Näide sellest, kui lollid võivad olla "kõvad tehnikamehed"..
Moderaator: Moded
Näide sellest, kui lollid võivad olla "kõvad tehnikamehed"..
Toon väikese näite sellest, noored oma kahetaktiliste õlitamiseks kasutavad:
Käisin täna bensukas kahe takti õli toomas. Pudel näpus, astusin tanklast välja. Tuttav poiss, kellel Planeta kunagi tagumiku all oli, passis oma sõpredega seal lähedal. See planeta lagunes tal ära ja nüüd sõidab ta taskubike'ga. Küsis, mis mul pudelis on. Vastasin, et kahetaktiõli.
Tüüp hakkas rääkima, et tema küll nii kallist kraami ei ostaks ja et tema pani vanasti oma planetale bensu sisse autooli ja teeb seda nüüd ka pocketbike'ga. Ütlesin talle, et masin võiks ikka kauem kesta, kui muidu ja astusin minema.
Maja juurde jõudmas, tuleb sõber vastu. Näeb, et mul kahetakti õli näpus ja ütleb, et tema oma P-5le paneb bensu sekka kamazi õli. Ja küsis veel, kas mul raha palju. Vastasin jälle, et ma soovin, et masin kestaks. Poisil läksid põsed punaseks ja siis läksime iga üks oma teed.
Kui see tüüp, kellelt mina oma Planeta ostsin... sama nalja tegi, siis ma ei imesta, miks kepsu nõellaager koos oli, vändalaagrid läbi ja kolb ülikulunud. Küla peal on veel mõned vennad, kes rolleri õlipaaki hüdroõli kallanud. Valavad seda, mis neile odavalt kättesaadav on. Aga... 1 liiter spetsiaalselt kahetaktilistele mõeldud õli 59 krooniga ei ole ju kallis. Ja kui seda 1:40 vahekorras kasutada, siis jätkub sellest õige pikaks ajaks. Ma ei saa aru, mida inimesed mõtlevad... Isegi viljandimaal kasutavad külapoisid võrridel kahetaktiõli ja mõni peab seda liiga kalliks isegi 30k maksvale sõiduriistale. Aga kui raha palju, las ostavad siis oma odavat saasta edasi. Ja loodan, et 2x aastas kapremonti tehes ja iga kuu põlemiskambrit puhastades naudivad nad oma elu täielikult.
Mind huvitab väga, mida rahvas sellisest jamast arvab. Kui teema siia ei sobi, siis võivad moderaatorid teha, mida heaks arvavad- tõsta, kustutada, lukustada...
Käisin täna bensukas kahe takti õli toomas. Pudel näpus, astusin tanklast välja. Tuttav poiss, kellel Planeta kunagi tagumiku all oli, passis oma sõpredega seal lähedal. See planeta lagunes tal ära ja nüüd sõidab ta taskubike'ga. Küsis, mis mul pudelis on. Vastasin, et kahetaktiõli.
Tüüp hakkas rääkima, et tema küll nii kallist kraami ei ostaks ja et tema pani vanasti oma planetale bensu sisse autooli ja teeb seda nüüd ka pocketbike'ga. Ütlesin talle, et masin võiks ikka kauem kesta, kui muidu ja astusin minema.
Maja juurde jõudmas, tuleb sõber vastu. Näeb, et mul kahetakti õli näpus ja ütleb, et tema oma P-5le paneb bensu sekka kamazi õli. Ja küsis veel, kas mul raha palju. Vastasin jälle, et ma soovin, et masin kestaks. Poisil läksid põsed punaseks ja siis läksime iga üks oma teed.
Kui see tüüp, kellelt mina oma Planeta ostsin... sama nalja tegi, siis ma ei imesta, miks kepsu nõellaager koos oli, vändalaagrid läbi ja kolb ülikulunud. Küla peal on veel mõned vennad, kes rolleri õlipaaki hüdroõli kallanud. Valavad seda, mis neile odavalt kättesaadav on. Aga... 1 liiter spetsiaalselt kahetaktilistele mõeldud õli 59 krooniga ei ole ju kallis. Ja kui seda 1:40 vahekorras kasutada, siis jätkub sellest õige pikaks ajaks. Ma ei saa aru, mida inimesed mõtlevad... Isegi viljandimaal kasutavad külapoisid võrridel kahetaktiõli ja mõni peab seda liiga kalliks isegi 30k maksvale sõiduriistale. Aga kui raha palju, las ostavad siis oma odavat saasta edasi. Ja loodan, et 2x aastas kapremonti tehes ja iga kuu põlemiskambrit puhastades naudivad nad oma elu täielikult.
Mind huvitab väga, mida rahvas sellisest jamast arvab. Kui teema siia ei sobi, siis võivad moderaatorid teha, mida heaks arvavad- tõsta, kustutada, lukustada...
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
- Tsikkel: S1000RR
- Asukoht: On the Road
- Tänatud: 3 korda
Mina ütlen selle peale, et inimesi on palju, neid on erinevaid, nii mehi kui ka naisi, igaüks suudab mõelda nii, nagu talle kulbiga ka jagatud on.
Kuid mina tean ühte lugu, mida rääkis hetkel päris keskeas mees ja olles ise suures vaimustuses sellest.
Lugu järgmine:
Mul oli Minsk, sai sellega ringi nooruses kõvasti vuratud jne. Mitu korda sai kütust piistu pandud. Ühe küla poe juures seisid Kamazid tavaliselt, Minskiga juurde, Minsk küljepeale, Minski paak täis ja minek. Ja nii mitu korda sai tehtud.
No selle peale ei oska mina ka enam midagi kosta.
Kuid mina tean ühte lugu, mida rääkis hetkel päris keskeas mees ja olles ise suures vaimustuses sellest.
Lugu järgmine:
Mul oli Minsk, sai sellega ringi nooruses kõvasti vuratud jne. Mitu korda sai kütust piistu pandud. Ühe küla poe juures seisid Kamazid tavaliselt, Minskiga juurde, Minsk küljepeale, Minski paak täis ja minek. Ja nii mitu korda sai tehtud.
No selle peale ei oska mina ka enam midagi kosta.
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Näide sellest, kui lollid ..
Eks ta ole jah, kahju, et sellisel viisil normaalne mootor hingusele saadetakse.Mul oleks õli teemal kaks head näidet tuua elust enesest.
1. Üks külamees kasutas oma mootorsae keti määrimiseks tavalist pannil kasutatavat õli, kui siis mõne paagitäie kütte põletamise peale saag enam töötada ei tahtnud, tõi oma sae "reguleerimiseks" minu sõbra kätte, siis avastasime, et pool silindrit oli väljast põlenud õliga täielikult paagatanud ja kolb sees "kolmnurkne", kuna oli tegu X firma saega, siis tuli see üle õla visata, sest juppe sellele ei oleks leidnud ja uue sae ostmine oleks ka odavam olnud.
2. Mõni aega tagasi käis minu käest läbi sõiduk nimega "Muravei", läbisõit oli masinal 145 km. Esmaselt käima pannes oli mootoril paras tossupilv järgi ja summuti ots hästi mökune, harutasin summuti lahti ja kui tuletoru lahti ühendasin tuli sealt lausa tilkudes õli, järelikult oli selle 145 km jooksul kasutatud mingit "paska" ja mitte väikeses koguses. See õli poleks seal eluski ära põlenud. Keevituspits aitas hädast välja, kuid ka suurte pingutustega.Muide esimene 30km oli mootoril "hing kinni" kardan, et mõni rõngas võis kinni olla, pärast läks mootor "lahti".
1. Üks külamees kasutas oma mootorsae keti määrimiseks tavalist pannil kasutatavat õli, kui siis mõne paagitäie kütte põletamise peale saag enam töötada ei tahtnud, tõi oma sae "reguleerimiseks" minu sõbra kätte, siis avastasime, et pool silindrit oli väljast põlenud õliga täielikult paagatanud ja kolb sees "kolmnurkne", kuna oli tegu X firma saega, siis tuli see üle õla visata, sest juppe sellele ei oleks leidnud ja uue sae ostmine oleks ka odavam olnud.
2. Mõni aega tagasi käis minu käest läbi sõiduk nimega "Muravei", läbisõit oli masinal 145 km. Esmaselt käima pannes oli mootoril paras tossupilv järgi ja summuti ots hästi mökune, harutasin summuti lahti ja kui tuletoru lahti ühendasin tuli sealt lausa tilkudes õli, järelikult oli selle 145 km jooksul kasutatud mingit "paska" ja mitte väikeses koguses. See õli poleks seal eluski ära põlenud. Keevituspits aitas hädast välja, kuid ka suurte pingutustega.Muide esimene 30km oli mootoril "hing kinni" kardan, et mõni rõngas võis kinni olla, pärast läks mootor "lahti".
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Näide, et ka täismeestest autojuhtide seas leidub debiilikuid:
10-15 aastat tagasi eksisteeris selline firma nagu Estkompexim, kes muuhulgas tegeles toitlustamisega (bistrood) ja jäätise tootmise-müügiga (Pingviini jäätis). Nagu korralik autojuht, otsustas üks varustaja kontrollida oma piruka-Mosse mootoriõli taset. Tegi ta seda ühe bistroo tagahoovis, kuhu oli äsja kaupa toonud. Kuna õli karteris nappis, aga läheduses polnud ühtegi poodi, kust mootoriõli osta, leidis ta "hea" lahenduse - küsis bistroo kokatädidelt toiduõli ja valas seda rahulikult oma tööauto mootorisse. Ega ta selle hoovi pealt kaugele sõita jõudnud, kui mootor kinni jooksis.
Idioote leidub igal alal.
10-15 aastat tagasi eksisteeris selline firma nagu Estkompexim, kes muuhulgas tegeles toitlustamisega (bistrood) ja jäätise tootmise-müügiga (Pingviini jäätis). Nagu korralik autojuht, otsustas üks varustaja kontrollida oma piruka-Mosse mootoriõli taset. Tegi ta seda ühe bistroo tagahoovis, kuhu oli äsja kaupa toonud. Kuna õli karteris nappis, aga läheduses polnud ühtegi poodi, kust mootoriõli osta, leidis ta "hea" lahenduse - küsis bistroo kokatädidelt toiduõli ja valas seda rahulikult oma tööauto mootorisse. Ega ta selle hoovi pealt kaugele sõita jõudnud, kui mootor kinni jooksis.
Idioote leidub igal alal.
Tervitades
Anti
..............
Anti
..............
Mina küll ei mäleta, et Minsk diisliga käima oleks läinudjawazaki kirjutas:Lugu järgmine:
Mul oli Minsk, sai sellega ringi nooruses kõvasti vuratud jne. Mitu korda sai kütust piistu pandud. Ühe küla poe juures seisid Kamazid tavaliselt, Minskiga juurde, Minsk küljepeale, Minski paak täis ja minek. Ja nii mitu korda sai tehtud.
No selle peale ei oska mina ka enam midagi kosta.

Re: Näide sellest, kui lollid ..
1. Üks külamees kasutas oma mootorsae keti määrimiseks tavalist pannil kasutatavat õli, kui siis mõne paagitäie kütte põletamise peale saag enam töötada ei tahtnud, tõi oma sae "reguleerimiseks" minu sõbra kätte, siis avastasime, et pool silindrit oli väljast põlenud õliga täielikult paagatanud ja kolb sees "kolmnurkne", kuna oli tegu X firma saega, siis tuli see üle õla visata, sest juppe sellele ei oleks leidnud ja uue sae ostmine oleks ka odavam olnud.
Vabanda minu rumalust aga mina ei mõista kuidas keti õli mõjutab mootori tööd sest ega ketti ei määrita ju kütte sees oleva õliga vaid selleks ju eraldi paak
Vabanda minu rumalust aga mina ei mõista kuidas keti õli mõjutab mootori tööd sest ega ketti ei määrita ju kütte sees oleva õliga vaid selleks ju eraldi paak

-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Siia teemasse sobivad ka need lood:
Kunagi ammu küsiti liikluseksamil suuliselt küsimusi eksamineeritava käest. Juhtus eksamil olema üks maamees ja temalt küsiti muuhulgas, et mis õli ja kui palju peab ta panema automootori karterisse. Pärast mõningast mõttepausi vastas mees:"tavotti ja servatasa täis!"
Teine juhtum selline, et mees kurdab remonditöökojas, et tema automootor tõrgub töötamast. Lukksepp küsib, et mis õli ta kah kasutab. Seepeale vastab mees, et õliviga see ei saa olla sest õli pole ma sinna pannud.
Kunagi ammu küsiti liikluseksamil suuliselt küsimusi eksamineeritava käest. Juhtus eksamil olema üks maamees ja temalt küsiti muuhulgas, et mis õli ja kui palju peab ta panema automootori karterisse. Pärast mõningast mõttepausi vastas mees:"tavotti ja servatasa täis!"

Teine juhtum selline, et mees kurdab remonditöökojas, et tema automootor tõrgub töötamast. Lukksepp küsib, et mis õli ta kah kasutab. Seepeale vastab mees, et õliviga see ei saa olla sest õli pole ma sinna pannud.

2takt ei lähe küll nüüd dislaga käima.-Tomm kirjutas:Mina küll ei mäleta, et Minsk diisliga käima oleks läinudjawazaki kirjutas:Lugu järgmine:
Mul oli Minsk, sai sellega ringi nooruses kõvasti vuratud jne. Mitu korda sai kütust piistu pandud. Ühe küla poe juures seisid Kamazid tavaliselt, Minskiga juurde, Minsk küljepeale, Minski paak täis ja minek. Ja nii mitu korda sai tehtud.
No selle peale ei oska mina ka enam midagi kosta.

-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Mul üks sõber eluaegne dislamees, ostis vahelduseks bensumootoriga auto. Peale kauba tegemist otse autoga tanklasse ja kohe 25L diiselkütet paaki, siis tuli meelde, et kuram, see ju teise mootoriga masin
Lasi siis ülejäänud paagi bensiini täis ja selle "seguga" auto isegi sõitis. Rohkem suitses ja ei käinud nii pehmelt ja kergelt kuid vastu ka ei tõrkunud. Autoks siis Audi A6 eelkäia...

-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Näide sellest...
Lgp. Lauri 09.
Kui Sul on mootorsaega veidigi pistmist olnud, siis ehk tead, et ketiõli on vajalik lõikeketi määrimiseks, viimane aga käib ringi ja suutis sae silindri ühelt küljelt täis pritsida, st. et selle külje poolt enam silindri jahtumist ei toimunud. Loodan, et edasist saad ka ise aru, mis toimus, kui aga mitte, siis tee see katsetus oma sae peal ära.
Kui Sul on mootorsaega veidigi pistmist olnud, siis ehk tead, et ketiõli on vajalik lõikeketi määrimiseks, viimane aga käib ringi ja suutis sae silindri ühelt küljelt täis pritsida, st. et selle külje poolt enam silindri jahtumist ei toimunud. Loodan, et edasist saad ka ise aru, mis toimus, kui aga mitte, siis tee see katsetus oma sae peal ära.
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Naabriposid ostsid mõni aasta tagasi kardi omale. Väga hea kart oli ja tõesti rajult liikus. Eelmise omaniku käest said õpetussõnad kaasa, et "õli pange bensu sisse kolmsada kanistri peale". Noh, paar nädalat said ikka sõita ka, enne kui kepsu alumine laager kokku jooksis. Kui ma siis juhtisin nende tähelepanu asjaolule, et "kolmsada kanistri peale" on 1:66 segu ja see pidigi kinni jooksma, siis oli mökk-mökk... Helistasid eelmisele omanikule ja küsisid järgi, et kas ikka 20-liitrist kanistrit oli mõeldud ja vana jäi endale kindlaks, et justnimelt 300 ml õli 20 l bensu kohta on paras segu. Poisid ei kasutanud žiguli õli, ikka mingi tänapäevane oli. Pudeli peal vist soovitati 1:40 segu teha.
Ise varajases nooruses kunagi lõikasin druzbaga puid. Täitsa tutikas saag oli ja nägin mõningase aja vaeva tema käima panekuga. Ei viitsinud alguses segu tegema hakata, panin puhast bensiini paaki
Läks käima küll. Aga kui siis õige segu sisse valasin, siis oli kohe kõrvaga kuulda, kuidas hääl teiseks muutus ja saag laulma hakkas.
Ise varajases nooruses kunagi lõikasin druzbaga puid. Täitsa tutikas saag oli ja nägin mõningase aja vaeva tema käima panekuga. Ei viitsinud alguses segu tegema hakata, panin puhast bensiini paaki

Joel
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Kui ta konkreetselt diislikütusest rääkis, siis küll... Samas olid nõuka ajal küladevahel kolhoosides bensumootoritega zilid, gazid, pazid, uazid jne levinumadki kui disladega mazid ja kamaze oli neist kõige vähem. St tema "Kamaz" võis vabalt tähendada ka muid bensumasinaid. Häda korral võis bensiinile diislikütet lisada küll kuniks kuskilt jälle puhast bensiini saama juhtus.virkostein kirjutas:see oligi point, tüüp jooksis oma muinasjutuga pange.
Üks tore lugu ka:
Sõber, kelle pardamehaanik ma juba mõnda aega olin olnud, otsustas, et nüüd on tark küll ja saab ise oma voshoodiga hakkama. Peale seda kui kõva kolakaga mõlemad karteripooled lõhki läksid tuli välja, et kutt oli käigukasti servani värnitsat täis valanud.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mul tuli meelde paar juhtumit seoses "tehnikavendadega" autoteeninduses. Nimelt aastaid tagasi üks naissugulane käis teeninduses, tehti tal midagi jahutussüsteemiga. Sai auto kätte, maksis raha ära - ja sai paar kilti sõita kui mootor hakkas jändama, ei tahtnud käia ja kapoti all ilge kärsakas. Hakkas asja uurima ja selgus, et vennad teeninduses ei olnud tilkagi tosooli sisse kallanud. Läks tagasi õiendama ja sellepeale nähvati talle:"No ISE peab ikka ka kapoti alla vaatama!"
Teine juhtum, kus auto käis hoolduses ja sai tehtud küünalde vahetus. Noh, sai auto kätte, maksis raha ära - ja sai paarsada meetrit sõita kui auto suri välja ja enam käima ei läinud. Õhtune aeg ka, marssis jalgsi tagasi, aga teenindus juba kinni. Auto sinnapaika jäigi. Hommikul valges kapoti alla vaadates selgus, kuidas küünlavahetus tehtud oli. Nimelt "spetsialist" nähtavasti ei olnud vanu küünlaid lahti saanud, oli need puruks keeranud ja mõelnud - h** s nim, juhtmed külge tagasi pannud ja kivinäoga küünlavahetuse raha vastu võtnud.
Vaat niimoodi.
Teine juhtum, kus auto käis hoolduses ja sai tehtud küünalde vahetus. Noh, sai auto kätte, maksis raha ära - ja sai paarsada meetrit sõita kui auto suri välja ja enam käima ei läinud. Õhtune aeg ka, marssis jalgsi tagasi, aga teenindus juba kinni. Auto sinnapaika jäigi. Hommikul valges kapoti alla vaadates selgus, kuidas küünlavahetus tehtud oli. Nimelt "spetsialist" nähtavasti ei olnud vanu küünlaid lahti saanud, oli need puruks keeranud ja mõelnud - h** s nim, juhtmed külge tagasi pannud ja kivinäoga küünlavahetuse raha vastu võtnud.
Vaat niimoodi.
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Kamazi diisliõli käib vene ratastesse kenasti (oma Minsk ainult sellega 25000km sõitnud enne esimest kap. remonti ja peale seda ka, mitte midagi häda, Jupiter ka samapalju ja mootor veel vägagi korralik ja 10000 sõidaks veel muretult, kui keegi sellega sõita viitsiks).
Diisliga sõita ma ei soovita, sellega lasti mu CZ250 kokku kunagi.
Uutematesse mootoritesse, kui need 40ndatel projekteeritud, kallan ma küll head õli.
Diisliga sõita ma ei soovita, sellega lasti mu CZ250 kokku kunagi.

Diisliõli on enamasti suhteliselt heade omadustega, diislil ju siirem jõud taga, seega hea õlitus peab olema. Aga hüdroõli mootorisse toppida... sellist lollust pole vist paljud näinud. Hüdroõli pole ju mitte ühelegi mootorile ette nähtud ja määrimisomadusi jätkub vaid õlipumbale ja hüdrosilindritele.
Mul on praegu tõsiselt selline mõte, et järgmine kord ostan omale tehnikat vaid vanemate meeste ja pensionäride käest. Vähemalt pensionärilt ostetud Moskvitsiga (v.t. avatar, kere vahetatud) on ülihead kogemused, autol oli kõik nagu uus, kui välja arvata mädanenud karbid ja kulunud rehvid. Mootor, käigukast ja veermik olid väga hästi hooldatud-määritud (eelmise omaniku jutu järgi 500km enne seda, kui tootja ette nägi), käikudel üleliigsed lõtkud puudusid, mootor põrises ilusti igasugustel pööretel ja salong oli puhas, lagi ei hallitanud. Kõik peale kere ja käigukasti on veel isa juures alles. Käigukasti müüs isa maha. Mul oli autole isegi piiraja ehitatud, et külapoisid sõites midagi ära ei saaks lõhkuda. Seda juhuks, kui ise sõita ei saa või kui põllule oli vaja kütet tuua. Ei saanud ju ise traktoritööd pooleli jätta, hektarid pidid jooksma
Samas, igasugused tööautod ja sellised asjad näevad ikka kõvat vatti. Mu ema Ziguli 21043le anti töö juurest A-66 bensiini sisse, ema põrutas Võrumaale ja omal jõul see auto koju tagasi ei jõudnud.
Noored sugulased käisid tööl, said puude lõhkumise ja ladumise eest omale mu venna vana Ascona. Kere oli läbi, mootoris üht-teist vaja vahetada. No ja ega see Ascona kaua ei pidanud, mõne päevaga oli mootor koos.
Inimesi, kes tehnikast lugu ei pea, leidub pahatihti rohkem kui neid, kes tehnikat austavad.
Mul on praegu tõsiselt selline mõte, et järgmine kord ostan omale tehnikat vaid vanemate meeste ja pensionäride käest. Vähemalt pensionärilt ostetud Moskvitsiga (v.t. avatar, kere vahetatud) on ülihead kogemused, autol oli kõik nagu uus, kui välja arvata mädanenud karbid ja kulunud rehvid. Mootor, käigukast ja veermik olid väga hästi hooldatud-määritud (eelmise omaniku jutu järgi 500km enne seda, kui tootja ette nägi), käikudel üleliigsed lõtkud puudusid, mootor põrises ilusti igasugustel pööretel ja salong oli puhas, lagi ei hallitanud. Kõik peale kere ja käigukasti on veel isa juures alles. Käigukasti müüs isa maha. Mul oli autole isegi piiraja ehitatud, et külapoisid sõites midagi ära ei saaks lõhkuda. Seda juhuks, kui ise sõita ei saa või kui põllule oli vaja kütet tuua. Ei saanud ju ise traktoritööd pooleli jätta, hektarid pidid jooksma

Samas, igasugused tööautod ja sellised asjad näevad ikka kõvat vatti. Mu ema Ziguli 21043le anti töö juurest A-66 bensiini sisse, ema põrutas Võrumaale ja omal jõul see auto koju tagasi ei jõudnud.
Noored sugulased käisid tööl, said puude lõhkumise ja ladumise eest omale mu venna vana Ascona. Kere oli läbi, mootoris üht-teist vaja vahetada. No ja ega see Ascona kaua ei pidanud, mõne päevaga oli mootor koos.
Inimesi, kes tehnikast lugu ei pea, leidub pahatihti rohkem kui neid, kes tehnikat austavad.
Viimati muutis rallitaja, 31 Juul 2007, 14:28, muudetud 1 kord kokku.
treener, see on hõõgsüüde. Kui üle kuumeneb või tahm sees hõõguma jääb, sisi teeb sihukest nalja.
Aga kui ema tankimas käis, öeldi et 95 pole ja anti siis seda nn. solki...
Muide, Ziguli surveaste piisavalt kõrge et alla 91 detoneerima hakata. Seega võis see kasvõi 80 olla. Ette on ta ju 93 jaoks nähtud.
Aga kui ema tankimas käis, öeldi et 95 pole ja anti siis seda nn. solki...
Muide, Ziguli surveaste piisavalt kõrge et alla 91 detoneerima hakata. Seega võis see kasvõi 80 olla. Ette on ta ju 93 jaoks nähtud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.