Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 79 korda
Natuke off-topicut, kui lubate...
Pole seal ise kordagi kukkunud, varem touring rehvidega tõmbas teinekord natuke kõrvale, nüüd natuke "metsikumate" jalavarjudega eriti ei tunnetagi neid rööpaid.
Kui mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Nimelt oli hiljaaegu vaidlus ühe teede projekteerijast kamraadiga, kellest ehk peagi samuti tsiklimees saab. Teemaks Järvevanal rööbaste ja teetasandi vahe. Tundsin huvi, miks pole(?) võimalik teetasandit teha rööbaste servaga tasa(mitte nagu praegu, rööbas teest välja turritamas), see ju vähendaks ratta "viskamist" ülesõidul ning jätaks palju noori rattureid püsti.
Vastulauseks sain, et asfaldi servast võib murduda tükke, mis sattuvad rööpa kanalisse ja on ohuks raudteeliiklusele.
Kuna vastaval alal mingeid eriteadmisi ei oma, ütleb minu talupojamõistus, et nende meeletute masside ja suhteliselt madalate kiiruste juures ei tohiks küll rong hakata tavapäraseid rööpaid pehmema teekatte vastu vahetama ning edasise mokakobina korral viskaks kivi juba teede järelvalvet teostava asutuse kapsaaeda.
Pole seal ise kordagi kukkunud, varem touring rehvidega tõmbas teinekord natuke kõrvale, nüüd natuke "metsikumate" jalavarjudega eriti ei tunnetagi neid rööpaid.
Kui mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Nimelt oli hiljaaegu vaidlus ühe teede projekteerijast kamraadiga, kellest ehk peagi samuti tsiklimees saab. Teemaks Järvevanal rööbaste ja teetasandi vahe. Tundsin huvi, miks pole(?) võimalik teetasandit teha rööbaste servaga tasa(mitte nagu praegu, rööbas teest välja turritamas), see ju vähendaks ratta "viskamist" ülesõidul ning jätaks palju noori rattureid püsti.
Vastulauseks sain, et asfaldi servast võib murduda tükke, mis sattuvad rööpa kanalisse ja on ohuks raudteeliiklusele.
Kuna vastaval alal mingeid eriteadmisi ei oma, ütleb minu talupojamõistus, et nende meeletute masside ja suhteliselt madalate kiiruste juures ei tohiks küll rong hakata tavapäraseid rööpaid pehmema teekatte vastu vahetama ning edasise mokakobina korral viskaks kivi juba teede järelvalvet teostava asutuse kapsaaeda.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.