uue ratta värvimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
uue ratta värvimine
Tere
Kahjuks ei leidnud otsinguga ühtegi vastust oma küsimusele.
Mure järgmine, valitud välja uus ratas. Väga hea hind ja mudel, just kõik see mis klapib minu jaoks. Mure aga ratta värvis, no mitte kohe üldse ei meeldi.
Uue ratta värvimine, kui halb või hea mõte see on? Idee selles et ratta hind on piisavalt soodne et isegi värvides koos saan selle parema hinnaga kui näiteks kuskil saksast miskit tuua "õiget" värvi.
Ratas 2006 Honda CBR1000RR
Kas on üldse mõeldav tegevus? Mis võiks olla hind ja kas on üldse mingid agad uue ratta värvimisega seotud?
Igasugune konstruktiivne kriitika ja soovitused on teretulnud.
Parimat
CTR
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Milles küsimus. Mina olen kõik oma rattad oma maitse järgi värvinud. Näebki välja natuke teistsugusem. Ainukese ÕIGE värvi saadki ise värvides, kuna värvi ja disaini valikuid on lõpmatuseni. Kui paned peale veel kleepsud, siis lase need ka üle lakkida, muidu tulevad varsti maha. Hinda raske öelda, mul teeb neid töid sõber. Kuid arvan, et keskmiselt 5 tonniga võid ikka arvestada. See võib muidugi väga muutuv olla, oleneb värvimise keerukusest, värvi hinnast, laki kihtide arvust, töömehe hinnakirjast jne ... . Üldiselt bike detaile suht nikerdamine korralikult värvida, seepärast küsitakse rohkem raha ka.
Vaata all olevat R1 linki.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ostes salongist tuttuue auto, ei saa sa sugugi kindel olla, et selle mõni detail pole kas osaliselt või täielikult kohapealses autofirmas üle värvitud
Sellise teguvuse põhjuseks on üldjuhul autode transportimisel tootjamaalt Eestisse saadud vigastused - mõlgid, kraapsud jne.
Seega osatakse meil nii hästi värvida, et sa ei tee vahet tehasevärvimise ja siinse kohapealse värvimis vahel.
Anti
..............
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
motobike kirjutas:kui tegemist on uue rattaga, siis ülevärvimine on tsikli rüvetamine. ma ei usu, et keegi värvib sulle samamoodi nagu tehases. Vähemalt 5000-ga ei tule midagi head välja.
Ja naistel make up`i kasutamine on kah näo rüvetamine ? Ära parem vastama hakka ! Ma ei lasekski kunagi värvida, sama modi nagu tehases, esiteks. Ja teiseks, värvida on võimalik kordi ilusamini ja paremini, kui tehases. Kolmandaks, kui tõesti kraavikaevajale annad 5000, siis sealt midagi head välja ei tule. Ühte tooni värvida peaks selle eest küll saama, kui tegu ühekihilise värviga. Värvi ostad ise.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
motobike kirjutas:kui tegemist on uue rattaga, siis ülevärvimine on tsikli rüvetamine. ma ei usu, et keegi värvib sulle samamoodi nagu tehases. Vähemalt 5000-ga ei tule midagi head välja.
No see on nüüd küül tiesti vale väide.
Ülevärvitud ratas on ikka kordades ilusam. Eeldusel loomulikult profid teevad (ega me ise ju hambaid ka ei paranda või ma eksin?).
motobike kirjutas:kui tegemist on uue rattaga, siis ülevärvimine on tsikli rüvetamine. ma ei usu, et keegi värvib sulle samamoodi nagu tehases. Vähemalt 5000-ga ei tule midagi head välja.
Tõesti ei värvita samamoodi nagu tehases. Vaid ikka profikäsi värvib paremini, kui toimub värvimine tehases . Eriti veel kui poleerimine ka sinna lisada saab asja väga heaks.
Autode puhul ei ole mingi ime kui salongist ostetud autol on "ämblikuvõrk" peal õues seismise ja halva pesu pärast.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
ar kirjutas:Ostes salongist tuttuue auto, ei saa sa sugugi kindel olla, et selle mõni detail pole kas osaliselt või täielikult kohapealses autofirmas üle värvitud
![]()
Sellise teguvuse põhjuseks on üldjuhul autode transportimisel tootjamaalt Eestisse saadud vigastused - mõlgid, kraapsud jne.Seega osatakse meil nii hästi värvida, et sa ei tee vahet tehasevärvimise ja siinse kohapealse värvimis vahel.
Teeb küll .
Kohapeal ülevärvitud pinnad on tavaliselt kvaliteetsemad .
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A
motobike kirjutas:kui tegemist on uue rattaga, siis ülevärvimine on tsikli rüvetamine. ma ei usu, et keegi värvib sulle samamoodi nagu tehases. Vähemalt 5000-ga ei tule midagi head välja.
Nõustun siinkohal kasutajate HRQ ja mx77-ga,kuna profi käe all värvitud tsikkel tuleb mitu kordi kenam kui tehasest tulnud,hetkel töötan autovärvikojas,kus vahepeal juhtub sisse ka tsikleid.Need näevad pärast kordi ilusamad välja kui tehasest tulnud rattad,viimati sai üks Kawasaki Ninja(750cm3) uue väljanägemise ja on tõesti väga viis.Hind on kokkuleppeline asi.
58305014
Kawasaki AR125A,1984.
Eelmised rattad:Zid Pilot 50,2003;Delta,1995;Stella,1998.
DRINK BEER SAVE WATER!!!
Vaatasin Motorexil keskklassi autosid ja kõigil oli värvil nn "kananaha efekt" kui vastu valgust peegeldust vaadata. Samas aga autovärvijate lettides olid sellised peelelsiledad custom värvitud masinad, et anna aga olla. Korralikus värvitöökojas saab parema kvaliteedi küll, kui viitsimist ja pühendumist on.
Jawa 350
Kuna sa ise tõid välja hilisema müügi küsimuse, siis arvestama peaks ka seda, et keskmises potentsiaalses ostjas tekitab suht uus ülevärvitud tsikkel (vähemasti bike) suure hulga kahtlusi, eriti veel siis kui ka raami kallal kavatsed käia. Ehk hakatakse otsima, kui suure avarii see ratas ikkagi läbi on teinud. Ja isegi kui midagi ei leita, kipub ostja umbusklikuks jääma. Ei ütle, et ära värvi, aga müües pead oluliselt rohkem tõestamisega tegelema.
Re: uue ratta värvimine
CTR kirjutas:Tere
Idee selles et ratta hind on piisavalt soodne et isegi värvides koos saan selle parema hinnaga kui näiteks kuskil saksast miskit tuua "õiget" värvi.Ratas 2006 Honda CBR1000RR
kas tegemist on LEEDUST toodava tsikliga? kui jahh, siis palju EDU!!!
ei ratas ei ole leedust, ja ajalugu mulle teada, seepärast mõtlengi üldse kas selle värvimise jamaga tegelema hakata:)
aga jah endale tekitab ka veidi küsimust pärastpoolne edasi müümine ja sellega kaasnev võimalik umbusk uue omaniku poolt, kuigi teabkui suur argument see mu otsustamisel siiski ei ole
käisin isegi täna üht ratast vaatamas mis üle värvitud üsna efektselt, tegemis siis HRQ pakutud R1-ga
Parimat
CTR
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
Niisiis ,et klikates alljärgnevatel linkidel näed mõnda minu värvitud ratast ...
http://www.lauks.com
http://www.airbrushartists.org/Gal2109_ ... allery.asp
airbrusha kirjutas:Niisiis ,et klikates alljärgnevatel linkidel näed mõnda minu värvitud ratast ...
Väga head tööd, kiitus töömehele! Ise olen samuti just uuest peas kõik oma rattad üle lasknud värvida (Proffidel) ning ei kahetse absoluutselt, lisaks olen mitme ratta müügil saanud sootuks parema hinna kui samaväärse, kuid mitte isikupärase eest nii, et julge pealehakkamine on pool võitu! Rumalate ostjate järgi tulevikust ei maksa küll oma elu sättida!
Terv.
NightRider
PS! See ratas seal vasakul avataril on tegelikult HD Sportster - ega ei ütleks küll, nii palju muudab vähe muudetud paak, mõni ilusam lisavidin ja loomulikult custom-värvkate!
Kuulge, tarkpead siin te räägite küll väga hästi ja palju, kuid teie jutt on puhtalt teoreetiline.
Esiteks, nendel linkidel ei maksa töö ei 5000 kr ega 10000 kr. Tegemist on profitöödega, ning sel juhul tsikli värvimine võib maksta kuni pool selle hinnast. Just sellepärast ei näe neid Eesti teedel.
Teiseks, te siin väidate, et "jah, mõnus värvida, just uue, paremini kui tehases"- teoreetiline ja mõtetu jura, uurides saab ALATI tuvastada, kas sõiduk või selle osa on ülevärvitud või mitte.
Kolmandaks, olge mõistlikud, ainult idioot värvib uue mootorratta tavalise värviga (kuid teise tooniga) üle- ma olen selles veendunud.
NB! ja neljandaks- olge viisakad, ei ole tark siin solvamisega tegeleda. Me arutleme teemat ja meil on vaja leida lahendus CTR probleemile.
teooriatele lisaks ka praktiline vastus:
ratta värvimine ja ratta värvimine koos maalingutega on kaks väga erinevat teemat.
ma olen väga palju baike värvinud koos maalingutega, ei ole veel ükski hind läinud üle 10 tuhande. kuna olen maalinguid teinud juba 10 aastat, sis võiks ennast juba profiks lugeda küll. hind on kokkuleppe küsimus.
lihtsalt värvides tuleb tavalises autovärvitöökojas väga hästi maalrile selgeks teha, missugust tulemust sa ootad. tavaliselt nad ju võõpavad kõik ühte värvi ja eriti loomingulist mõtlemist kasutada ei saa.
lühidalt: kui sul on ikka VÄGA HEA IDEE, siis tasub kindlasti värvida. custom paint ruulib
päikest
nos
urisev
motobike kirjutas:Kuulge, tarkpead siin te räägite küll väga hästi ja palju, kuid teie jutt on puhtalt teoreetiline.
Esiteks, nendel linkidel ei maksa töö ei 5000 kr ega 10000 kr. Tegemist on profitöödega, ning sel juhul tsikli värvimine võib maksta kuni pool selle hinnast. Just sellepärast ei näe neid Eesti teedel.
Teiseks, te siin väidate, et "jah, mõnus värvida, just uue, paremini kui tehases"- teoreetiline ja mõtetu jura, uurides saab ALATI tuvastada, kas sõiduk või selle osa on ülevärvitud või mitte.
Kolmandaks, olge mõistlikud, ainult idioot värvib uue mootorratta tavalise värviga (kuid teise tooniga) üle- ma olen selles veendunud.
NB! ja neljandaks- olge viisakad, ei ole tark siin solvamisega tegeleda. Me arutleme teemat ja meil on vaja leida lahendus CTR probleemile.
WTF sa jaurad siin tarkpea kui asjast tuhkagi ei tea !! ... Kõik piltidel olevad tsiklid just nendesamade linkide alt sõidavad ringi eestis ... Mis värvimisse puutub siis on jah mõnus värvida ( olen paar aastat asjaga justkui tegelenud )ja parema tulemuse saab kah kui tehases ... ja kahtlaselt palju on seljuhul olnud neid idioote kes minu juures oma uusi tsikleid ,kiivreid ja autosidki on värvinud ...
Tehase kvaliteet on tehase kvaliteet sile on küll aga peegel ei ole ta kah kusagiltotsast... Tänapäeva maailmas panevad värvitöö suht tuimalt paika kas siis robotid või pisikesed hiinlased .. Robotile ja hiinlasele on oluline pigem käib kah tulemus ja tehase kokkuhoiupoliitika ja kumbki neist ei viitsi lasta detailile nelja kihti lakki seda vahepeal vesipaberiga siledaks lihvides ja kõigelõpuks peegliks poleerides ...Sellest tulenevalt on nii roboti kui ka hiinlase töö tulemuseks kül korralik ja isegi küllaltki sile aga siiski mitte kuigi kvaliteetne tulemus
Inimesele kes pole ei hiinlane ega ka robot saab ju alati selgeks teha et soovid kvaliteetset tulemust ja üldjuhul saadakse sellest ka aru... Minupoolt kummardused kõigile maalritele kes viitsivad kvaliteedi nimel vaeva näha !!
http://www.lauks.com
http://www.airbrushartists.org/Gal2109_ ... allery.asp
motobike kirjutas:Kuulge, tarkpead siin te räägite küll väga hästi ja palju, kuid teie jutt on puhtalt teoreetiline.
Esiteks, nendel linkidel ei maksa töö ei 5000 kr ega 10000 kr. Tegemist on profitöödega, ning sel juhul tsikli värvimine võib maksta kuni pool selle hinnast. Just sellepärast ei näe neid Eesti teedel..
Wow, wow, esiteks võin öelda, et neljast minu rattast kolm on üle värvitud vähema kuluga ja automaalri poolt, kes seda teinud üle 15 aasta ning kvaliteet on mega, lisaks ei tule mulle keegi dikteerima, mida ma oma tsiklitega ette võtan!
Teiseks, te siin väidate, et "jah, mõnus värvida, just uue, paremini kui tehases"- teoreetiline ja mõtetu jura, uurides saab ALATI tuvastada, kas sõiduk või selle osa on ülevärvitud või mitte..
So what man! Sa võid uurida kuipalju tahad, mitu korda on tsikkel üle värvitud, mis siis sellest! Sinu mõttetera läheb siin pisut kaduma!
Kolmandaks, olge mõistlikud, ainult idioot värvib uue mootorratta tavalise värviga (kuid teise tooniga) üle- ma olen selles veendunud..
Nii, mina olen see, kes on mitu ratast uuest peast täielikult pulkadeks võtnud, ümber ehitanud ning ka üle värvinud oma uued rattad! Kas sina mees tuled väitma, et mina olen idioot! Loe oma järgmist tekstilõiku ja mõtle veel paar minutit, kes idioot on!
NB! ja neljandaks- olge viisakad, ei ole tark siin solvamisega tegeleda. Me arutleme teemat ja meil on vaja leida lahendus CTR probleemile.
Sa proovi ise viisakam olla (loe oma eelmist tekstilõiku siin!), ehk et enne kui tuled kaaslasi manitsema, proovi ise eeskujuks olla!
NightRider
Ja siis veel nightriderile samuti minupoolsed kummardused selle eest ,et ta tegi otsa lahti selle kohapealt kus ma ennist keele hammaste taga hoida suutsin .. Aga nüüd avan suu sest kui mingi ahv tuleb siin mind tarkpeaks ja mu kliente idiootideks sõimama siis kirevase päralt !!!!Tekib ikka tahtmine talle vastu hambumust anda küll ... Ja tsiklilegi mõned lisamõlgid tekitada ...
http://www.lauks.com
http://www.airbrushartists.org/Gal2109_ ... allery.asp
no ei oska enam miskit arvata, saan aru et värvida justkui võiks lasta et see laus idiootsus ei ole ja tundub et kvaliteedi saab justkui parema kui tehase oma, kui valmis ka hea töö eest vastavalt tasuma (mis ei oleks probleemiks)
Nüüd tuleks ära otsustada kas siis see asi ka tõesti ettevõtmist tasub.
Ratas on punane aga sooviks hõbedat/musta
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
Aga anna minna, ega oma elu ei saa teiste arvamuse järele sättida koguaeg! Uue ratta värvimine on suhteliselt lihtsam korraldada - mutikad-vidinad käivad kõik kenasti lahti, pinnad puhtad jne. Lihtsalt otsi mõni korralik tegija ning lõpptulemus ületab kindlasti tehasetöö kui satud hea värvija peale! Isegi palju sõidab neid tehase konfiguratsioonis masinaid ringi (loe igavaid) ja ära võta südamesse mõne mehe kommentaare siin!
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Tsikkelröövel kirjutas:Airbrusha: "Ja tsiklilegi mõned lisamõlgid tekitada ... "
Ära tsiklit löö, tema ei ole süüdi...
tänud looma,lapse ja tsiklikaitse seltsile nende õigustatud muretsemise pärast
(rõkkav naer )...Antud juhtum olgu siiski väikeseks erandiks teie tavapäraste juhtumite seas...
kuna siin oleks tegemist pigem sellise hariva mõlgitekitamisega et see motobike nimeline põmmpea lõppkokkuvõttes aru saaks et on võimalik tema tehasevärvides tsiklit värvida kül ja mitte vähe ...
Ma saan kül aru et teil antud küsimuse suhtes puudub kogemus oo austet looma ,lapse ja tsiklikaitse selts .. ent antud olukorras oleks selline tegutsemine lausa vajalik sest ,et ehk veel annab päästa ühe inimisendi hääbuvat mõistust ... ja ega ma siis tsiklit täiesti ära ei tapaks ... oi ei sugugi mitte ...
http://www.lauks.com
http://www.airbrushartists.org/Gal2109_ ... allery.asp
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Suzumen kirjutas:Lõpetaks selle kividega loomimise ehk nüüd ära
- Igaühel on õigust oma vara kasutada vastavalt ENDA äranägemisele- fakt
- Ilu on vaataja silmades- fakt
- Hea automaaaler suudab motivatsiooni olemasolul teha tunduvalt paremat värvipinda kui seda tehas on teinud- fakt.
- Igaühel on õigus OMA arvamusele. Selle pärast ei pea just kaklema hakkama- soovitatav fakt
p.1 puhul, tuleb juurde X klauslit
Üks asi veel. Bike'i puhul moodustab võrdlemisi suure osa disainist ja ka kenadusest kleepekad, need sa ülevärvimisel tõenäoliselt kaotad. Kas kvaliteetsem värvikiht ja vblla ka isetehtud kleepsud selle üles kaalub, see on muidugi igaühe enda otsustada. Kui sul on hea maitse või mõni hea vaistuga tuttav, siis ilmelt probleemi ei ole, aga risk ikka jääb. Mina kokkuvõttes värvimisega ei viitsiks jännata. Küll minu seisukoht, aga Bike'il nagu pigem muud omadused tähtsad kui värv. Värvimine ja läige rohkem nagu osa kroomimeeste tsiklikultuurist.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-Tomm kirjutas:Üks asi veel. Bike'i puhul moodustab võrdlemisi suure osa disainist ja ka kenadusest kleepekad, need sa ülevärvimisel tõenäoliselt kaotad. Kas kvaliteetsem värvikiht ja vblla ka isetehtud kleepsud selle üles kaalub, see on muidugi igaühe enda otsustada. Kui sul on hea maitse või mõni hea vaistuga tuttav, siis ilmelt probleemi ei ole, aga risk ikka jääb. Mina kokkuvõttes värvimisega ei viitsiks jännata. Küll minu seisukoht, aga Bike'il nagu pigem muud omadused tähtsad kui värv. Värvimine ja läige rohkem nagu osa kroomimeeste tsiklikultuurist.
Ei tule hetkel küll ühtegi tehase klepsu(jutt käib ju uuest rattas) silme ette, mida ei saaks hiljem järgi teha või originaali tellida. Nii, nagu on värvimisekagi, on võimalik teha palju ilusamad või koledamad klepse, kui seda on originaal. Kordan ka väikest sovitust- klepsud laki alla!
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.