrukul ikka vedas meeletult.
Oli teine päris alasti lausa..... minul tekib alati selliseid naisi tagaotsapeal istudes vaadates tunne, et miks nad nii teevad.....
Kuigi jah liiklusseadus käsitleb kaitsevarustusena ainult kiivrit.
Kui kaasreisja kirjutas seletuskirja, siis inspektor palus tal sinna lõppu kirjutada, et kandsin kaitsevarustust!? Ma siis üritasin tagasihoidlikult teda parandada, et tegelikult ju ei kandnud, mille peale too kostis, et kiiver oli ju peas - järelikult kandis...!?
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
et siis üritad ise oma elu võimalikult raskeks tehaXT kirjutas:See kivi on tegelikult eelkõige juhi kapsaaeda. Peaks endale selgeks tegema, et ilma kaitseriietuseta sõit on sama debiilne kui ilma kiivrita sõit.Intruder kirjutas:Tjah...peaks mainima, et XT seljataga olnud tüdrukul ikka vedas meeletult.
Oli teine päris alasti lausa..... minul tekib alati selliseid naisi tagaotsapeal istudes vaadates tunne, et miks nad nii teevad.....
Kuigi jah liiklusseadus käsitleb kaitsevarustusena ainult kiivrit.
Kui kaasreisja kirjutas seletuskirja, siis inspektor palus tal sinna lõppu kirjutada, et kandsin kaitsevarustust!? Ma siis üritasin tagasihoidlikult teda parandada, et tegelikult ju ei kandnud, mille peale too kostis, et kiiver oli ju peas - järelikult kandis...!?

terv.
Alar
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Ma kujutasin ette, et viin tsikli Yamaha hooldusse, kus sellele nekroloog kirjutatakse, mis siis ilmselt kindlustusse saadetakse!?Alar11 kirjutas:
...aga mille alusel sa siis muidu kindlustusest raha küsid...ja kui pulju??
terv.
Alar
Või tehaksegi seda kahjukäsitluses? Kas seal on sama pädevad spetsialistid kui yamu mehed?
Mimimismõttes võimalikult raskeks!?Alar11 kirjutas:et siis üritad ise oma elu võimalikult raskeks tehaXT kirjutas:See kivi on tegelikult eelkõige juhi kapsaaeda. Peaks endale selgeks tegema, et ilma kaitseriietuseta sõit on sama debiilne kui ilma kiivrita sõit.Intruder kirjutas:Tjah...peaks mainima, et XT seljataga olnud tüdrukul ikka vedas meeletult.
Oli teine päris alasti lausa..... minul tekib alati selliseid naisi tagaotsapeal istudes vaadates tunne, et miks nad nii teevad.....
Kuigi jah liiklusseadus käsitleb kaitsevarustusena ainult kiivrit.
Kui kaasreisja kirjutas seletuskirja, siis inspektor palus tal sinna lõppu kirjutada, et kandsin kaitsevarustust!? Ma siis üritasin tagasihoidlikult teda parandada, et tegelikult ju ei kandnud, mille peale too kostis, et kiiver oli ju peas - järelikult kandis...!?![]()
terv.
Alar
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ilmselt kõige mõistlikum, kui helistad Yamusse Ivarile- 5066447, kurdad oma mure ära ja usun, et ta on nendes asjades pädev küll ja oskab sind suunata...XT kirjutas:Ma kujutasin ette, et viin tsikli Yamaha hooldusse, kus sellele nekroloog kirjutatakse, mis siis ilmselt kindlustusse saadetakse!?Alar11 kirjutas:
...aga mille alusel sa siis muidu kindlustusest raha küsid...ja kui pulju??
terv.
Alar
Või tehaksegi seda kahjukäsitluses? Kas seal on sama pädevad spetsialistid kui yamu mehed?
terv.
Alar
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Tänan info eest! Seda olengi juba teinud. Mul ongi teisipäevaks aeg kokku lepitud, aga hakkasin kahtlema, kas kindlustus tsiklit ennem näha ei taha?Alar11 kirjutas:ilmselt kõige mõistlikum, kui helistad Yamusse Ivarile- 5066447, kurdad oma mure ära ja usun, et ta on nendes asjades pädev küll ja oskab sind suunata...XT kirjutas:Ma kujutasin ette, et viin tsikli Yamaha hooldusse, kus sellele nekroloog kirjutatakse, mis siis ilmselt kindlustusse saadetakse!?Alar11 kirjutas:
...aga mille alusel sa siis muidu kindlustusest raha küsid...ja kui pulju??
terv.
Alar
Või tehaksegi seda kahjukäsitluses? Kas seal on sama pädevad spetsialistid kui yamu mehed?
terv.
Alar
Küllap esmaspäev toob loosse selgust juurde!
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
kui lähed kindlustusse
Et oma elu kergendada võta kindlustusse minnes kindlasti kaasa ka pildid ratta vigastustest ja rattast nii, et reg. number näha on. Minul tehtigi esialgne kahju hindamine kindlustuses piltide järgi(muidugi mul läks ratas mahakandmisele ka ja seda ma ka tahtsin).
Ära nüüd enne eksperdi kohaletulekut küll ise remontima hakka. Pealegi kindlustusseadus minuteada isegi keelab seda. Mingi säärane rida seal on, et sõiduk peab jääma võimalikult avariijärgsesse seisundisse. Ekspert tuleb kohale (või viid ise kuidagi tsikli sinna). Hindab kahjud üle ja siis teeb sulle pakkumise, kas kahjuraha ja remondid ise või sebivad nemad. Aga sa olid see reporteritüüp eksole ? Sul ju esiots oli täitsa lõõpas (raam kõver/pooleks). Selline ostetakse üsna tõenäoliselt üldse välja ja saad uue tsikli.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Jõudsin ise mõni minut peale intsidenti õnnetuspaigale. Bike oli tulnud Muraste poolt ja kiriku ees manööverdavale raskeveotreilerile küljepealt sisse lajatanud. Tundus, et täpselt veoka kütusepaaki, sest tee oli kõik märg ja ratast oli kustutatud. Kõik see siis 50 alas. Rattur oli ise püsti. Loodetavasti väga palju viga ei saanudpritsu kirjutas:Napilt tund aega tagasi pani paugu foorumlane frefighter. Juhtus Rannamõisa teel kokkupõrge veokiga. Mees haiglas. Midagi räägiti lahtisest luumurrust.
R65RT
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 09 Jaan 2004, 18:35
- Tsikkel: DR650 "Sinine Kits"
- Asukoht: LAITSE
- Kontakt:
Kui seal väidetavalt viiekümne ala oli siis ei oleks ju probleemi olnud pidamasaamisega ja pealegi rekka on SUUR ja UIMANE, kes veel ei tea...ants01 kirjutas:Rekka yritas ymber keerata ja blokeeris TERVE TEE!
Mul to"o"kaaslane juhtus peale o~nnetust sealt mo"o"da so~itma.
Kahju, kiiret paranemist.
Suuu Zuuu Kiiiiiiii - aga kui ma suureks saan, siis kiman teist kõigist mööda :d <- nüüd ka mudas 

-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Pirita
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Siin on Postimehe versioon õnnetusest
http://www.postimees.ee/020707/esileht/krimi/269836.php
http://www.postimees.ee/020707/esileht/krimi/269836.php
Rohkem ilusaid ilmasid!
Kui sa just ise seal ei olnud, siis ära targuta.eintz kirjutas:Kui seal väidetavalt viiekümne ala oli siis ei oleks ju probleemi olnud pidamasaamisega ja pealegi rekka on SUUR ja UIMANE, kes veel ei tea...ants01 kirjutas:Rekka yritas ymber keerata ja blokeeris TERVE TEE!
Mul to"o"kaaslane juhtus peale o~nnetust sealt mo"o"da so~itma.
Kahju, kiiret paranemist.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 09 Jaan 2004, 18:35
- Tsikkel: DR650 "Sinine Kits"
- Asukoht: LAITSE
- Kontakt:
Panid ära!? Ei targuta, vaid konstanteerin fakti, rekka on SUUR ja peaks vähegi au"kartust" äratama!CB500 kirjutas:Kui sa just ise seal ei olnud, siis ära targuta.eintz kirjutas:Kui seal väidetavalt viiekümne ala oli siis ei oleks ju probleemi olnud pidamasaamisega ja pealegi rekka on SUUR ja UIMANE, kes veel ei tea...ants01 kirjutas:Rekka yritas ymber keerata ja blokeeris TERVE TEE!
Mul to"o"kaaslane juhtus peale o~nnetust sealt mo"o"da so~itma.
Kahju, kiiret paranemist.
Selge, et hunt kaitseb oma karja, mis väljaspool toimub seda ta ei tea. Need kihutajad võiksid vahest ennast ja enda kogemusi nn. kõrvalt vaadata, teise inimese silmade läbi, et aru saada kas nad ikka nii kõvad mehed on.
PS! "kihutaja"- ja muud väljendid ei käi absoluutselt eelpool nimetatud õnnetustes osalejate kohta, süüdlastega tegeleb politsei.
Viimati muutis eintz, 02 Juul 2007, 12:24, muudetud 1 kord kokku.
Suuu Zuuu Kiiiiiiii - aga kui ma suureks saan, siis kiman teist kõigist mööda :d <- nüüd ka mudas 
