Honda CB1100 X-11

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Isegi uurisin infi sellise kohta mõni aeg tagasi.
Eestis pole veel vist ühtegi.
Põhimõtteliselt on ta blackbirdi tehnikaga naked bike, momenti on vist küll natuke rohkem, mistõttu tal aeglasemal kiirusel parem tõmme ja väiksem tippkiirus on. Muidugi selle rattaga on mõiste "aeglased kiirused" natuke teine vist.. Nagu bläkulgi, on tal fantastilised pidurid(Dual link system) Tippkiirus peaks vist olema kuskil 280 kmh kandis.
Väga kiidetakse spido/taho kuju/venitatud disaini, see on väikse klaasi eest ja lööb normaalsetel kiirustel tuule üle pea. Suurema hoo puhul hakkab, nagu üks omanik väga tabavalt ütles: "Honda upper body training" :) Halb on see, et vasakule kukkumisel, võib kohe generaator mootori küljest eralduda, kõlab natuke uskumatuna, aga paraku nii see on, X11 on ikka üpris raske ratas tegelikult. Mobiles oli talvel mitu ratast müüa, millel genekad küljest ära oli kukutud, maksid küll teistest 2000.- euri vähem, aga osta ratas millel ka võibolla väntvõlli ots kõver on, no thanks. Kusjuures piltide järgi tundusid ülejäänud vead olema pisi/iluvead. Muidu väga vastupidav ratas, 10st omanikust 8 ei ole kogenud ühtegi tehnilist problieemi, väljaarvatud see, et tagarehv kulub liiga kiiresti ja esirehv ei taha kiirendades hästi maas seista.. :D
Endale küll enam ei igatse, sest tegemist on kaalult ikka minu jaoks liiga raske rattaga ja oht et mingil hetkel ratas minuga, mitte mina rattaga ei sõida oleks liiga tõenäoline.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”