Sidurikorvi mutter
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Sidurikorvi mutter
Mure siis selline, et sidurikorvi kinnihoidev mutter ei avane, käsitsi ei jõua lahti keerata, proovitud sai ka suruõhutrelliga, kuid ka see ei keeranud seda lahti.
On kellegil aimu või kogemust kuidas seda veel võimalik lahti keerata ?
even if you win, you're still retarded.
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
ikka käsitsi see on päris tugevasti kinni.. aga vaja ka see trummel spets asjandusega kinni hoida.. meenutab veits kääre kus otsad kõveraks väänatud üks variant on endale selline valmis teha, nagu mina tegin.. teine variant on et võttad vanad siduriketta ja vaheketta, paned nad kokku ja puurid läbi ja kinnitad omavahel poltidega.. paned tagasi sisse ja hakkad mutrit keerama, arvan et pead ka pidurit vajutama kuna jõud on suur et ajab isegi moto ringi käima..
ma ikka higistasin tükk aega enne kui lahti sain.. eriti ei julgenud ju lammutada kohe.. kindlasti uuri mis pidi sul see mutter lahti käib
midagi sellist kinnihoidmiseks: http://www.kolumbus.fi/koivupiha/SP1%20 ... c_tool.JPG
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mina järgiksin Madise soovitust. Viimane sidurikorvi mutter, mida avasin, oli Jawa oma ja see oli neetult ammu, aga soovitan tungivalt mõelda ja MITTE KASUTA meetodit "võtke suurem haamer" või siis "pane võtmele pikendus". Mitte ühtegi keermesliidet ei projekteerita niimoodi, et seda pole võimalik normaalvõtmega lahti keerata. Mitte kunagi. Kinni keerates ei väänata ka ju mitte kunagi lõpuni. Kerge koputamine haamriga on lubatav. Aga mitte täiega ladumine. Padrunvõtme õlast peab piisama. PS! 18 kg/meetrile on korralik moment, aga selle saavutamine isegi padrunvõtmega pikkusega 30 cm, ei ole sugugi mingi üleinimlik pingutus.
On see kindel, et sellel mutril pole kusagil mingit stopperit?
proovi kuuma anda ja siis pneumo võtmega(näit.millega autodel velgi lahti keeratakse)
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
tagahammakast panin läbi metalltoru, mis toetub kiigele kui keeran
Ma küll täpselt ei saa aru, kuidas niimoodi midagi seal kinni hoida saab aga minu soovitus on selle juures pneumotrell (just seesama, mis rehvitöökodades auto rattapoltide jaoks). Tal on konkreetne tugev löök taga ja sellega peab lahti saama. Kinni on vaja hoida seejuures korvi enda osa. Ja peaasi, et ikka õigele poole keerad Pikk jõuõlg saab olla lahenduseks vaid siis, kui suudad korvi täiesti paigal hoida. Paraku näitab praktika, et tohutu suure jõuõlaga keerates hakkab enne kogu tsikkel kuskile poole nihkuma, sest pikka jõuõlga rakendades ei suuda sa lahtikeeramise alguses vajalikku teravat nõksakat teha.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 8414
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 327 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Sidurikorvi mutter
Suzumen kirjutas:yammu kirjutas:Mure siis selline, et sidurikorvi kinnihoidev mutter ei avane, käsitsi ei jõua lahti keerata, proovitud sai ka suruõhutrelliga, kuid ka see ei keeranud seda lahti.
On kellegil aimu või kogemust kuidas seda veel võimalik lahti keerata ?Enamus suruõhuvõtmed EI keera sellist väändemomenti välja (jäävad kuhugi sinna 60-80Nm juurde). Neid, mis suudavad keerata kuskil 130Nm+ välja on profi asjad ja vähelevinud. Kuid ürita kuuma anda, siis paar korda haamriga (mitte kuvaldaga ) peale toksata ja korraliku padruniga keerata. Siiani kõik lahti tulnud (omal küll selleks suruõhuvõti).
StreetMoto kirjutas:Paraku näitab praktika, et tohutu suure jõuõlaga keerates hakkab enne kogu tsikkel kuskile poole nihkuma, sest pikka jõuõlga rakendades ei suuda sa lahtikeeramise alguses vajalikku teravat nõksakat teha.
Seda praktikat kinnitab minu praktika samuti.
Kuule Suzumen, kust mänguasjapoest sa oma tööriistu ostad . Isegi akulöökmutrikeerajad on vahemikus 120-160 Nm. Pneumoriistad tavaliselt ikka üle 300 Nm.
Aga see mutter peab ikka pneumomutrikeerajaga lahti tulema ja nende löök on tavaliselt nii terav, et piisab sellest, et abiline hoiab paksude töökinnastega sidurikorvi kinni. Peaks ikka kontrollima keerme käelisust. Suure jõuõla ja tavalise padruniga aeglaselt keerates on suur oht kandid lihtsalt maha keerata.
yammu kirjutas:parempoolse vindiga on, tagahammakast panin läbi metalltoru, mis toetub kiigele kui keeran, kuid siiski lahti ta ei tule. Tekib kahtlus juba, et nagu oleks keermeliimiga kinni pandud
Ära selle meetodiga rohkem proovi, läbi käigukasti ei ole soovitav, selliseid momente lasta, ikka korvist hoia kinni, muidu tuleb veel k/k remont juurde. Võibolla on eelmine omanik mingi permanentse keermeliimiga mutri kinni keeranud, siis ilmselt tuleb kõvasti sooja anda ennem, aga temperatuuri levimist mujale peab ka silmas pidama.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.