oma lollus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Kunagi avastasin, kuidas Moskvitsi välgumihklina kasutada. Graaž. Õhufilter koos kopsikuga maas. Mingi hetkelise mõistusekaotuse tõttu olin küünlajuhtmed vales järjekorras peale pannud. Takkajärgi mõtlen, et kuidas ta üldse ulatas, aga ju siis olid juba enne mind suvalise pikkusega need juhtmed. Käian starterit - no ei lähe. Üks hetk käis hirmkärakas ja voila! - karburaatori peal põleb selline välgumihkli leek. Ronisin autost välja ja puhusin ära.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

Diisel-Golfi mootori kruttimine neljal käel lõppes 100 meetrise sõidu järel:hammasrihma ratta nukkvõlli otsa mutter oli korralikult kinni keeramata ja olidki klapid vastu kolbe... 90 algusaastad

Peeter aka Hondarebel
Think positive

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

mella kirjutas:
piloot kirjutas:
õhupuhastist tuli sellist tossu nagu oleks vanade kalossidega tuli all... :wink:
see kipub küll külajutu moodi olema. Tagurpidi käies minuteada käib ainult vänt tagurpidi. Kütus võetakse samamoodi karpast ja põlemisjäägid jooksevad väljalaskesse.

Mul on korra õnnestunud näha Jawa 350 samamoodi toimimas ainult et ilma tossuta õhupuhastist ;)
Vot siis ära tekita külajutte! Kustkohalt sa selle välja lugesid, et mootor sellel hetkel veel töötas? Ja, kui sa oled näinud tagurpidi täiesti perfektselt töötavat Jawat, mis karpasse tagasi ei tao, siis peab süüde olema selleks "paika sätitud"... Et siis, üritasid isa n....ma õpetada...??? :twisted: :lol:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

grahv kirjutas:
... väidad, et sumpa karpana tööle...
piloot kirjutas:
õhupuhastist tuli sellist tossu nagu oleks vanade kalossidega tuli all... :wink:

...ja muidugi grahvi kujutlusvõime ka... :mrgreen: :wack:
ei väida.... :lol: loe uuesti minu post läbi :wink: , ma ei väida isegi seda, et mootor peale antud situatsiooni tekkimist käima jäi...
Aga diislite kohalt siis, väga edukalt lähevad tagurpidi käima ja sisselase töötab väga edukalt väljalaskena... :wink: Vene T25-d, T-40-d, mis olid reversiga õnnestub nii käima tõmmata, muidu vaevalt, tagurpidi käiguga naljalt diislit üle ei tõmba...
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

piloot kirjutas:
Ja, kui sa oled näinud tagurpidi täiesti perfektselt töötavat Jawat, mis karpasse tagasi ei tao, siis peab süüde olema selleks "paika sätitud"... Et siis, üritasid isa n....ma õpetada...??? :twisted: :lol:
Olen mõnele lapsele isa, n...da oskan ja olen näinud (õigemini küll seljas istunud) Jawat, mis tühikäigul töötas tagurpidi sedavõrd laitmatult, et ei saanud arugi, et midagi valesti on. Kohalt päästes oli väge piisavalt, et napilt oleks mu hargivahe oluliselt avaramaks teinud. Vot nii!! :twisted:

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

ishijupp kirjutas:
Olen mõnele lapsele isa, n...da oskan ja olen näinud (õigemini küll seljas istunud) Jawat, mis tühikäigul töötas tagurpidi sedavõrd laitmatult, et ei saanud arugi, et midagi valesti on. Kohalt päästes oli väge piisavalt, et napilt oleks mu hargivahe oluliselt avaramaks teinud. Vot nii!! :twisted:
Sel juhul oletan, et antud rattal pidi süüde parasjagu paigast ära olema, kui koha peal töötavast mootorist aru ei saa, kas käib õieti või mitte... Enda oma sai korra isegi lükatud teistpidi käima, ei sealt õiget häält küll tulnud...
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ma olen ka näinud vaid selliseid mis töötasid korralikult. Üks IZ vist oli selline, et enne ei saanud arugi, kui sõiduks läks.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

piloot kirjutas:
ishijupp kirjutas:
Olen mõnele lapsele isa, n...da oskan ja olen näinud (õigemini küll seljas istunud) Jawat, mis tühikäigul töötas tagurpidi sedavõrd laitmatult, et ei saanud arugi, et midagi valesti on. Kohalt päästes oli väge piisavalt, et napilt oleks mu hargivahe oluliselt avaramaks teinud. Vot nii!! :twisted:
Sel juhul oletan, et antud rattal pidi süüde parasjagu paigast ära olema, kui koha peal töötavast mootorist aru ei saa, kas käib õieti või mitte... Enda oma sai korra isegi lükatud teistpidi käima, ei sealt õiget häält küll tulnud...
Mootori vändast tagurpidi käimasaamise eelduseks ongi räigelt varajane süüde. Kerge kõps varbaga vänta nii, et jõudu ei jätkuks ÜSS ületada ja tagurpidi ta töötab. Muidugi on tagurpidi töötava mootori jaoks süüde väga hiline - säde ju peale ÜSS- aga nii ühepütased kui kahepütased on väga mõnusasti selle juures tuksunud

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

ishijupp kirjutas:
piloot kirjutas:
ishijupp kirjutas:
Olen mõnele lapsele isa, n...da oskan ja olen näinud (õigemini küll seljas istunud) Jawat, mis tühikäigul töötas tagurpidi sedavõrd laitmatult, et ei saanud arugi, et midagi valesti on. Kohalt päästes oli väge piisavalt, et napilt oleks mu hargivahe oluliselt avaramaks teinud. Vot nii!! :twisted:
Sel juhul oletan, et antud rattal pidi süüde parasjagu paigast ära olema, kui koha peal töötavast mootorist aru ei saa, kas käib õieti või mitte... Enda oma sai korra isegi lükatud teistpidi käima, ei sealt õiget häält küll tulnud...
Mootori vändast tagurpidi käimasaamise eelduseks ongi räigelt varajane süüde. Kerge kõps varbaga vänta nii, et jõudu ei jätkuks ÜSS ületada ja tagurpidi ta töötab. Muidugi on tagurpidi töötava mootori jaoks süüde väga hiline - säde ju peale ÜSS- aga nii ühepütased kui kahepütased on väga mõnusasti selle juures tuksunud

Mis te vaidlete siin. Nõuka ratastel on ju kontaktidega süüde, kui kontaktide nukk õieti ära töödelda, on süüde mõlemas pöörlemissuunas õige.
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Mehed mehed mis te vaidlete. Pea-aegu iga jawa saab tagurpidi käima, kui osata. Tehakse seda nii, et tühikäigul keeratakse süüde välja, süttib aku/gene tuli ja vahetult enne täielikku seiskumist kustub see tuli ära. Vot sellel kustumise hetkel tuleb süüde uuesti sisse keerata ja voila, hakkabki pahupidi käima. Olen seda kunagi proovinud sõbra ja oma rattaga ja asi "toimis" :wink:. Muide süüted olid mõlemal rattal ideaalselt paigas, ehk 2,7mm enne ÜSS.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

süüteluku juhtmeid sättides on planeta ise käima läinud. ju siis oli kolb ja kontaktid soodsas asendis ja juhtmete liigutamisel ning mingi ühenduse tekkimisel suutis süütepool õigesse kohta sädeme anda.
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

Sõber tõi saksast pee-emm-vee matkaratta. Ajasime teise auto pealt maha, sai transpordiks eemaldatud staff uuesti külge kruvitud ning proovida kävitamist. Ei midagi. Isegi ei lubanud. Käiasime veel ja veel ja veel, aga ikka ei midagi.
Egas migagi, bentsu voolik lahti ja vaadata, kas pump ikka lööb. Ei löönud. Edasi paagi kallale - paak maha, et saaks pumbale ligi, panime eraldi toite peale, pump töötas.
Sai siis ratas jala pealt harigile löödud ja asi oligi OK.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Peale klappide reguleerimist lappasin masina kokku ja läksin sõitu. No ja mingi 50 km pärast kustusid keskmised silindrid ära. Loomulikult plagises ja krogises käima jäänud pool mootorit ka kenasti. Kusjuures mul käis mõte läbi, et äkki süütepool, aga teadmata põhjusel otsustasin, et üks pool toidab silindreid 1 ja 3, teine 2 ja 4. Seega kaks pooli korraga läbi ei lähe ja on midagi muud. Pelgasin plagina peale koledalt, et ketipinguti läks ja nüüd kolvid klappides (just kokkulapatud masin, tont teab, mida valesti tegin). Sealjuures murdsin pead, mis moodi saab sealjuures pool mootorit korralikult käia.
Käekõrval lükkasin siis masina 4 km koju (üle Tartu Ringtee viadukti, keel ripakil) ja põdesin mitu päeva enne, kui lammutama läksin. No ja mis te arvate: loomulikult toidab üks pool silindreid 2 ja 3 ning süüdi oli ära väsinud süütepooli + juhtme klemm. See oli küll küljes, aga kui pooli nägin, juba siis hakkas koitma, kuivõrd pool mootorit ju toimis.
Ehk siis, loll mis loll, häbi kohe. A vahest nüüd jääb meelde ja pole ka ise enam liigselt enesekindel.
Rezümee: mõelge. Pea on selleks otsa pandud. Kõigel, mis juhtub, on põhjus ja müstika eksisteerib vaid seni, kuni see tavapärane 95% riketest põhjustav ülilihtne viga avastatud saab. Püüan ka ise meeles pidada.

Huvitav tähelepanek: kui ratast lükkasin, mitte ükski tsiklist enam ei viibanud. Tuju niigi paha, aga teate kui hale endast hakkas.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

petz61 kirjutas:
süüteluku juhtmeid sättides on planeta ise käima läinud. ju siis oli kolb ja kontaktid soodsas asendis ja juhtmete liigutamisel ning mingi ühenduse tekkimisel suutis süütepool õigesse kohta sädeme anda.
Kuna enamus elektrimootoreid on põhimõtteliselt pööratavad generaatoriks ja vastupidi, siis tõenäoliselt nii juhtus. Gene oli korraks mootor ja tegi piisava nõksu, et mootor käivituks.

koma

Lugemata postitus Postitas koma »

IZ P4, vahetasin kolvi ja rõngad. Käima läks ilusti, peale mõneminutilist käimist kostis mootorist kummaline heli ja mõne hetke pärast mootor kustus, kompressiooni polnud. Lahtivõtmisel selgus, et kolb oli tagurpidi.
Teine kord: väntvõlli laagrid vahetatud ja mootor ilusti kokku pandud. Tiksus ilusti. Käiku sisse lülitades kostsis käigukastis kole ragin. Sidurilahutamis võll oli valesti. Õnneks selle parandamiseks ei pidanud karterit uuesti poolitama.
Aju on mõtlemiseks!

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

:D
Viimati muutis petz, 24 Aug 2007, 16:29, muudetud 1 kord kokku.

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Kolbi ei ole võimalik tagurpidi kepsu otsa panna :lol:
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

koma kirjutas:
IZ P4, vahetasin kolvi ja rõngad. Käima läks ilusti, peale mõneminutilist käimist kostis mootorist kummaline heli ja mõne hetke pärast mootor kustus, kompressiooni polnud. Lahtivõtmisel selgus, et kolb oli tagurpidi.
Teine kord: väntvõlli laagrid vahetatud ja mootor ilusti kokku pandud. Tiksus ilusti. Käiku sisse lülitades kostsis käigukastis kole ragin. Sidurilahutamis võll oli valesti. Õnneks selle parandamiseks ei pidanud karterit uuesti poolitama.
Aju on mõtlemiseks!
Dlja ossobenno dupõhh perevod: kolb paigaldati 180 kraadise pöördnihkega ümber kolvi vertikaaltelje. Kas ikka on mõtet iga keelelise komistamise pärast uut postitust tekitada, seda enam, et lause mõte oli selge ja tegemist polnud sihiliku keeleläbuga (rate'i keel, tursap*rse keel vms)?
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

ishijupp kirjutas:
Dlja ossobenno dupõhh perevod: kolb paigaldati 180 kraadise pöördnihkega ümber kolvi vertikaaltelje.
Hmm, kas sellel mootoril on kolb kuidagi asümmeetriline telje suhtes, et teistpidi panemine probleeme tekitab?
Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

Kui ei pane kolvi peal olevat noolt väljalaske poole vaid sisselaske poole,siis jäävad rõngad väljalaske avasse kinni ja purunevad(on vist nii) :oops:

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

kolvirõnga ots jookseb aknasse ja nii lähebki rõngas katki ja lõhub ka kolvi ja rikub hülsi. selleks see nool kolvil ongi.üldjuhul peab nool olema sõidusuunas.
Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

petz61 kirjutas:
kolvirõnga ots jookseb aknasse ja nii lähebki rõngas katki ja lõhub ka kolvi ja rikub hülsi. selleks see nool kolvil ongi.üldjuhul peab nool olema sõidusuunas.
Nool on väljalaskesse...
Horisontaalsetel mootoritel peaks muidu kolvi vertikaalselt sisse panema

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

väljalase ongi üldjuhul mootoril sõidusuunas. loe a.palu motopiiblit ja saad ka teada, kuidas asjad tegelikult käivad. antud tagurpidi kolvi teemas on ikkagi tegemist iz planetaga.
Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1515
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

Lugu siis sellest, kui masin oli alles 2. päeva käes.EKs uus ja harjumatu.Pumpasin starterit kuni aku sai tyhjaks, tee mis tahad k2ima ei l2he. Lõpuks vaatasin, et 2kksuretuse nupp on peal :wack: .
Samal päeval oli kohe eputada vaja. Raudtee ülesõidu kohal l2ks t6kkepuu kinni ja kimasin k6igist ette ootama.Peale pikka ootamist tõkkepuu avanes ja vaata imet, ei l2he tööle.Jubedalt mark oli, lükkasin masina tee äärde ja m6tlesin et mis jama on...vaatasn 2kksuretuse nuppu :) nii tore nii tore nii tore. Järgmisel päeval ma juba kartsin seda ülesõitu.Aga ikka loll nagu ma olen, s6itsin k6igist j2lle ette. Tõkkepuu avanedes ei käivitunud j2lle. Teeäärde ja m6tlesin, et mis jama on.Peale pikemat uurimist avastasin, et paak on tyhi (n2idikut pole). :)
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Suurim ehituslik fopaa oli see, kui otsustasin oma pikalt ja hoolikalt remonditud (kõik lääne laagrid, uued saaled-kepsud, tasakaalustatud jnejne) dnepri mootoris kasutada tundmatu päritolu splinte kepsu mutrite fikseerimiseks. Loomulikult ei kasutanud ka keermeliimi. Mõnisada km sõitu, metalliveski ja prääks. Splindid kadunud, keps mootoris möllamas- rikutud väntvõll, kolb, silinder, õlipump ribadeks jne jne. Hoole ja armastusega tegin mootori kapremonti mitu nädalat, suure vihaga sain remondi tehtud loetud tundidega. Neid imeilusaid sõnu, millega ennast kostitasin, no neid ei saa siinkohal kirja panna...

Niisama piinlik ja jabur lugu: Pärnu mnt veeres hääletasid kaks tibi. Osutan kiivrile näitamaks, et mul pole kaassõitja kiivrit kaasas. Seepeale üks tibidest viskas oma särgi üle pea ja osutas oma auhindu väärt rindadele (mida ta küll sellega öelda tahtis ;) ). No mina viskasin kaks kätt taeva poole (oo taevas tule appi!) , samal hetkel kukkus esiratas rumbat tantsima ja no sent jäi puudu külje maha panemisest. Tasakaal käes viskasin kiire pilgu peeglisse- need kaks põrgulist irvasid kõhud kõveras tee ääres mulle järele... oh pts kui piinlik :shock:

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

kahepoolesel cz mootoril sai hülss üle puuritud, uus serpuhhovi tehase rinka kolb sisse pandud, uued rõngad ja loomulikult ka uued originaal sõrme stopperid . niiöelda igaks juhuks, sest mine neid vanu stopperrõngaid tea.tegelikult lõppes asi sellega, et see uus stopperrõngas kaotas oma elastsuse ja otsustas üsnagi kiiresti oma soonest välja tulla. kolb ja rõngad katki, hülss rikutud . kas oma lollus või ebaõnn. sealtmaalt olen mootorit tehes vanad stopperid tagasi pannud. ikkagi kontrollitud värk.

asixmer
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Juul 2005, 21:52
Asukoht: Jogeva

Lugemata postitus Postitas asixmer »

panin isegi sõbra jawa peale 634 siis et tahtis sõita.
lõin talle tsikli käima, istus peale aga tühikäik ei olnud päris hästi välja reguleeritud seega tuurid läksid maru madalaks näitasin et pane gaasi, vajutas hakkas kohalt hea minekuga ära minema nii ta seal lenku otsas oligi :P
mootor käis tagurpidi ideaallt ei saanud arugi et mingit vahet oleks, aga kui mootor tagurpidi käib siis ei tööta tahhokas.

ja ural 650 on ka läinud võtmest käima (ps starterit siis ei olnud eks :D)

Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i

kr0om
Postitusi: 205
Liitunud: 24 Apr 2006, 16:58

Lugemata postitus Postitas kr0om »

Täna tegin siis ühe lolli viguri. Omaarust sättisin pilli talvekorterisse ja puhastasin teise ära ja vahetasin õli ja kirsiks tordile mõtlesin et lasen törtsu õli silindrisse. Mõeldud tehtud, 20 ml õli küünlaaugust sisse, kuid mõtlematult kruvisin küünlad auku tagasi, piibud maha ja lasin starterit. Käis korralik lörtsatus justkui tahtnuks käima minna ja tagant pahvakas suitsu välja :? Loodan et midagi ära ei lõhkunud ? Kevadel saan teada ! Seoses sellega kas keegi teab kui suur võiks olla põlemiskambri maht potil mille diameeter on 102mm. ca 750 cc

Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 190
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Jaffimees »

http://www.youtube.com/watch?v=p33ud5oJlbc
Vana Jaffi mootor käib tagurpidi.

Jarko
Jawa 350

olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas olli »

kr0om kirjutas:

Seoses sellega kas keegi teab kui suur võiks olla põlemiskambri maht potil mille diameeter on 102mm. ca 750 cc

Kui surveastmeks 1/10 võtta ja tegu on ühepütasega, võiks vaba ruumala kolvi ülemises surnud seisus olla 83 ccm.

x/(750+x) = 1/10

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”