Õnnetused mootorratastega
Kallid sõbrad,Suzumen kirjutas:Kuidagi tõesti on see kõige kõige sündroom meile külge jäänud. Kogu aeg otsitakse mingit No Kiat. Samas unustatakse ära see kõik, mis meil olemas. Õppige elama ilma orata p..s ja vingus näota.ishijupp kirjutas:See oleks nagu haigus, et Eesti peab (eestlaste silmis) olema kas kõige sitem, kõige innovaatilisem või muidu kõige-kõige-kõige. Aga vot ega ei ole ikka küll! Täiesti tavaline euroopa riik koos oma keskmise arvu idiootide- ja keskmise arvu geeniustega. Elage üle ja elage edasi!
Minu tsiklikogemus piirdub kolme viimase hooajaga, mille kestel ca 25 000km rattal läbit.
Seni pole õnneks midagi tõsisemat juhtunud, ainult oma rumalusest tehtud sõiduapsud, mis kõik õnnelikult päädinud.
Seega ei põhjaks lõpuni meie sõidukultuuri, kus parandamise ruumi mõistagi veel küllaga.
Kontrastina saan tuua kena Kiievi linna, kus sel aastal paar kuud viibinud-
sealses linnaliikluses puuduvad täielikult reeglid.
Enamik kes liikluses osalevad, hoolitsevad vaid enda edasijõudmise pärast, tehes seda kõikvõimalikel ning ka võimatutel viisidel.
Täiesti harilik on eesõitjatest või ummikusse sattudes möödumine vastassuunavööndit kasutades, kuigi sealtki masinatelaviin liginemas, ristmikud sõidetakse alati umbe, kõvimat situatsiooni õnnestus näha peatänava kõnniteel(!), kuhu tekkis viie auto vahel ummikusituatsioon, mida kohalikud "loomingulised" juhid isegi aktiivse signaalitamisega ära ei suutnud lahendada- keegi ei andnud lihtsalt sentimeetritki järele.
Samuti õnnestus näha juhti kes ristmikul oma auto jalakäijate ülekäigurajale parkis ning juhuslikult kohal olnud miilitsa küsivale pilgule väljendiga "Hui snim" vastates minema jalutas.
Maanteel sõidetakse samuti tihti nii kiiresti kui masin võtab, 175-se laiusega kehvade kummidega varustet Daewoo Lanosed (kohalik toodang) lasevad kuni 160km/h, ridade vahel uhkelt laveerides.
trahv kiiruse ületamise eest olevat maksimaalselt 75grv, mis meie rahasse ümber arvutamiseks 2,3 korrutada tuleb.
Sealne nö riik pole trahvitegemise majandusharu ilmselt veel avastanud...
-Suzuki GSF 400 Bandit 1991
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004