Sidurikorvi mutter

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
yammu
Postitusi: 422
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:36
Tsikkel: Tuono
Asukoht: Pärnu

Sidurikorvi mutter

Lugemata postitus Postitas yammu »

Mure siis selline, et sidurikorvi kinnihoidev mutter ei avane, käsitsi ei jõua lahti keerata, proovitud sai ka suruõhutrelliga, kuid ka see ei keeranud seda lahti.
On kellegil aimu või kogemust kuidas seda veel võimalik lahti keerata ? :?

Pilt:http://www.zone.ee/basketboy/Motokaup/mutter.jpg

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 523
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

ikka käsitsi :P see on päris tugevasti kinni.. aga vaja ka see trummel spets asjandusega kinni hoida.. meenutab veits kääre kus otsad kõveraks väänatud :D üks variant on endale selline valmis teha, nagu mina tegin.. teine variant on et võttad vanad siduriketta ja vaheketta, paned nad kokku ja puurid läbi ja kinnitad omavahel poltidega.. paned tagasi sisse ja hakkad mutrit keerama, arvan et pead ka pidurit vajutama kuna jõud on suur et ajab isegi moto ringi käima..
ma ikka higistasin tükk aega enne kui lahti sain.. eriti ei julgenud ju lammutada kohe.. kindlasti uuri mis pidi sul see mutter lahti käib ;)

Viimati muutis Bad Boy, 17 Okt 2007, 19:22, muudetud 1 kord kokku.
_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

Teema algataja
yammu
Postitusi: 422
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:36
Tsikkel: Tuono
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas yammu »

parempoolse vindiga on, tagahammakast panin läbi metalltoru, mis toetub kiigele kui keeran, kuid siiski lahti ta ei tule. Tekib kahtlus juba, et nagu oleks keermeliimiga kinni pandud

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 523
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

millisest tagahammakast? sul vaja ju see siduri väike trummel paigal hoida kui keerad.. aga ega see keermeliim ei ole kah välistatud, eriti kui ratas uus ei ole.. krt seda teab mis eelmine omanik on seal teinud, võibolla pingutas kunagi üle keeramisega ja panigi liimi vahele..

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

lihtsalt käega keerata on suht mõttetu, keerad kasvõi võtme puruks, käega aja pinge alla ja siis anna üks mats vasaraga vastu võtit, see raputab kergelt lahti selle mutri.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

tanel645
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Mai 2007, 18:58

Lugemata postitus Postitas tanel645 »

pane pikem toru võtme külge....

Don`t drive faster than your angle can fly

madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

tel. 52 555 68
Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Sul on vaja päris suurt jöuölga,sest näiteks Ducati 996-l keeratakse see mutter 186Nm-ni(ca 18kilo meetrile).Kui oled dynovötit kasutanud,siis oskad vötmete saba pikkust hinnata.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mina järgiksin Madise soovitust. Viimane sidurikorvi mutter, mida avasin, oli Jawa oma ja see oli neetult ammu, aga soovitan tungivalt mõelda ja MITTE KASUTA meetodit "võtke suurem haamer" või siis "pane võtmele pikendus". Mitte ühtegi keermesliidet ei projekteerita niimoodi, et seda pole võimalik normaalvõtmega lahti keerata. Mitte kunagi. Kinni keerates ei väänata ka ju mitte kunagi lõpuni. Kerge koputamine haamriga on lubatav. Aga mitte täiega ladumine. Padrunvõtme õlast peab piisama. PS! 18 kg/meetrile on korralik moment, aga selle saavutamine isegi padrunvõtmega pikkusega 30 cm, ei ole sugugi mingi üleinimlik pingutus.
On see kindel, et sellel mutril pole kusagil mingit stopperit?

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kaval »

proovi kuuma anda ja siis pneumo võtmega(näit.millega autodel velgi lahti keeratakse)

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2460
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

tagahammakast panin läbi metalltoru, mis toetub kiigele kui keeran

Ma küll täpselt ei saa aru, kuidas niimoodi midagi seal kinni hoida saab aga minu soovitus on selle juures pneumotrell (just seesama, mis rehvitöökodades auto rattapoltide jaoks). Tal on konkreetne tugev löök taga ja sellega peab lahti saama. Kinni on vaja hoida seejuures korvi enda osa. Ja peaasi, et ikka õigele poole keerad :-) Pikk jõuõlg saab olla lahenduseks vaid siis, kui suudad korvi täiesti paigal hoida. Paraku näitab praktika, et tohutu suure jõuõlaga keerates hakkab enne kogu tsikkel kuskile poole nihkuma, sest pikka jõuõlga rakendades ei suuda sa lahtikeeramise alguses vajalikku teravat nõksakat teha.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8414
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 327 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Sidurikorvi mutter

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Suzumen kirjutas:
yammu kirjutas:

Mure siis selline, et sidurikorvi kinnihoidev mutter ei avane, käsitsi ei jõua lahti keerata, proovitud sai ka suruõhutrelliga, kuid ka see ei keeranud seda lahti.
On kellegil aimu või kogemust kuidas seda veel võimalik lahti keerata ? :?

Pilt:http://www.zone.ee/basketboy/Motokaup/mutter.jpg

Enamus suruõhuvõtmed EI keera sellist väändemomenti välja (jäävad kuhugi sinna 60-80Nm juurde). Neid, mis suudavad keerata kuskil 130Nm+ välja on profi asjad ja vähelevinud. Kuid ürita kuuma anda, siis paar korda haamriga (mitte kuvaldaga :D) peale toksata ja korraliku padruniga keerata. Siiani kõik lahti tulnud (omal küll selleks suruõhuvõti).

StreetMoto kirjutas:

Paraku näitab praktika, et tohutu suure jõuõlaga keerates hakkab enne kogu tsikkel kuskile poole nihkuma, sest pikka jõuõlga rakendades ei suuda sa lahtikeeramise alguses vajalikku teravat nõksakat teha.

Seda praktikat kinnitab minu praktika samuti. 8)

Kuule Suzumen, kust mänguasjapoest sa oma tööriistu ostad :). Isegi akulöökmutrikeerajad on vahemikus 120-160 Nm. Pneumoriistad tavaliselt ikka üle 300 Nm.

Aga see mutter peab ikka pneumomutrikeerajaga lahti tulema ja nende löök on tavaliselt nii terav, et piisab sellest, et abiline hoiab paksude töökinnastega sidurikorvi kinni. Peaks ikka kontrollima keerme käelisust. Suure jõuõla ja tavalise padruniga aeglaselt keerates on suur oht kandid lihtsalt maha keerata.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8414
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 327 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Päris õigest kohast ostad :). Aga noh ma arvan, et Ingersoll-Rand ja Metabo eriti ei valeta, nii et pead oma arvamusi vist muutma, aga läheme edasi jahh :D.

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

yammu kirjutas:

parempoolse vindiga on, tagahammakast panin läbi metalltoru, mis toetub kiigele kui keeran, kuid siiski lahti ta ei tule. Tekib kahtlus juba, et nagu oleks keermeliimiga kinni pandud

Ära selle meetodiga rohkem proovi, läbi käigukasti ei ole soovitav, selliseid momente lasta, ikka korvist hoia kinni, muidu tuleb veel k/k remont juurde. Võibolla on eelmine omanik mingi permanentse keermeliimiga mutri kinni keeranud, siis ilmselt tuleb kõvasti sooja anda ennem, aga temperatuuri levimist mujale peab ka silmas pidama.

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Sooja anna soojapuhuriga. Tõsiselt. See kõige ohutum, aga piisav asi.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”