KÕIK 12 JUULIL KELL 16 TL ETTE MEELT AVALDAMA
mulle väga tundub, et kumm on teematerjalina vihmaga väga libe 
Vähemalt kardisõidus võetakse vihmaga sootuks teised trajektoorid, kuna kuivaga teesse nühitud kumm peab vihmaga väga viletsalt.
Kui sam aasi on ka nonde kumminattidega, ei ole olulist vahet, kas sõita märjaga vastu diagonaalset rööbast või kummimatti.
KUI tõstetakse tee enne rööbast kõrgemaks, jääb siiski ka libisemise teem apäevakorda.
Kuidas nad aga seda ühte tasapinda hakkavad ajama, jääb segaseks. kuna esimene rööpapaar on sel kohal pöörav, on tagumine rööbas horisontaalsihis esimesest jupp maad kõrgemal. Mis tähendaks kahe rööpa vahele kallaku ehitamist või esimese rööpa uputamist sügavale tee sisse. See viimane tähendaks aga jällegi 20cm laiust diagonaalset kraavi.

Vähemalt kardisõidus võetakse vihmaga sootuks teised trajektoorid, kuna kuivaga teesse nühitud kumm peab vihmaga väga viletsalt.
Kui sam aasi on ka nonde kumminattidega, ei ole olulist vahet, kas sõita märjaga vastu diagonaalset rööbast või kummimatti.
KUI tõstetakse tee enne rööbast kõrgemaks, jääb siiski ka libisemise teem apäevakorda.
Kuidas nad aga seda ühte tasapinda hakkavad ajama, jääb segaseks. kuna esimene rööpapaar on sel kohal pöörav, on tagumine rööbas horisontaalsihis esimesest jupp maad kõrgemal. Mis tähendaks kahe rööpa vahele kallaku ehitamist või esimese rööpa uputamist sügavale tee sisse. See viimane tähendaks aga jällegi 20cm laiust diagonaalset kraavi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.