Hälvik- Mootorratturid
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ega ma ei vaidle, et eksami "kava" ei vasta tegelikele vajadustele. Aga kõik see ei anna ikkagi alust pidada õigeks või isegi õigustatuks lubadeta sõitu. Asi selles, et load näitavad, et inimene siiski ON väljaõppe läbinud. Lube pole - järelikult ei tõesta kõrvalseisja jaoks mitte miski, et ta sõita oskab. Näe, elektrikuks ka ei saa, kui pädevuskoolitus läbimata. Kuigi kodus parandab või kosmoselaeva. Load on mingigi tõestus.
- aastal oli minu sõidueksam tsikliga üks kaheksa ja üks niisama ring Minskiga. Kõik. Aga ka see + läbitud teooriaeksam on rohkem kui mitte midagi.
Mis aga puudutab seda täis-A saamiseks tehtavat eksamit 25kW baasilt, siis on see tegelikult ka minu jaoks arusaamatu asi. Ma saan aru vanusepiirangust - et noored poisid (keskmiselt) eeldatavasti väiksema kogemusega ja ägedamad, end uljusest suure rattaga kasti ei sõidaks. Aga 25 kW-lt suurele rattale kolimisel sõiduoskuse taha ei jää asi ilmselt niikuinii, rataski võib vabalt sama olla, kisu drosselid vaid maha. Küsimus on eelduses, et veidi vanemana on rohkem oidu peas. Aga vaat selle "oiu" olemasolu selline liikluseksam tõesti ei näita. Ka tulipea suudab end vähemalt eksamil distsiplineerida.
Samas, 25-aastane jorss saab teha kohe täis-A, isegi kui esimest korda masinat katsub.
Ma ei tea, mis see õige on, aga nühkigu eksamil platsil niigipalju. Näiteks autode puhul ajab tõeliselt nutma justnimelt juhtide oskamatus väikesel kiirusel manööverdada ja ei ole see tsiklitel ka teisiti. Lihtsalt tsikkel ise on suht väike masin ja vaid seetõttu ei pane tähele praak-manööverdamist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.