Gsxr 600

Kasutaja avatar

-Kristo-
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Apr 2007, 15:13
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas -Kristo- »

Freaksmart kirjutas:
-Kristo- kirjutas:

Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.

SRAD - Suzuki Ram-Air Direct ehk nö õhu "sissepritse" õhufiltrisse. Kuidas küll see süsteem kulutab mootoriketti rohkem kui analoogsel mootoril ilma selle süsteemita?

Ei ole väitnudki et SRAD süsteem midagi mõjutab, üritasin öelda et antud MUDELITEL on see tüüpveaks. Lisasin ka selgituse sulgudesse nagu näha.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”