Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.
kas radika temperatuuri andur tuksis või ventilaatori relee(tõenäolisemalt), rohkem nagu eriti võimalusi polegi(eeldusel, et juhtmed/juhtmete isolatsioonid terved)!
teab keegi öelda mis probleem on. Kui mootor seisma jätta siis jahutusventikas jääb tööle, seisma saab ainult siis kui akujuhe maha võtta.
Autodel mu meelest jääb ka peale süüte väljalülitamist käima ja käib niikaua kuni temp on langenud piisavalt ja andur teatab ventikale "shut down". Äkki on sul ka nii Kui ta sul korralikult käivitub, siis peaks ta ka suht suure tõenäosusega välja lülitama
arvatavasti süüdi vigane temperatuuri andur(on väsinud ja vana) mis ventikat käitab, osadel ratastel on jah nii et peale süüte väljakeeramist käib vent seni kuni temp. on piisavalt madal.
Täitsa võib olla see variant, et lülitab ennast välja alles siis kui mootori temp on piisavalt madal. Mäletamistmööda on Kawa KLE-l täpselt samamoodi, et kui tööle hakkab, siis välja lülitab ennast alles siis kui temperatuur on piisavalt madal (seda isegi väljalülitatud süütega).
asi selles et kui akujuhe külma mootoriga peale tagasi panna siis hakkab ventikas kohe uuest tüüle.
mul omal selline tunne et seal mingi rele peab olema ,aga kas keeegi teab öelda kus se relee asub.
ei usu et relee paljudel pole releed, otse läbi andur jookseb see vool mis ventikasse läheb, tee lihtne katse pane akujuhe peale las vent uugab nüüd tõmba anduri juhe lahti ja kui vent seisma jääb ongi asi selge, andur on vigane! tee seda külmalt ikka.
tee enne anduriga test. Kui andurisse jookseb 2 juhet, vaata, et nende klemmid poleks kokku paindunud. Kui ühendused paistavad OK, tõmba 1 juhe maha. Kui siis vakka ei jää, on andur OK.
Seejärel vaata üle juhtme tee releeni, et kusagilt massi ei puutuks.
Ja pärats seda juba kontrolli releed.
radika küljes on kaks andurit mõlemad ühe juhtmega, kumbagi lahtiühendamine ventikat seisma ei jäta.
siis peab ikka relee viga olema vist
kas se relee asub kusagil paagi all.
Kui parempoolne plastik ära võtta on ta näha. Kätte saad ainult siis kui paagi maha võtad. Parem orienteeruda ka juhtmetes. Sinna läheb täpselt mingi auto relee (mingi 100-150EEKu). Võta relee maha ja proovi siis mis teeb. Kui siis edasi töötab siis ei oska aidata.
probleem sai lahendatud, viga oli ohüteerunud relee klemmides
iseasi, kuidas saab relee klemmide oksüdeerumine tekitada olukorra, kus vent jääb käima. pigem oksüdeerumine tekitab seisu, kus vajadusel vent ei lähe käima
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.