Kuidas sõita mootorrattaga liikluses kiiresti ja ohutult
Möödasõidu planeerimisel vaatan eelnevalt, ega tee pealt ei ole eespool näha mõnda mahapööret vasakule, kuhu möödasõidetav võib ootamatult pöörama hakata. Kehtib eriti metsaveokite ja põllumajandusmasinate kohta mis kipuvad keerama ka kõikvõimalikele rohtunud radadele.
Jadamöödasõidul, eriti veel sellisel kus aeglasema taha on kogunenud juba rohkem kui kaks möödasõidu ootajat ning kurvilise tee tõttu on võimalust otsitud juba pikalt, olen täiesti veendunud, et keegi sellest jadast keerab ootamatult välja samuti möödasõitu tegema. Seetõttu ei saa sellist möödasõitu teha väga suurte kiiruste erinevusega. Kui närvikava kannatab, siis tasuks üleüldse oma korda oodata.
Kahtlaselt aeglaselt sõitva sõiduki taha sattudes olen üsna kindel et juht otsib allapööramiseks teeotsa või linnatänava äärest aadressi ning võib suvalisel hetkel ilma suunda näitamata keerata järsult vasakule või paremale. Parimal juhul läheb suund sisse alles koos rooli keeramisega. Sellisest sõidukist ei möödu ma enne, kui olen täiesti kindel selles, mida selle sõiduki juht teha kavatseb. Ja ka siis olen ikka veel valmis ootamatusteks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.