Kawasaki KLR jahutusventikas jääb tööle

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
villu_v

Kawasaki KLR jahutusventikas jääb tööle

Lugemata postitus Postitas villu_v »

teab keegi öelda mis probleem on. Kui mootor seisma jätta siis jahutusventikas jääb tööle, seisma saab ainult siis kui akujuhe maha võtta.

ats97
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Mai 2005, 13:09
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ats97 »

kas radika temperatuuri andur tuksis või ventilaatori relee(tõenäolisemalt), rohkem nagu eriti võimalusi polegi(eeldusel, et juhtmed/juhtmete isolatsioonid terved)!
................
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Re: Kawasaki KLR jahutusventikas jääb tööle

Lugemata postitus Postitas Hans »

villu_v kirjutas:
teab keegi öelda mis probleem on. Kui mootor seisma jätta siis jahutusventikas jääb tööle, seisma saab ainult siis kui akujuhe maha võtta.
Autodel mu meelest jääb ka peale süüte väljalülitamist käima ja käib niikaua kuni temp on langenud piisavalt ja andur teatab ventikale "shut down". Äkki on sul ka nii :shock: Kui ta sul korralikult käivitub, siis peaks ta ka suht suure tõenäosusega välja lülitama :?:

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

kas külmal mootoril akujuhe peale pannes hakkab vent kohe tööle?

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ercki »

arvatavasti süüdi vigane temperatuuri andur(on väsinud ja vana) mis ventikat käitab, osadel ratastel on jah nii et peale süüte väljakeeramist käib vent seni kuni temp. on piisavalt madal.
Kasutaja avatar

susi
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Apr 2006, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas susi »

Täitsa võib olla see variant, et lülitab ennast välja alles siis kui mootori temp on piisavalt madal. Mäletamistmööda on Kawa KLE-l täpselt samamoodi, et kui tööle hakkab, siis välja lülitab ennast alles siis kui temperatuur on piisavalt madal (seda isegi väljalülitatud süütega).
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S

Teema algataja
villu_v

Lugemata postitus Postitas villu_v »

asi selles et kui akujuhe külma mootoriga peale tagasi panna siis hakkab ventikas kohe uuest tüüle.
mul omal selline tunne et seal mingi rele peab olema ,aga kas keeegi teab öelda kus se relee asub.

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ercki »

ei usu et relee paljudel pole releed, otse läbi andur jookseb see vool mis ventikasse läheb, tee lihtne katse pane akujuhe peale las vent uugab nüüd tõmba anduri juhe lahti ja kui vent seisma jääb ongi asi selge, andur on vigane! tee seda külmalt ikka.

Teema algataja
Toomek

Lugemata postitus Postitas Toomek »

Relee asub paremal pool paisupaagi taga. Seal on neid muidugi mitu, aga kui paagi maha võtad siis näed juba juhtmete järgi milline on õige.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

tee enne anduriga test. Kui andurisse jookseb 2 juhet, vaata, et nende klemmid poleks kokku paindunud. Kui ühendused paistavad OK, tõmba 1 juhe maha. Kui siis vakka ei jää, on andur OK.
Seejärel vaata üle juhtme tee releeni, et kusagilt massi ei puutuks.
Ja pärats seda juba kontrolli releed.

Teema algataja
villu_v

Lugemata postitus Postitas villu_v »

radika küljes on kaks andurit mõlemad ühe juhtmega, kumbagi lahtiühendamine ventikat seisma ei jäta.
siis peab ikka relee viga olema vist
kas se relee asub kusagil paagi all.

Teema algataja
Toomek

Lugemata postitus Postitas Toomek »

Kui parempoolne plastik ära võtta on ta näha. Kätte saad ainult siis kui paagi maha võtad. Parem orienteeruda ka juhtmetes. Sinna läheb täpselt mingi auto relee (mingi 100-150EEKu). Võta relee maha ja proovi siis mis teeb. Kui siis edasi töötab siis ei oska aidata.

Teema algataja
villu_v

Lugemata postitus Postitas villu_v »

probleem sai lahendatud, viga oli ohüteerunud relee klemmides
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1281
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

villu_v kirjutas:
probleem sai lahendatud, viga oli ohüteerunud relee klemmides
Oksüdeerunud ehk siiski...? :roll:
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

villu_v kirjutas:
probleem sai lahendatud, viga oli ohüteerunud relee klemmides
iseasi, kuidas saab relee klemmide oksüdeerumine tekitada olukorra, kus vent jääb käima. pigem oksüdeerumine tekitab seisu, kus vajadusel vent ei lähe käima ;)

ats97
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Mai 2005, 13:09
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ats97 »

võib juhtuda, et oksüdeerunud klemmide vahel võib tekkida säde ning klemmid "põlevad kokku"
................
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”