Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 862
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana » 25 Okt 2007, 16:42

eriti- mahlakas,paremaks ja kõigemaks...

võrri mootori ülelaadimine
nii,sai muretsetud 1 võrr RIGA-13,mootor oli päris hea kuid siiski see mind ei rahuldanud.Läksin mootorsaagide juppe müüvatesse poodidesse kolama,kaasas silińder ja supler-sõrme jämeduse võrdlemiseks.Ostsin siis korraliku sae kolvi ja rõngad ära,kodus tegin kolbi ka vähe kergemaks.Sama tegin ka väntvõlliga.Vähendasin karteri mahtu valades sinna täpselt nii nagu vaja alumiiniumi.Akende suurendamiseks kasutasin hambaarsti puuri ja sobilikke freese.Vändalaagrid said usa päritolu sisse,siduri tegin ümber et mootori rammule vastu peaks.segudüüs sai K-36 IZ karbussi oma sisse.Nüüd oli veel jäänd paigaldada Turbo.Sõber washingtonist tõi tundmatu sae turbo,3 päeva aretamist ja võrril oli föön peal.
Nüüd oli konele sobilik veermik vaja otsida,orig.raamist palju kergem on võidusõiduratta "Turist" raam.Esihargi panin "legend" ratta oma-vedrustusega ja kergem võrri omast.rattad turisti omad,kummid ülipeenikesed(asfaldipeal väga hea,veeretakistus nendega väiksem kui laiadega mõistagi).Sai paigaldatud ka väike kondel [Motobot: õige on "gondel"].Pill koos,mõned õlled ostetud,sai sõpradega masin uugama aetud,timmimisega läks 30min,jalgrattaspido näitas parimaks tulemuseks 79 km/h.Võrri kohta päris hea või mis?

edukat tuunimist (lol)

jutule andis tõelise sära, sõber meerikast!
sry, copy-paste


Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”