Valju sumpsiga Euroopasse


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 23 Nov 2007, 11:05

BMW oli ta küll. Ja singel oli ka. Igavene kõrge silinder. Kardaanajam. Töömaht võis olla küll mingi muu, ma tõesti enam ei mäleta ja ega ütles selle mulle tookordki klassivend, kes võis omakorda korrata kellegi legendi. Toona, N.Liidu ajal interneti-eelsel ajastul liikus igasuguseid legende.
Huvitav oli ka see, et sõja ajal siia sattununa (?), oli see masin tsiviilvärvides.
Tatikana kahjuks ei osanud tähelepanu pöörata tegelikult huvitavatele asjadele.
Seega - parandused täiesti asjakohased.

Vaatasin siis ka nüüd otsa neile. Välja nägi see masin R4 moodi, ainult et see masin on nii palju vana, et võis olla Eestis juba enne sõda, mis seletaks tsiviilvärvid. Ehk siis tõesti väiksem mootor.

Terv!


Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Mine “Mootorratastest üldiselt”