Saare maakond
spinna kirjutas:Oi-oi. Ega päris madalatel pööretel toristamine ei ole ka sugugi parem kui mootori piinamine kõrgetel pööretel. Minu teada võiks sissesõidul ilusti maanteekiiruseid ja rohkemgi arendada. Kui pööretest rääkida, siis sel rattal on vist mingi 10...11 000 pööret lubatud? Kui tahad nii öelda madalatel pööretel sisse sõita, siis kuni mingi 6...7000 ongi need madalad pöörded ju. Sellise pöördega lendad juba liiklushuligaanide seas
Ja moodsamad sissesõiduteoreetikud räägivad tänapäeval ka sellest, et sissesõidu ajal tuleks aeg ajalt ka põhjagaasiga kiirndada ja tugevat mootoripidurdust samuti aeg ajalt rakendada ( ettevaatust, et tagaratast plokki ei lase). Aga nende moodsate meeste arvamust ma ei julge propageerida ega ka mitte maha laita.
Rehvide sissesõit tähendab pigem seda, et kuskil kurvides ei tasu päris põlve peale end kallutada ja pidurdamisel, kiirendamisel peab ettevaatlik olema. Aga minu teada käib selles osas jutt ainult sellest, et pealmine ilus läikiv must kiht tuleb ettevaatlikumalt maha kulutada, kuna see võib libastumist põhjustada ja kukkumisega lõppeda. Muud ei tohiks olla.Ja ära unusta käia järgmisel suvel Veldi koolitusel ja EMMK Motosurvivali nimetusega üritusel.
Noh - kiiruse ja pöörete osas usaldan OWNER's MANUAL-i, kus selgelt kirjas, et esimesed 800km ei ole soovitav lasta pöördeid üle 4000 r/min. Sellele järgenval 800-l kilomeetril mitte üle 6000 r/min. Max lubatud pöörded 11000r/min. Ma arvan, et ratta tootjad peaks teadma, mida ja kuidas nad on ehitanud - nii et selles osas kavatsen järgida ettekirjutusi. Kummidega soovitatakse ettevaatlik olla esimesed 160km.
Spidokal pole mul veel sada täis tiksunud.
Ratturikoolituste kohta olen juba uurinud (kes Saaremaal load teinud, see ilmsesti teab, mismoodi siin kursustel asjad käivad) ja enne järgmist kevadet ei ole lootust eriti. Selle aasta viimane Velt'i koolitus toimus paraku siis, kui mul veel millegagi sõita polnud. EMMK-l ka järgmine koolitus olevat kevade poole taas.
Üritan hoida silmad - kõrvad lahti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.