Probleem missugune
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Probleem missugune
Tegu siis Yamaha Rd 50-ga, mootor sama nagu Dt 50-l.
Sain tal kuu aega tagasi uue (minu jaoks) mootori kokku. Kõik näis ok olevat, kuid siis ilmus välja süüte probleem. Sai see kõrvaldatud ja sain siis mootori peale mõnda proovimist käima. Koha peal käis mootor ilusti, sai ka pöördesse ajada. Kuid sõites ei saanud gaasi üle 1/2 pöörata, sest muidu suri mootor põhimõtteliselt välja ning ainult gaasi maha lastes läks käima. Panin peale suurema düüsi, ning tõstsin nõela üles poole, probleem kadus. Tegin siis küla vahel paar tiiru, et näha mis nägu küünal on. Natuke maad enne garaazi jätsin tsikli korra seisma, et sõpradega rääkida. Ära minnes ilmnesid seal juba käivitamis probleemid. Sõitsin garaazi ette, vaatasin küünla üle, küünal näis ok. Panin peale tagasi. Hakkasin käima panema, kuid tsikkel ei teinud häältki, säde oli küll olemas. Järgmisel hommikul proovides käima panna (külma mootoriga) hakkas ta mul sellist jama tegema, et käima lüües läks ainult sekundiks käima. Lõpuks suutsin ta ka kuidagi käima saada hoides pöördeid tühikäigul. Siis aga hakkas sama jama pihta nagu enne, kuid nüüd ei saanud enam ka koha peal pöördesse ajada, mõne hetke pärast suri lihtsalt kõrgetel pööretel ära ning jäi taas käima madalatel pööretel. Ja no sõites tegi pea et sama jama ainult et kui esimese käigu peaagu peeneks lasin suri lihtsalt välja ning ei länud enam käima.
See jama, et ta mul külmast peast käima ei taha minna ja kõrgel pöördel sureb välja, on siiamaani. Ükshetk proovisin siis kuumaõhu püstoliga mootori väliselt soojaks ajada, siis läks kohe käima.
Mulle tundub et ta tõmbaks nagu ujuki kambri lihtsalt tühjaks. Olen juba terve karburaatori nii puhtaks kui vähegi võimalik ajanud. Kütuse pealevool paagist on ka väga hea (pea 9l on veel paagis). Ujuki taset olen ka muutnud, kuid see pole ka erilist muutust teinud.
Mul on igatahes mõtted juba otsas, kus poolt veel proovida. Süüdet nagu ei oskaks süüdistada. On kellegil ehk häid ideid ?
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
raitonrait2 kirjutas:dahenk kirjutas:Riks kirjutas:Kas sa kolvi ikka panid sisse?
Siit foorumist ma küll abi ei leia...
tegelikult ma olen siis ikka vägapalju abi ja mõistust juurde saanud, ma loodan et sa saad ka, lihtsalt mõned hyppavad ringi
![]()
![]()
JEERUM, su õigekiri on lihtsalt liiga hea huumor.
Natuke OT tuli aga ma ei suutnud lihtsalt
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
unlimited kirjutas:raitonrait2 kirjutas:dahenk kirjutas:Riks kirjutas:Kas sa kolvi ikka panid sisse?
Siit foorumist ma küll abi ei leia...
tegelikult ma olen siis ikka vägapalju abi ja mõistust juurde saanud, ma loodan et sa saad ka, lihtsalt mõned hyppavad ringi
![]()
![]()
JEERUM, su õigekiri on lihtsalt liiga hea huumor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuke OT tuli aga ma ei suutnud lihtsalt
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
-
Teema algataja
Keegi võiks selle bs'i siit ära kustutada.
Süüde on siiski kontakt. Süüdet ka nagu ei oskaks kuidagi süüdistada, võibolla lihtsalt sellepärast et mulle pole kunagi elekter meeldinud
Pigem tundub nagu toitesüteem olevat. Kui mootori käima saan, saab mingi 4-5k pöörde ringis sõita, üle selle sõidab u 5 sekundit ning sureb välja. Täpselt selline tunne nagu tõmbaks ujuki kabmri tühjaks ning ei suuda seda uuesti täita piisavalt kiiresti.
Mootorist veel niipalju, et uued on väntvõlli otsatihendid, karteri tihend ja silindri alune tihend. Silinder on ka jätkupoltidega võimalikult kõvasti kinni tõmmatud. Õhu lekked ma hetkel välistaksin.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
raitonrait2 kirjutas:dahenk kirjutas:Riks kirjutas:Kas sa kolvi ikka panid sisse?
Siit foorumist ma küll abi ei leia...
tegelikult ma olen siis ikka vägapalju abi ja mõistust juurde saanud, ma loodan et sa saad ka, lihtsalt mõned hyppavad ringi
![]()
![]()
Kuule raitonrait2, sa ei saa kunagi mõistust juurde. Lõpeta oma ajuvaba jutu ajamine ja õpi ka kirjutama. Ajad teistele mingit möga. Sa ei tea mitte midagi.
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
Riks kirjutas:raitonrait2 kirjutas:dahenk kirjutas:Riks kirjutas:Kas sa kolvi ikka panid sisse?
Siit foorumist ma küll abi ei leia...
tegelikult ma olen siis ikka vägapalju abi ja mõistust juurde saanud, ma loodan et sa saad ka, lihtsalt mõned hyppavad ringi
![]()
![]()
Kuule raitonrait2, sa ei saa kunagi mõistust juurde. Lõpeta oma ajuvaba jutu ajamine ja õpi ka kirjutama. Ajad teistele mingit möga. Sa ei tea mitte midagi.
mix sa arvad et ma midagi ei tea???
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
dahenk kirjutas:Keegi võiks selle bs'i siit ära kustutada.
Süüde on siiski kontakt. Süüdet ka nagu ei oskaks kuidagi süüdistada, võibolla lihtsalt sellepärast et mulle pole kunagi elekter meeldinud
Pigem tundub nagu toitesüteem olevat. Kui mootori käima saan, saab mingi 4-5k pöörde ringis sõita, üle selle sõidab u 5 sekundit ning sureb välja. Täpselt selline tunne nagu tõmbaks ujuki kabmri tühjaks ning ei suuda seda uuesti täita piisavalt kiiresti.
Mootorist veel niipalju, et uued on väntvõlli otsatihendid, karteri tihend ja silindri alune tihend. Silinder on ka jätkupoltidega võimalikult kõvasti kinni tõmmatud. Õhu lekked ma hetkel välistaksin.
kui ikka kõik on karpaga kõik on korras, vaata süütesüsteemi.
-
Teema algataja
Sebar kirjutas:dahenk kirjutas:Keegi võiks selle bs'i siit ära kustutada.
Süüde on siiski kontakt. Süüdet ka nagu ei oskaks kuidagi süüdistada, võibolla lihtsalt sellepärast et mulle pole kunagi elekter meeldinud
Pigem tundub nagu toitesüteem olevat. Kui mootori käima saan, saab mingi 4-5k pöörde ringis sõita, üle selle sõidab u 5 sekundit ning sureb välja. Täpselt selline tunne nagu tõmbaks ujuki kabmri tühjaks ning ei suuda seda uuesti täita piisavalt kiiresti.
Mootorist veel niipalju, et uued on väntvõlli otsatihendid, karteri tihend ja silindri alune tihend. Silinder on ka jätkupoltidega võimalikult kõvasti kinni tõmmatud. Õhu lekked ma hetkel välistaksin.
kui ikka kõik on karpaga kõik on korras, vaata süütesüsteemi.
Eks ma võin proovida otse geneka pealt ühe otsa süütepoolile tuua ja kogu muu mängu asjast välja jätta, siis saaks nagu mingisuguse lühise probleemi oletatavatest probleemidest välja jätta. Ja kui see ka ei aita, siis saab ehk mõne teise süütepooli külge pookida.
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
-
Teema algataja
Sebar kirjutas:ma mõtlesin CDI- d. Ära sa kurat mingite shortcutidega küll jamama hakka, põleb terve taburet maha...
Maha põletada on seda vast suht võimatu nii lihtsalt, isegi akut tal pole ning see ei puutu ka süütesüsteemi. Genekast tuleb kolm juhet, kaks neist tulede oma ja üks süüte oma. Süüte oma jookseb süütepooli ning sealt edasi veel süüteluku, et OFF asendis süüte signaal massi lühistada. Et siis toon eraldi juhtmega süüte genekast otse poolile - lihtsalt proovimiseks.
-
Teema algataja
Täna jõudsin enne süüte vaatamist ka silindri laiali võtta. Nonii, kolb oli mõõdus 39.96mm ja silinder 40.06-07mm. Lõtk pole sugugi suur. Järgmisena võtsin ette rõngad ja oh imet, rõnga pilu oli 1,1mm Normaal mõõt jääb sinna 0,4mm kanti. Rõngad ning kolb sõitnud alles mingi 10km maksimum. Ehk see rõngaste ebasobivus ongi üheks külmast peast käivitamis probleemiks.
Aga mis mõõdus rõngad sinna siis istuvad!? Kolvi karbil oli ka mõõt 39.96 peal ning rõngad olid juba paigaldatud. Ehk said lihtsalt valet mõõtu rõngad eksikombel. Kas siis peaks proovima juba remont mõõdus rõngaid - .25; .50?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.