Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 763
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 79 korda

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Natuke off-topicut, kui lubate...

Pole seal ise kordagi kukkunud, varem touring rehvidega tõmbas teinekord natuke kõrvale, nüüd natuke "metsikumate" jalavarjudega eriti ei tunnetagi neid rööpaid.

Kui mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Nimelt oli hiljaaegu vaidlus ühe teede projekteerijast kamraadiga, kellest ehk peagi samuti tsiklimees saab. Teemaks Järvevanal rööbaste ja teetasandi vahe. Tundsin huvi, miks pole(?) võimalik teetasandit teha rööbaste servaga tasa(mitte nagu praegu, rööbas teest välja turritamas), see ju vähendaks ratta "viskamist" ülesõidul ning jätaks palju noori rattureid püsti.
Vastulauseks sain, et asfaldi servast võib murduda tükke, mis sattuvad rööpa kanalisse ja on ohuks raudteeliiklusele.
Kuna vastaval alal mingeid eriteadmisi ei oma, ütleb minu talupojamõistus, et nende meeletute masside ja suhteliselt madalate kiiruste juures ei tohiks küll rong hakata tavapäraseid rööpaid pehmema teekatte vastu vahetama ning edasise mokakobina korral viskaks kivi juba teede järelvalvet teostava asutuse kapsaaeda.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”