KÕIK 12 JUULIL KELL 16 TL ETTE MEELT AVALDAMA
Just täpselt nende mattidega on see kergesti saavutatav. Ma arvan, et olete ise kah neid nn kummimatte näinud ja neist üle sõitnud. Kõik uued raudteeülesõidukohad tehakse nendega (isegi Eestis). Nende mattide eesmärk ongi teha võimalikult siledaks ülesõidukoht.ma võin eksida, aga esimene rööpapaar on ju pöördega paremale. Seega on tegelikult tagumine rööbas esimesest madalamal (vaadates Ülemiste-Mustamäe suunal). Probleemiks on kahe rööpapaari vaheline lõik, mis on rööbastest oluliselt madalam. ehk siis peale esimest rööbast käib jõnks alla ja teise rööpaga lööb esiratta üles tagasi. Seda rööbaste vahelist ala peaks tõstma.
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.