Silindri ja ploki vaheline õli leke
-
grahv
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Silindri ja ploki vaheline õli leke
Tutvu oma mootori ehitusega kõigepealt. Piltide järgi paistab, et peasse nukisaaledele viiakse selle mootori puhul _surve_all_õli_ mööda välimisi tikkpoldikanaleid - nende ümber on süvendid, mille sisse käivad tavaliselt rõngastihendid. Uuri manualist kas sul peavad seal rõngastihendid olema ja kui jah, siis tuleb need kindlasti uued panna.project kirjutas:Ise-enesest ei saa ju plahvatuskambrist õli lekkida, seega peab leke tulema kuskilt mööda pragusid sealt keti vahest?
Sellisel juhul on sul 2 erinevat leket korraga - õli ja põlemisgaasid, mis on ka täiesti loogiline kui määrisid pea tihendi vahele pehmet pläga, mis sealt esimese popsuga minema puhutakse.project kirjutas:Ps. naaber veel kuulis mingit imelikku sisinat mootori juurest.
Parim lahendus uue peatihendi saabumiseni, juhul kui vana tihend jäi terveks (niivõrd/kuivõrd onju), on uuesti lahti, silikoonist piinlikult puhtaks, tikkpoltidele uued rõngastihedid kaela ja uuesti kokku. Pingutad õiges järjekorras ja õige momendiga. Õlikanali tihendeid valides pead arvestama, et isegi kokkusurutuna ei tohi nad sulgeda õlikanalit - so ei tohi istuda tihedalt tikkpoldi kaelas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.