KÕIK 12 JUULIL KELL 16 TL ETTE MEELT AVALDAMA

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Intruder kirjutas:
(kogu jama on see pöörav liiper, kuna tee raudtee liiper pole seal mitte sirge vaid keerab paremale) ..... tehke teie ka nii - niisama lahmida pole mõtet.
Trudi, olgem mõistetes korrektne.. sa räägid rööbastest, mitte liipritest. Liiprid on rööbaste all risti ;)

Minu poolt oleks ainult 1 sõnum - Järvevana ülesõit mootorrattale ohutuks igal kiirusel ja iga ilmaga.

Minupoolest võtku või üles see esimene kasutu rööpapaar või tehku see keerama enne järsemalt ja pangu rongidele kiiruspiirang selle paari jaoks. Kui nad seal niikuinii ainult paaril korral aastas sõidavad.

joel
Postitusi: 1828
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Ma soovitaks nii mokaotsast, et tehke omale terminid ka selgeks. Rööbas ei ole seesama, mis liiper.
Joel

K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

intruuder. kle ära mölise . muidugi on köik nöus kohale tulema ja midaiganes seal tegema. see et teid 4tk tookord tuli oli pigem teie aja valikus . tööpäeval kell 13 on enamus meid tööl. tehke öhtul kella 18 aeg seal mingi värk . siis on autosid palju ja kui üks tsikkel sinna küllili panna igapäev hakkavad nad sellepeale palju rohkem mötlema .

meil on neid " enduuromehi" küll kelle ratas küllilipannes viga ei saa:P
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

Raudtee ümbertõstmisest ei maksa unistadagi,raudtee võimalikud pöörderaadiused on oluliselt erinevad lisatud piltidel pakutust. ...pildid vahepeal ära kadunud...

Reaalsem on suurema loogaga eraldi kulgevast sõidurajast kaherattalistele unistada.

Peeter aka Hondarebel ametilt projekteerija
Think positive
Kasutaja avatar

susi
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Apr 2006, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas susi »

Rööbaste ümberpaigutamisest ja eraldi sõidurajast võin ainult unistada!!!

Eesmärk on ju muuta Järvevana ülesõit ohutumaks. Suur abi oleks kui tehakse korralik teeremont antud piirkonnas (viiakse rööpad teega ühele tasandile) ning asi mis kindlasti olukorda parandab on kui asendada rööbaste äärsed metallplaadid nn "kummiplaatidega" (antud asjad on Euroopas väga levinud ja kasutatakse ka juba Eestis, aru ainult ei saa miks seda Järvevanal pole tehtud :roll: )

Kummiplaatidega saab viia rööpa ja tee vahelise vahe miinimumini mis vähendab oluliselt rööpa peal tekkiva libisemise ulatust, kuna pidamine kaob hiljem ja tekib varem (aeg, kus ratas asub rööpal on lühem).

Antud "kummimatid" võetigi Euroopas (ja ka Eestis) kasutule just sellepärast, et muuta raudteeülesõidukohad sujuvamaks.
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

mulle väga tundub, et kumm on teematerjalina vihmaga väga libe ;)

Vähemalt kardisõidus võetakse vihmaga sootuks teised trajektoorid, kuna kuivaga teesse nühitud kumm peab vihmaga väga viletsalt.

Kui sam aasi on ka nonde kumminattidega, ei ole olulist vahet, kas sõita märjaga vastu diagonaalset rööbast või kummimatti.
KUI tõstetakse tee enne rööbast kõrgemaks, jääb siiski ka libisemise teem apäevakorda.
Kuidas nad aga seda ühte tasapinda hakkavad ajama, jääb segaseks. kuna esimene rööpapaar on sel kohal pöörav, on tagumine rööbas horisontaalsihis esimesest jupp maad kõrgemal. Mis tähendaks kahe rööpa vahele kallaku ehitamist või esimese rööpa uputamist sügavale tee sisse. See viimane tähendaks aga jällegi 20cm laiust diagonaalset kraavi.

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Siis peaks olema umbes selline kumm nagu spordistaadionil on, see küll ei libise.
___________________________
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

mella kirjutas:
Kuidas nad aga seda ühte tasapinda hakkavad ajama, jääb segaseks. kuna esimene rööpapaar on sel kohal pöörav, on tagumine rööbas horisontaalsihis esimesest jupp maad kõrgemal. Mis tähendaks kahe rööpa vahele kallaku ehitamist või esimese rööpa uputamist sügavale tee sisse. See viimane tähendaks aga jällegi 20cm laiust diagonaalset kraavi.
ma võin eksida, aga esimene rööpapaar on ju pöördega paremale. Seega on tegelikult tagumine rööbas esimesest madalamal (vaadates Ülemiste-Mustamäe suunal). Probleemiks on kahe rööpapaari vaheline lõik, mis on rööbastest oluliselt madalam. ehk siis peale esimest rööbast käib jõnks alla ja teise rööpaga lööb esiratta üles tagasi. Seda rööbaste vahelist ala peaks tõstma.
Kasutaja avatar

susi
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Apr 2006, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas susi »

Antud kumm ei ole töesti mingi kondoomi oma, see on spetsiaalselt valmistatud selle jaoks. Säilitab pidamise ka märja ilmaga. Neid "kummiplaate" saab just väga edukalt kasutatada sellistes kohtades, kus rööpad ise on erinavatel tasanditel (kas siis pöördest tingitud vms).

Olen oma silmaga näinud ja ka sõitnud üle sellisest raudteeülesõidukohast, kus raudtee pööras ja rööpad olid erinevatel kõrgustel. Seal oli samuti kasutatud nn kummiplaate ning sõit oli väga sujuv (nii vihmaga kui kuivaga). (Kahjuks pole sellist asja Eestis, antud intsident oli Saksas)
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S
Kasutaja avatar

susi
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Apr 2006, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas susi »

ma võin eksida, aga esimene rööpapaar on ju pöördega paremale. Seega on tegelikult tagumine rööbas esimesest madalamal (vaadates Ülemiste-Mustamäe suunal). Probleemiks on kahe rööpapaari vaheline lõik, mis on rööbastest oluliselt madalam. ehk siis peale esimest rööbast käib jõnks alla ja teise rööpaga lööb esiratta üles tagasi. Seda rööbaste vahelist ala peaks tõstma.
Just täpselt nende mattidega on see kergesti saavutatav. Ma arvan, et olete ise kah neid nn kummimatte näinud ja neist üle sõitnud. Kõik uued raudteeülesõidukohad tehakse nendega (isegi Eestis). Nende mattide eesmärk ongi teha võimalikult siledaks ülesõidukoht.
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Mella - minu jaoks sealt kus lõppeb mõistus algab raudtee - seega sorry, kui liiper, rööbas - sassi läksid...kuid mõttest vist said sa ikka aru.

Käbi - kas sa viisakusest oled midagi kuulnud ja kui sinu vaba aeg hakkab alles kella 18:00 siis mida sa ültse hetkel kargad ja hüppad, antud üritus pidi ju neljapäeval 16:00 toimuma.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Pihelgas kirjutas:
ma võin eksida, aga esimene rööpapaar on ju pöördega paremale. Seega on tegelikult tagumine rööbas esimesest madalamal (vaadates Ülemiste-Mustamäe suunal). Probleemiks on kahe rööpapaari vaheline lõik, mis on rööbastest oluliselt madalam. ehk siis peale esimest rööbast käib jõnks alla ja teise rööpaga lööb esiratta üles tagasi. Seda rööbaste vahelist ala peaks tõstma.
Kuids sa kindlaks teed, kas eest läbi minev pööre on vasakult paremale või paremalt vasakule? :P

Minuarust on ülemiste poolse paari ülemiste poolne rööbas madalamal. Äkki selleks, et rong sisekurvi kallutaks :D
Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kraut »

Sellel ülesõidul on mitme ebasoodsa tingimuse kokkulangevus: raudtee on maantee suhtes teravnurga all pluss raudtee pöörab (= väliskurvi rööbas on kõrgemal).
Kui probleemiks oleks ainult pöörav ehk eri tasandil rööbastega, ent maantega täisnurga lähedaselt ristuv ülesõit, ei oleks lahendus keeruline - rööbastevaheline teepind tehakse kaldega. Näiteid ei ole vaja kaugelt otsida - Veerenni põhjapoolne ülesõit kasvõi. Või Rapla-Türi maanteel Türi-Kolu vahel olev. Suurel kiirusel saab küll korraliku hüppe, ent aeglasel ohutu. Mõlemad rööpad on teepinnaga tasa, kulgevad kitsas soones ja mingeid lööke rattale ei teki.
Paraku ei ole see lahendus sobiv teravnurga all maanteed ületava raudtee jaoks, kuivõrd siis jääks kaldpind maanteesõidukite jaoks külgepidi ette ning viskaks teelt ära ka suuremaid sõidukeid, tsiklitest rääkimata.
Kisub sinnapoole, et Järvevanale tuleb ülesõidu piirkonda ehitada S-kurv, mis maantee ülesõidu kohas raudtee suhtes rohkem risti keeraks.

Ja see teravama nurga all olev teeharu on kasutusel küll, ise sealt mitut suurt kaubarongikoosseisu kulgemas näinud. Siis nendele rongidele, kes Tapa suunalt otse Pärnu või Viljandi poole lähevad, ilma Kopli kaubajaamas ümberlaadimiseta.
Pilt

-Tomm
Postitusi: 80
Liitunud: 23 Juul 2005, 01:34
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas -Tomm »

Ma ei tea kuidas nende Saksa kummimattidega on, aga Eesti omad on igatahes vihmaga lootusetult libedad. Minge proovige sealsamas Veerenni ostsas olevat ülesõitu, kui ei usu. Ehk sõnumit jagades ma küll neid kummimatte sinna Järvevanale ei tahaks. Kui praegu lööb raudtee ratta paigast, aga see pärast asfaldil jälle haagib, siis kummimatiga ilmselt on väänutamine väiksem, aga mingit haakimist ka ei toimu. Vihmaga on see sama hea kui jää. Sõnumil sõit ohutuks iga ilmaga ei ole häda midagi :).
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

mella kirjutas:
Pihelgas kirjutas:
ma võin eksida, aga esimene rööpapaar on ju pöördega paremale. Seega on tegelikult tagumine rööbas esimesest madalamal (vaadates Ülemiste-Mustamäe suunal). Probleemiks on kahe rööpapaari vaheline lõik, mis on rööbastest oluliselt madalam. ehk siis peale esimest rööbast käib jõnks alla ja teise rööpaga lööb esiratta üles tagasi. Seda rööbaste vahelist ala peaks tõstma.
Kuids sa kindlaks teed, kas eest läbi minev pööre on vasakult paremale või paremalt vasakule? :P

Minuarust on ülemiste poolse paari ülemiste poolne rööbas madalamal. Äkki selleks, et rong sisekurvi kallutaks :D
Mella sul on täiesti õigus, sorri (w)

sõitsin täna veel autoga sealt üle ja ma ei tea miks oli meelde jäänud, et esimene rööpapaar pöörab paremale (kui rong veerenni poolt tuleb). Tegelt keerab just vasakule ja seetõttu on ka tagumine rööbas esimesest kõrgem.

Sassi hakkab see raudtee mind juba ajama :D
Kasutaja avatar

Kiire Putukas
Postitusi: 94
Liitunud: 20 Juun 2006, 22:52

Lugemata postitus Postitas Kiire Putukas »

Tuleks küll aga kahjuks olen tööl. :roll: aga tehke minu poolt kah kõvat häält. :lol:
Kawasaki ZX-9R

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

Loodetavasti on ilm parem kui täna.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

triplekix kirjutas:
Loodetavasti on ilm parem kui täna.
Teadvustajad nagu lubasid täna õhtuks selginemist, aga praegu küll palju ei usu. Ehk on homme ikka kuiv.
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Kasutaja avatar

Telempe
Postitusi: 120
Liitunud: 15 Juul 2003, 22:28
Tsikkel: Triumph Sprint ST 1050 (2008)
Asukoht: Tallinn (QTH:KO29HJ)

Lugemata postitus Postitas Telempe »

Sellegi saab loosungina meie kasuks keerata:

EI VIHMALE JÄRVE-
VANA ÜLESÕIDUL!


... ja piketeerime nii kaua, kuni Riigikogu võtab vastu määruse, mis keelab vihma vabariigi teedel ja maanteedel ning riiklikel pühadel.
ATGATT, but not invincible
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

Telempe kirjutas:
Sellegi saab loosungina meie kasuks keerata:

EI VIHMALE JÄRVE-
VANA ÜLESÕIDUL!


... ja piketeerime nii kaua, kuni Riigikogu võtab vastu määruse, mis keelab vihma vabariigi teedel ja maanteedel ning riiklikel pühadel.
Läks eilne õhtu vähe pikale? :lol: :twisted:
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

Mina annan selle poolt kohe kaks käppa.
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!

valge wiin
Postitusi: 9
Liitunud: 11 Juul 2007, 09:29

Lugemata postitus Postitas valge wiin »

Tere kaasvõitlejad!

Olles lugenud põhjalikult läbi eelpool kirjutatu, tahaks avaldada paar arvamust:
1. pole tsiklimeeste asi mõelda välja variante, kuidas Järvevana ülesõit õigesti projekteerida, see olgu inseneride rida, kes taolise töö eest juba palka saavad
2. kui eelmisel aastal juba protesteeriti sama teema suhtes ja siiski midagi ei järgnenud, siis tuleb oma nõudmisi jõulisemalt välja näidata. N: anname linnavalitsuse ees toimuval üritusel ultimaatumi, et kui kuu aja jooksul ei käivitu tööd olukorra parandamiseks, siis koguneme raudteele ja paneme rongiliikluse seisma.
3. Probleem selle ülesõidukohaga on tõsine, seetõttu peavad tulema kohale kõik, kel vähegi võimalik, mis puutub siia halb ilm, teame ju kõik, et pole si..a ilma, on s..t sõiduvarustus. Mida rohkem meid koguneb, seda tõsisemalt meid võetakse.

Kommentaar:
Üleeile sõitsin ka sealt üle ja ühe saatjana oli kaasas minu vanem poeg, kellel ka juba piisavalt sõidukogemust. Ise suutsin püsti jääda, aga poeg kukkus. Minu naine "Reispass" võttiski ühendust Tallinna transposdiametist sellise mehega nagu Vello Lõugas, kes sõna otseses mõttes saatis naistsiklisti pe...e ja ütles, et kui te kihutate ja sõita ei oska, siis valige teine teekond, ta olla käinud just seda ülesõitu kontrollimas ja kõik oli olnud OK.
Kuidas siis sõita, kas kiiresti või aeglaselt, näe linnaametnik oskab sulle ikka oma vastuse ja kommentaari anda. Seega, ärgem ajagem vahtu. Nõuame lihtsalt seda, et üesõi tehtaks korda ja mis on korrasolek, seda otsustagu insenerid.

Mõni aeg tagasi sattus üks tuttav nägema olukorda kus sama ülesõitu läbisid 5 soome tsiklisti. Kolm neist kukkus. Kust kurat pidid nemad teadma, kas sellel ülesõidul tuleb valida kiiruseks 3, 30 või 50 km/h. Nad üritasid raudteed lihtsalt turvaliselt ületada.

100% ise kohal
Viina tuleb osata juua

zzrider

Lugemata postitus Postitas zzrider »

Asi kogub meedias hoogu ja on ületanud isegi ETV24 uudiskünnise :D
http://www.etv24.ee/index.php?0581074

Ja juba veereb "kuum pall" linnavalitsuselt edelaraudtee kätte, kes probleemi ei näe..
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

mina tulen ka!

Ja kui siin Tartus on veel keegi keda antud teema huvitab siis stardin homme kell 13.00 Indiani eest, et jõuda 15.30-ks Rocca parklasse.
Olete oodatud ühinema!!!



motokas
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Tänases Autolehes on sellest ka lk.

Suzumen, kas see ka siinkohal avalikustatakse, misajaks ülesõidu korda tegemist nõutakse ning mida võetakse ette nõudmise mittetäitmise korral?
MA olen kindel, et hakkab pihta "pole meie rida" teema ja kui väga kõva pressi pole peal, surutakse asi maha.

Tuletan meelde, et pikka aega ei tohi anda, kuna mäng käib inimeludega.

Lisaks peaks keegi uurima, kuidas toimida, kui antud ülesõidu tõttu on tekkinud materiaalseid- või inimvigastusi. Ja kelle peale esitada hüvitusnõue.

JA tuleks avalikkust teavitada hüvitisnõude esitamise võimalikkusest ja vajalikkusest.

Ühel hetkel kasvavad hüvitisnõuded piisavalt suureks, et mõtlema panna.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Jah, aga see sõnum, et KÕIK kukkumised tuleb registreerida ja teevaldajalt kahju välja nõuda, peab jõudm aka laiemasse ringi, kui biker.ee ürituste foorumi käesoleva teema lugejateni.

OT: Kas kellelgi on laenata katkiseid baigiplastikuid ürituseks?
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

huvitav, mida arvavad autokoolide A kati õpetajad antud ülesõidust? Ehk on neilgi oma seisukoht ja oskavad anda adekvaatse juhise kõige ohutumaks ülesõidu läbimiseks. Seda siis vastuseks Vello Lõugase soovitustele.
Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus Postitas matukas »

Kuna raudteed on sellel ülesõidul raske hakata sõiduteega risti paigutama, siis näen mina kahte võimalust:
1. Teha antud liiklussõlm kahetasapinnaliseks raudtee tasapinna säilitamisega
2. Muuta sõidutee ründenurk raudteega risti

Vaadaku siis projekteerijad ja maa-amet ise, mis variant odavam tuleb.
Liikluse sujuvuse poolest on ainulahendus variant 1.

EDIT: Motikaga veel seal kukkunud pole aga jalgrattaga sain kulmu lõhki küll 90-ndate lõpus.
Keep momentum
Kasutaja avatar

borq
Postitusi: 1222
Liitunud: 18 Mai 2006, 01:00
Tsikkel: yamaha roadstar
Asukoht: on
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas borq »

zzrider kirjutas:
Asi kogub meedias hoogu ja on ületanud isegi ETV24 uudiskünnise :D
http://www.etv24.ee/index.php?0581074

Ja juba veereb "kuum pall" linnavalitsuselt edelaraudtee kätte, kes probleemi ei näe..
ei taha kirgi üles kütta aga ajab sapi keema küll need meie "munadeta" ametnike mõttetud kommentaarid - krt, kui Kommunaalameti juhataja EI TEA, kes asjaga peab tegelema, vaid ARVAB, et "Minu arvates on küsimus eelkõige raudtee otsustada...", siis on ta väga vale mees sellel ametipostil :evil:

igal juhul kohal!

Raul

Fakt, et meduusid on suutnud elada ilma ajudeta mitu miljonit aastat, annab lootust nii mõnelegi inimesele :twisted:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ma paberi peal pole näinud aga muidu on webivariandis olemas:
http://www.postimees.ee/110707/esileht/ ... 271673.php
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”