korea tsikkel
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
To: Virago535
GV650 redline on 10 500 pöördel.
Aquilat kutsutakse sport-kruiseriks just oma kerge, kiire, pöördeid armastava mootori ja suure lõppkiiruse pärast.
Samas liigub/kiirendab see mootor ilusti ka n.ö normaalsetel pööretel.
On ju tegemist ikka V2, mitte ridamootoriga
Anti
..............
Ei saa aru, kas tõesti muudmoodi endale kliente ei saada kui peab teisi maha tegema?
Seitse põhjust, miks valida Hyosung:
2 Sulle meeldib V-2 mootori mõnus jäme ja mehine lörin, mitte aga
reasneljase õmblusmasinahääl.
3 Sa ootad tsiklilt head tõmmet juba madalatel pööretel, sest ei viitsi
linnaliikluses pidevalt gaasirannet väänata ja käike üles-alla lapata.
6 Sul puuduvad eelarvamused Lõuna-Korea toodangu suhtes, sest tead, et Korea pole Hiina.
XS400 kirjutas:
![]()
![]()
see ilmselt otsetõlge koreakate lehelt. vaevalt siin mõni diiler hakkab kedagi avalikult maha tegema, sedasi võib ju kogu klientuuri ära kaotada
Nii just see Eesti diiler teebki... http://www.hyosung.ee/indexsub.php?file=hyosung
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
To: Sebastian
Ot-ot, nüüd jääb mul küll mõistmatuks mida või keda on selle 7 lausega maha tehtud?!
Aga muidugi saab igaüks tekstist välja lugeda täpselt seda, mida ta parajasti tahab või milline on tema intelligentsuse tase.
Näiteks positiivse mõttelaadiga lugeja võib näha nendes lausetes kiitust ÜLEÜLDSE KÕIKIDELE V-2 MOOTORIGA tsiklimarkidele, on siis tegemist Suzuki, HD, Ducati, Hyosungi või millegi muuga
Anti
..............
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
AndrusB kirjutas:euroopas toodetud
sõidukite osad on valmistatud korea tööpinkidega
see on faktmis te sellest arvate?
Lugupidamisega
Andrus
Aitab kll nendest juttudest, et kogu varuosa ja varustusekrempel on enamusele tehnikakoostajatele seal pilusilmade mandritel toodetud. Sama detaili saab toota kll kasvõi ühel ja samal tööpingil - aga erinevast materjalist ja samuti saab kasutada erinevat tööpingioperaatorit, samuti saab ära kaotada igasuguse kvaliteedikontrolli - lõpptulemusena iga asja pealt kokku hoides tekibki odav produkt. Produkt, mis on juba enne paberile jooniste tegemist selgelt ja puhtalt ainult ja ainult kasusaamiseks toodetakse jne.
Millegipärast on teatud tehnika selga istudes tekkinud teatud aupaklikuse tunne, nagu mingi armastus esimesest silmapilgust, mingi eriline tunne, nagu oleks ajal hing või krt teab mis. Teatud produktide juures ei tunne seda kunagi, pigem kisub seda niisama lõhkuma-lammutama või vasta seina laskma. Ei oska väita seda konkreetse produkti kohta.
Seda peakski minema ikka proovima ja istruma ja tunnetama ja hea kui oleks ka teisi sõiduvahendeid vahetus läheduses, millega asja võrrelda.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
ar kirjutas:Hyosung GV650 Aquila mootori 52kW/72hj liigutavad 218kg tühimassiga tsiklit vägagi erksalt edasi
ar kirjutas:GV650 redline on 10 500 pöördel.
Aquilat kutsutakse sport-kruiseriks just oma kerge, kiire, pöördeid armastava mootori ja suure lõppkiiruse pärast.
Samas liigub/kiirendab see mootor ilusti ka n.ö normaalsetel pööretel.
On ju tegemist ikka V2, mitte ridamootoriga
On ju jubehea appelleerida paberil sellele, et näe, see ratas on tunduvalt võimsam, samas vaadates "konkurentide" näitajaid, siis saavutatakse neil see (kuigi natukene väiksem võimsus) tunduvalt madalamtel pööretel.
Miks peaks keegi tahtma sõita cruiseriga, mis näeb välja nagu lapsena kaua haige olnud HD ja samas karjub nagu superbike. See, et ka "normaalsetel pööretel" normaalselt veab saaks ikkagi tulla vaid väändega madalas osas, mida aga selle mootori tehnilistes näitajatse küll ei kajastu, olenemata sellest, kuidas need silindrid paigutatud on. Ja selletõttu on sellise rattatüübi jaoks valge inimese puhul tavaliselt kasutavas pöörete vahemiskus see võimsus ikkagi reaalselt healjuhul 50% väidetavast. Tõenäoliselt on võimalik ka v-star, hd ja shadow mootorid ajada käima 10k rpm ja saada kah pakasuhaks SUUREMAD NUMBRID tehnilistesse andmetesse.
Igasuguste erinevate "kollaste" ratastega kokkupuutekogemused on mul olnud sellised, et eemalt vaadates näeb välja täpselt nagu päris mootorratas. Kui lähemale lähed ja täpsemalt uurima ning katsuma hakkad, siis saad aru, et ette on võetud mõne tuntud ratta pilt ja masin selle järgi vamis joonistatud ilma asjasse täpselt süvenemata. Tihti on osad detailid masinal lihtsalt "mulaazid" - igasugused võred, kanalid ja muhukesed, mis eeskujul on olnud funktsionaalsed on kollasel sugulasel vaid välimuse päras, et näeks eemalt parem välja. Sama on kahjuks ka valmistamiseks kasutatud materjalidega.
Korea autod on sellest 10aastaga suutnud üle saada. Hiina motorollerid hakkavad kah lähiajal juba vähemalt keskklassi staatusesse tõusma, kui vaid enamus maaletoojaid suudaks natukene kriitilisemad olla ja mitte seda kõige odavamt turult leitavat pas** siia vedada.
Küll jõuavad ka korea ja taiwani mootorrattad kah oma arenguga mõne aastaga "eemalt vaadates täpselt nagu päris" staatusest välja.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
ei tea, seda hyosungi baiki (mitte kruiserit) vaatasin küll igast nurgast ja vahva pill tundus. ka väga lähedalt vaadates ja peal istudes ei kadunud tunne ära..
ei tahaks ka tehniliste näitajate üle viriseda, ma usun, et kõige parem on ikkagi rattale peale istuda ning gaasi keerata. ning muideks, mis ilus ratas see hd ka on? ilu on vaataja silmades, mulle näiteks kogu hd mudeliringist võibolla ainult üks või kaks ratast meeldib, ülejäänud on täiega paadid kõik. seega kui endale ei taha, ei pea teistel tuju ära ajama.
-
Teema algataja - Postitusi: 448
- Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
- Tsikkel: Suzuki 650
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ma pole öelnudki, et ta mulle nüüd nii raskelt kohe meeldib et ...
väitsin ainult, et on kerge huvi asja vastu, mis ta endast kujutab seega vuta-vuta vaatama ja gaasi keerama, loomulikult ka kriitiline silmaring ümber "produkti". küll siis asjast ka aimu saab.
enne kui pole käinud vaatamas-proovimas ei hakka siin ka pikemalt sõna võtma ja teiste markidega võrdlema
scryth kirjutas:Gre kirjutas:Kui HD-l on V-rod, siis selle nimeks võiks olla U-rod
Kas U-rod pole mitte V-rod'i hüüdnimi idarahva vanade Harley-fännide seas? Naised justkui saunas rääkisid...
Kas on õige võtta üle kombeid ja nimesid mis ei sobi meie kultuuri ? Ei ole kuulnud et eestlane ütleks teise kohta urood. Ikka, lihtsalt värdjas.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda