pidurdamisest
Tavaliselt kasutan esipidurit ning seejärel sujuvalt tagumist lisaks.
Kuna ratastel on ka ABS peal siis peatumisega ei ole probleeme tihedal pinnasel. Pigem on probleemiks tagant tulevatele sõitjatele harjumatult lühike peatumismaa. Küll on aga probleem kruusal. Õige oleks kasutada tagumist, kui kiirus on aga üle 60 siis ABS ainult kõriseb taga ja suurt ei pidurda. Vaja ikkagi ka kruusal õrnalt esi ja tagapidurit koos kasutada, Kui ABS- i ei ole rattal väljalülitatav( minul kahjuks ei ole) siis kruusal pigem ikka tagapidurit ja blokeerumise äärel. Mitte nii järsult, et külge hakkab ette viskama. Proovi ja õpi oma ratast ka kruusal ja liival tundma. Ainult esipidurit kasutades pidurdad ratta mingil hetel ikka kruusal/liival küljeli.
Olulist rolli mängib ka rehv. K1200S-il on all uus pehme rehv, R1200C aga suht vana ja kõva rehv( kuigi muster on ok). Pehme rehv hoiab ikka TUNDUVALT paremini teel. Kevadel cruiserile uus pehme rehv kindel ost.
Kurvis väääga sujuvalt esipidurit vajadusel kui liiv või kruus siis parem ära pidurda, läheb nii või naa küljele sõiduks. Raske soovitada mida teha, see sõltub olukorras ja teistest liiklejatest suuresti. Sellist pinnakatet peab oskama ette näha ning valima vastava sõidukiiruse. Kahtlen kas ka väääga kogenud sõitja suurema kiirusega liivasel või kruusasel kurvis pidurdades püsti jääb.
Edu!
Kuna ratastel on ka ABS peal siis peatumisega ei ole probleeme tihedal pinnasel. Pigem on probleemiks tagant tulevatele sõitjatele harjumatult lühike peatumismaa. Küll on aga probleem kruusal. Õige oleks kasutada tagumist, kui kiirus on aga üle 60 siis ABS ainult kõriseb taga ja suurt ei pidurda. Vaja ikkagi ka kruusal õrnalt esi ja tagapidurit koos kasutada, Kui ABS- i ei ole rattal väljalülitatav( minul kahjuks ei ole) siis kruusal pigem ikka tagapidurit ja blokeerumise äärel. Mitte nii järsult, et külge hakkab ette viskama. Proovi ja õpi oma ratast ka kruusal ja liival tundma. Ainult esipidurit kasutades pidurdad ratta mingil hetel ikka kruusal/liival küljeli.
Olulist rolli mängib ka rehv. K1200S-il on all uus pehme rehv, R1200C aga suht vana ja kõva rehv( kuigi muster on ok). Pehme rehv hoiab ikka TUNDUVALT paremini teel. Kevadel cruiserile uus pehme rehv kindel ost.
Kurvis väääga sujuvalt esipidurit vajadusel kui liiv või kruus siis parem ära pidurda, läheb nii või naa küljele sõiduks. Raske soovitada mida teha, see sõltub olukorras ja teistest liiklejatest suuresti. Sellist pinnakatet peab oskama ette näha ning valima vastava sõidukiiruse. Kahtlen kas ka väääga kogenud sõitja suurema kiirusega liivasel või kruusasel kurvis pidurdades püsti jääb.
Edu!
Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.