Jäigad pidurivoolikud
Tere!
Igalühel siin teemas sönavötnul on oma jutus ivake töetera sees. Ei pretendeeri ka minu oma absoluutsele töele.
Kuna ma juhuslikult töötan ühes taolises hüdraulikafirmas, siis mötlesin, et kirjutan alles siis kui enamus juba öeldud on
.
Enamus juhtudel ei tule odavam neid voolikuid ise "valmistada" kuna tehas teeb valmis komplektid konkreetsele rattale ja teeb neid kümneid ja sadu, meie siis vaid konkreetsele ühele tsiklile. Seega on odavam osta siingi foorumis end reklaaminud isikute käest neid voolikuid.
Mötet on teha neid voolikuid üldjuhul vaid siis kui midagi tsikli juures muutub nii, et ei saa standardlahendusi kasutada: aftermarket körgem-laiem lenks, pikem kiige,jnejne.
Ise "valmistamine" seisneb siis töepoolest kataloogi järgi vajalike sertifitseeritud toodete tellimises ja kokku keeramises (meie kasutame keeratavaid liitmikke). Ainuke toode, millel ei ole töesti sertifikaati, on meil ntx see armeeritud teflonvoolik kuid mille näitajad on täpselt samad kui sertifitseeritud voolikul. Aga kuna seda tavainimesel on raske kontrollida, siis ntx meie tehtud voolikuid sisuliselt ralliautodel kasutada ei tohiks.
Kui kedagi selle vooliku andmed huvitavad, siis:
max töösurve 327bar, purunemissurve 966 bar, kasutustemperatuur -75...+230 C.
Minu "valmistatud" voolikutega söidab ringi u. 7-8 tsiklit, paljudele on läinud üks-kaks voolikut vahetusse. Siiani pole kuulda olnud, et oleks probleeme olnud.
Reklaami siia üles ei pane kus neid teeme, ei viitsi hinna pärast vaielda
See tegevus nagunii leiba lauale ei too.
Lugupidamisega, saarlane
Igalühel siin teemas sönavötnul on oma jutus ivake töetera sees. Ei pretendeeri ka minu oma absoluutsele töele.
Kuna ma juhuslikult töötan ühes taolises hüdraulikafirmas, siis mötlesin, et kirjutan alles siis kui enamus juba öeldud on

Enamus juhtudel ei tule odavam neid voolikuid ise "valmistada" kuna tehas teeb valmis komplektid konkreetsele rattale ja teeb neid kümneid ja sadu, meie siis vaid konkreetsele ühele tsiklile. Seega on odavam osta siingi foorumis end reklaaminud isikute käest neid voolikuid.
Mötet on teha neid voolikuid üldjuhul vaid siis kui midagi tsikli juures muutub nii, et ei saa standardlahendusi kasutada: aftermarket körgem-laiem lenks, pikem kiige,jnejne.
Ise "valmistamine" seisneb siis töepoolest kataloogi järgi vajalike sertifitseeritud toodete tellimises ja kokku keeramises (meie kasutame keeratavaid liitmikke). Ainuke toode, millel ei ole töesti sertifikaati, on meil ntx see armeeritud teflonvoolik kuid mille näitajad on täpselt samad kui sertifitseeritud voolikul. Aga kuna seda tavainimesel on raske kontrollida, siis ntx meie tehtud voolikuid sisuliselt ralliautodel kasutada ei tohiks.
Kui kedagi selle vooliku andmed huvitavad, siis:
max töösurve 327bar, purunemissurve 966 bar, kasutustemperatuur -75...+230 C.
Minu "valmistatud" voolikutega söidab ringi u. 7-8 tsiklit, paljudele on läinud üks-kaks voolikut vahetusse. Siiani pole kuulda olnud, et oleks probleeme olnud.
Reklaami siia üles ei pane kus neid teeme, ei viitsi hinna pärast vaielda

Lugupidamisega, saarlane
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.