Disainikonkurss: "Biker'i II logo" - esitatud tööd
wckd kirjutas:scryth kirjutas:Ma ei tea, kui sobilik mul, kui ühel osalejal, siin piiksuda on, aga enamasti otsustab logokonkurssidel võidutöö ikkagi zhürii.
Usun, et herr Motopaks leiab oma tutvusringkonnast piisavalt auväärseid inimesi, kes teda selle juures aidata võiksid. IMHO peaks selles zhüriis olema kindlasti ka mõni graafiline disainer...Good point, kuigi mul kahtlane tunne et suurem osa graafilisi disainereid, kes sellest logootsingust siin teadlikud on ning kellele tulemus korda läheb, on ka siia oma loomevilja juba istutanud.. üks vähemalt..
Aga milleks talle peaks see üldse korda minema?
Kui ma nimetasin graafilist disainerit, pidasin silmas inimest, kelle TÖÖKS on sedasorti ülesannete lahendamine. Väga hea, kui pole foorumlane ega motomees.
SEEGA... piiksun siin veel korra! (Nüüd tuleb pikem jutt)
Eestis on olemas EKA (kunstiakadeemia), kõrgemad kunstikoolid, reklaamiagentuurid, disainibürood, fotograafid, vabakutselised disainerid jne, jne, jne...
Neis on hulgim inimesi, kelle jaoks võiks olla tore vaheldus osaleda ühe motofoorumi logokonkursi žüriis.
Paraku ei taha ma kedagi soovitada, kuna olen ise konkursil osaleja. Ometigi soovitan tungivalt lahendada biker.ee logokonkurss otsuse, mitte avaliku arvamuse käe läbi.
Selgitus
Olen näinud olukordi, kus mingi disaini/loovlahenduse valik on pandud organisatsiooni liikmete konsensuslikele õlule. Paraku sumbuvad need valikud isiklike emotsionaalsete sümpaatiate tasmele. Põhjus: igaüks näeb organisatsiooni enda mättast lähtuvalt. Tihti on nii, et enim poolthääli saanud lahendused saavad ka enim vastuhääli. Ent me otsime üht, ühendavat märki, mille baasil luua sobivaid lahendusi erinevate mätaste jaoks.
Antud juhul võib hinnata logokonkursi töid kolmest kriteeriumist lähtuvalt:
a) sõnumi edastus
b) sobivus teemaga
c) kasutatavus erinevate rakenduste puhul
lisaksin veel jah/ei kategooria "omalooming".
biker.ee logokonkursil on paraku määramata see sõnum, mida kogu kommunikatsioon edastama peaks. Seega:
Kas logo sobib motofoorumi kui nähtusega?
Kas logo on rakendatav erinevates olukordades?
Ega ta "Netist tõmmatud" pole?
Kui eelnev otsustusprotsess läbitud, süveneb hää žüriiliige teemaderingi, nagu:
- Kas uus logo sobib senise kuvandiga?
- Kas uus logo EI SOBI eelnevaga?
- Milline peaks olema uue logo sisekommunikatsioon (foorumi liikmetele), kas see on teostatav?
- Milline saab olema väliskommunikatsioon (on see üldse olemas?)
* On uus logo rakendatav? (t-särgi lahendused, kiivrid, paagikleepsud, bikiinid, päiksekad, šortsid jne...
* Kuidas peaks foorumi liige kommunikatsiooni edasi kandma? See on mdx üks olulisim teema iga organisatsioomi puhul!!!
Siinkohal peaks igal asjalikul žüriiliikmel tekkima küsimus, kas antud lahendus on ka erinevates tehnikates teostatav?
Kui te senikirjeldatu läbi lugesite, see teile jätkusuutlik tundus, siis võite endale õnne soovida... töökoht brüsseli bürokraadina ei ole kaugel...
On ka mõistlikum moodus...
Boss astub uksest sisse, vaatab kavandeid laual ja teatab, näidates näpuga ühele: "Võtame selle, mulle meeldib! Tehke nüüd valmis kõik ülejäänu, nii, et sobiks!"
Loomulikult võtab "Boss" sellega vastutuse, et kõige "jätkusuutlikum" idee ja teostaja suudavad tulemuse tekitada. Enamasti on see aga kindla peale minek...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.