ARK järjekorrad eri kohtades


Teema algataja
hyppavlind

Lugemata postitus Postitas hyppavlind »

Tulin just Põlvast sõidueksamilt. Hommikul oli ilm ikka väga kehva ning jõudes 1,5 tundi enne eksami aega Põlva ARKi, ehmatas juhataja mind sõidu ärajäämise võimalusega (vihmavaalud teel jne). Tunni aja pärast oli sadu veidi järele andnud ja sain ikka sõitu, mille sooritasin edukalt:twisted:
Aga neil on kuni novembrini kõik ajad täis.

Kes veel Põlvasse lähevad eksamile, siis võin öelda, et juhataja (Madis) on väga normaalne inimene, viskab nalja (aga võibolla oli tal lihtsalt täna hea tuju) ja mingeid erilisi tõmbamiskohti ta küll ei otsinud.
Minu jaoks olid kooli õppesõidutunnid 10 x hirmsamad, seetõttu ilmselt olin valmistunud hullemaks :)
Õuelalale viis, surnuaia juures kõrge tõusu peal lasi peatuda, maanteel tagasipööret teha, mõlemal ringil käisime - bussijaama ringil näidake ikka suunda kui linna sisse sõidate :) (mina ei pidanud seda vajalikuks ja sain sedasi ühe vea kirja). Tore oli see, et esmajoones viis kohe maanteele sõitma, nii sain "tunde" kätte. Platsil 3 harjutust - 8, ring ja aeglussõit, äkkpidurdust ei teinud, sest pool platsist oli vee all ja lehtedega kaetud.

Sain vastuse ka oma eelmisele siin tõstatatud küsimusele - mina sõitsin eksamil nii nagu mulle õpetati, ehk siis paremas roopas ja kui suundun vasakusse roopasse, näitan suunda. Eksamineerija aga pooldab sõitu sõidurea keskel, siis ei pea suunatuledega vilgutama ja nii ei aja ka teisi juhte segadusse. Aga veaks ta seda ei lugenud. Samuti rääkis seda, et Tallinnas õpetatavat Helsingi süsteemi järgi, hoopis vasakus roopas sõitma. Ühesõnaga, ühest vastust ei näi siin olevat ja igaüks sõidab ilmselt nii, nagu talle tundub et on turvaline...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”