oma lollus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Vot siis ära tekita külajutte! Kustkohalt sa selle välja lugesid, et mootor sellel hetkel veel töötas? Ja, kui sa oled näinud tagurpidi täiesti perfektselt töötavat Jawat, mis karpasse tagasi ei tao, siis peab süüde olema selleks "paika sätitud"... Et siis, üritasid isa n....ma õpetada...???mella kirjutas:see kipub küll külajutu moodi olema. Tagurpidi käies minuteada käib ainult vänt tagurpidi. Kütus võetakse samamoodi karpast ja põlemisjäägid jooksevad väljalaskesse.piloot kirjutas:õhupuhastist tuli sellist tossu nagu oleks vanade kalossidega tuli all...
Mul on korra õnnestunud näha Jawa 350 samamoodi toimimas ainult et ilma tossuta õhupuhastist


-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
grahv kirjutas:... väidad, et sumpa karpana tööle...piloot kirjutas:õhupuhastist tuli sellist tossu nagu oleks vanade kalossidega tuli all...
...ja muidugi grahvi kujutlusvõime ka...


ei väida....


Aga diislite kohalt siis, väga edukalt lähevad tagurpidi käima ja sisselase töötab väga edukalt väljalaskena...

-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Olen mõnele lapsele isa, n...da oskan ja olen näinud (õigemini küll seljas istunud) Jawat, mis tühikäigul töötas tagurpidi sedavõrd laitmatult, et ei saanud arugi, et midagi valesti on. Kohalt päästes oli väge piisavalt, et napilt oleks mu hargivahe oluliselt avaramaks teinud. Vot nii!!piloot kirjutas:Ja, kui sa oled näinud tagurpidi täiesti perfektselt töötavat Jawat, mis karpasse tagasi ei tao, siis peab süüde olema selleks "paika sätitud"... Et siis, üritasid isa n....ma õpetada...???![]()

-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Sel juhul oletan, et antud rattal pidi süüde parasjagu paigast ära olema, kui koha peal töötavast mootorist aru ei saa, kas käib õieti või mitte... Enda oma sai korra isegi lükatud teistpidi käima, ei sealt õiget häält küll tulnud...ishijupp kirjutas:Olen mõnele lapsele isa, n...da oskan ja olen näinud (õigemini küll seljas istunud) Jawat, mis tühikäigul töötas tagurpidi sedavõrd laitmatult, et ei saanud arugi, et midagi valesti on. Kohalt päästes oli väge piisavalt, et napilt oleks mu hargivahe oluliselt avaramaks teinud. Vot nii!!
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Mootori vändast tagurpidi käimasaamise eelduseks ongi räigelt varajane süüde. Kerge kõps varbaga vänta nii, et jõudu ei jätkuks ÜSS ületada ja tagurpidi ta töötab. Muidugi on tagurpidi töötava mootori jaoks süüde väga hiline - säde ju peale ÜSS- aga nii ühepütased kui kahepütased on väga mõnusasti selle juures tuksunudpiloot kirjutas:Sel juhul oletan, et antud rattal pidi süüde parasjagu paigast ära olema, kui koha peal töötavast mootorist aru ei saa, kas käib õieti või mitte... Enda oma sai korra isegi lükatud teistpidi käima, ei sealt õiget häält küll tulnud...ishijupp kirjutas:Olen mõnele lapsele isa, n...da oskan ja olen näinud (õigemini küll seljas istunud) Jawat, mis tühikäigul töötas tagurpidi sedavõrd laitmatult, et ei saanud arugi, et midagi valesti on. Kohalt päästes oli väge piisavalt, et napilt oleks mu hargivahe oluliselt avaramaks teinud. Vot nii!!
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
ishijupp kirjutas:Mootori vändast tagurpidi käimasaamise eelduseks ongi räigelt varajane süüde. Kerge kõps varbaga vänta nii, et jõudu ei jätkuks ÜSS ületada ja tagurpidi ta töötab. Muidugi on tagurpidi töötava mootori jaoks süüde väga hiline - säde ju peale ÜSS- aga nii ühepütased kui kahepütased on väga mõnusasti selle juures tuksunudpiloot kirjutas:Sel juhul oletan, et antud rattal pidi süüde parasjagu paigast ära olema, kui koha peal töötavast mootorist aru ei saa, kas käib õieti või mitte... Enda oma sai korra isegi lükatud teistpidi käima, ei sealt õiget häält küll tulnud...ishijupp kirjutas:Olen mõnele lapsele isa, n...da oskan ja olen näinud (õigemini küll seljas istunud) Jawat, mis tühikäigul töötas tagurpidi sedavõrd laitmatult, et ei saanud arugi, et midagi valesti on. Kohalt päästes oli väge piisavalt, et napilt oleks mu hargivahe oluliselt avaramaks teinud. Vot nii!!
Mis te vaidlete siin. Nõuka ratastel on ju kontaktidega süüde, kui kontaktide nukk õieti ära töödelda, on süüde mõlemas pöörlemissuunas õige.

-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Egas migagi, bentsu voolik lahti ja vaadata, kas pump ikka lööb. Ei löönud. Edasi paagi kallale - paak maha, et saaks pumbale ligi, panime eraldi toite peale, pump töötas.
Sai siis ratas jala pealt harigile löödud ja asi oligi OK.
1: Never tell them everything you know.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Käekõrval lükkasin siis masina 4 km koju (üle Tartu Ringtee viadukti, keel ripakil) ja põdesin mitu päeva enne, kui lammutama läksin. No ja mis te arvate: loomulikult toidab üks pool silindreid 2 ja 3 ning süüdi oli ära väsinud süütepooli + juhtme klemm. See oli küll küljes, aga kui pooli nägin, juba siis hakkas koitma, kuivõrd pool mootorit ju toimis.
Ehk siis, loll mis loll, häbi kohe. A vahest nüüd jääb meelde ja pole ka ise enam liigselt enesekindel.
Rezümee: mõelge. Pea on selleks otsa pandud. Kõigel, mis juhtub, on põhjus ja müstika eksisteerib vaid seni, kuni see tavapärane 95% riketest põhjustav ülilihtne viga avastatud saab. Püüan ka ise meeles pidada.
Huvitav tähelepanek: kui ratast lükkasin, mitte ükski tsiklist enam ei viibanud. Tuju niigi paha, aga teate kui hale endast hakkas.
Kuna enamus elektrimootoreid on põhimõtteliselt pööratavad generaatoriks ja vastupidi, siis tõenäoliselt nii juhtus. Gene oli korraks mootor ja tegi piisava nõksu, et mootor käivituks.petz61 kirjutas:süüteluku juhtmeid sättides on planeta ise käima läinud. ju siis oli kolb ja kontaktid soodsas asendis ja juhtmete liigutamisel ning mingi ühenduse tekkimisel suutis süütepool õigesse kohta sädeme anda.
Teine kord: väntvõlli laagrid vahetatud ja mootor ilusti kokku pandud. Tiksus ilusti. Käiku sisse lülitades kostsis käigukastis kole ragin. Sidurilahutamis võll oli valesti. Õnneks selle parandamiseks ei pidanud karterit uuesti poolitama.
Aju on mõtlemiseks!
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Dlja ossobenno dupõhh perevod: kolb paigaldati 180 kraadise pöördnihkega ümber kolvi vertikaaltelje. Kas ikka on mõtet iga keelelise komistamise pärast uut postitust tekitada, seda enam, et lause mõte oli selge ja tegemist polnud sihiliku keeleläbuga (rate'i keel, tursap*rse keel vms)?koma kirjutas:IZ P4, vahetasin kolvi ja rõngad. Käima läks ilusti, peale mõneminutilist käimist kostis mootorist kummaline heli ja mõne hetke pärast mootor kustus, kompressiooni polnud. Lahtivõtmisel selgus, et kolb oli tagurpidi.
Teine kord: väntvõlli laagrid vahetatud ja mootor ilusti kokku pandud. Tiksus ilusti. Käiku sisse lülitades kostsis käigukastis kole ragin. Sidurilahutamis võll oli valesti. Õnneks selle parandamiseks ei pidanud karterit uuesti poolitama.
Aju on mõtlemiseks!
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:

Samal päeval oli kohe eputada vaja. Raudtee ülesõidu kohal l2ks t6kkepuu kinni ja kimasin k6igist ette ootama.Peale pikka ootamist tõkkepuu avanes ja vaata imet, ei l2he tööle.Jubedalt mark oli, lükkasin masina tee äärde ja m6tlesin et mis jama on...vaatasn 2kksuretuse nuppu


-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Niisama piinlik ja jabur lugu: Pärnu mnt veeres hääletasid kaks tibi. Osutan kiivrile näitamaks, et mul pole kaassõitja kiivrit kaasas. Seepeale üks tibidest viskas oma särgi üle pea ja osutas oma auhindu väärt rindadele (mida ta küll sellega öelda tahtis


-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
panin isegi sõbra jawa peale 634 siis et tahtis sõita.
lõin talle tsikli käima, istus peale aga tühikäik ei olnud päris hästi välja reguleeritud seega tuurid läksid maru madalaks näitasin et pane gaasi, vajutas hakkas kohalt hea minekuga ära minema nii ta seal lenku otsas oligi
mootor käis tagurpidi ideaallt ei saanud arugi et mingit vahet oleks, aga kui mootor tagurpidi käib siis ei tööta tahhokas.
ja ural 650 on ka läinud võtmest käima (ps starterit siis ei olnud eks )
Täna tegin siis ühe lolli viguri. Omaarust sättisin pilli talvekorterisse ja puhastasin teise ära ja vahetasin õli ja kirsiks tordile mõtlesin et lasen törtsu õli silindrisse. Mõeldud tehtud, 20 ml õli küünlaaugust sisse, kuid mõtlematult kruvisin küünlad auku tagasi, piibud maha ja lasin starterit. Käis korralik lörtsatus justkui tahtnuks käima minna ja tagant pahvakas suitsu välja Loodan et midagi ära ei lõhkunud ? Kevadel saan teada ! Seoses sellega kas keegi teab kui suur võiks olla põlemiskambri maht potil mille diameeter on 102mm. ca 750 cc
kr0om kirjutas:Seoses sellega kas keegi teab kui suur võiks olla põlemiskambri maht potil mille diameeter on 102mm. ca 750 cc
Kui surveastmeks 1/10 võtta ja tegu on ühepütasega, võiks vaba ruumala kolvi ülemises surnud seisus olla 83 ccm.
x/(750+x) = 1/10
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.