korea tsikkel
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nagu tänapäeva autode puhul, nii ka tsiklitel kasutatakse üha rohkem ja rohkem plastikut.
Ja ega see pole sugugi paha. Plastiku kasutamisega hoiavad tsiklivalmistajad kõvasti kokku sõiduriista kaalus, mis omakorda tähendab, et mootorist väljaimetavad kilovatid teevad rohkem kasulikku tööd (näiteks kiirendavad tsiklit paremini), mitte ei kuluta ennast liigsete kilode liigutamiseks.
Hyosung GV650 Aquila mootori 52kW/72hj liigutavad 218kg tühimassiga tsiklit vägagi erksalt edasi
Samuti on kerge tsikkel paremini/kiiremini juhitav - näeme vähem vaeva inertsjõudude ületamisega nii kiirendamisel, pidurdamisel kui manööverdamisel.
Tõsi on, et plastik puruneb kergemini (jätame kõrvale krossikatel kasutatava plasti) kui metall. Üldjuhul muidugi pole tänavatsiklid konstrueeritud pidevateks kukkumisteks, kuid eks meil tuleb paratamatult ka kukkumisi ette... Samas plastikust osad on odavamad kui kroomitud metall.
Välimusest. Visuaalselt ei suuda silmaga eristada, kas tsiklil keredetailid on kroomitud metallist või plastikust.
Muuseas, siin foorumis mainitud Suzuki Intruder M1800 sisaldab praktiliselt sama palju plastikust keredetaile kui Hyosung GV650 Aquila
Anti
..............